Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos saisit jouluna vuohen kehitysmaahan?

Vierailija
22.11.2022 |

?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en kaipaa joululahjoja, korkeintaan mieheltä jotain pientä. Mutta vuohen ottaisin todella mielelläni ihan itselleni, tai mieluiten kaksi, että niillä olisi lajitoveri seurana. Tilatkin löytyy, vuohia vain ei enää ole. Vähän harmittaisi, jos vuohi menisi ns. sivu suun.

Vierailija
82/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivään on viikko aikaa. Jääkaapissa on valo ja kaapissa muutama makaronipussi.

Tällä hetkellä, kun palkka tulee, maksan kaikki laskut ja loput rahat yritän saada riittämään.

Onneksi on fb.ssä mennyt kivasti kauppa, olen ostanut joulua varten ruokaa.

Hyväntekeväisyys vuohi olisi isku päin naamaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eläimiä joululahjaksi!

Kun miettii hieman tarkemmin mikä on tuollaisen vuohi-lahjan viesti, niin huomaa että sehän on: "Sinä rikas sika et ansaitse mitään joululahjaa. Annanpa tässä sinun puolestasi lahjan kehitysmaahan, koska et itse ymmärrä osallistua kehitysapuun."

Joten kyllä minä jossain määrin loukkaantuisin. Riippuu toki hieman antajasta, joku nuori tyttö saattaa olla niin naivi että antaakin lahjan hyvässä tarkoituksessa.

Vierailija
84/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ilahtuisi. Enhän mä saisi itselleni siinä tilanteessa mitään, vaan joku muu.

Niin, ja se antajahan on ostanut lahjan sinne kehitysmaahan, ei sinulle.

Lahja menisi kehitysmaahan, joten lahjan antajan on turha väittää että lahja olisi nimenomaan MINULLE.

Vierailija
85/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen siitä, etten saanut mitään turhaa roinaa, mutta samalla toivoisin että olisin saanut valita hyväntekeväisyyden kohteen itse.

Vierailija
86/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et anoppi nyt muista, että pari vuotta sitten meille sellaisen annoit, niin tiedoksi, että vittuilunahan sitä pidettiin. Nuuka kun olet niin epäilen, että tulostit vaan netistä sen esitteen ja laitoit kirjekuoreen. Et muutenkaan pistäisi rahojasi tuollaiseen humpuukin.

Vierailija
87/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin hakeen sen vuohen tänne suomeen.

Vierailija
88/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset näemmä pahottaisi mielensä tästäkin, koska vuohi kuuluu heidän makuukamariin.

Ja SDP jauhojengin ihailjoiden mielestä Sanna "suuren" jättäessä lapsensa miehensä hoitoon bile viikonlopuksi, voisi kokeilla vuohella samaa, kuin Katariina suuri hevosella.

Vierailija
89/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan kehitysmaiden väestöräjähdyksen tukemista joten ottaisin tuollaisen suorana henkilökohtaisena loukkauksena minun arvojani vastaan. Välit olisi poikki pysyvästi.

Vierailija
90/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne ketään niin teennäistä, että minulle kävisi noin.

Vierailija
91/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyslahja on paras.

Jeesuskin auttoi heikoimpia, ja Jouluna juhlitaan Jeesuksen syntymää.

Vierailija
92/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin suuresti miksi yleensäkään hankkinut lahjan, jos ei parempaa keksinyt.

Vierailija
93/93 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ylimääräistä tavaraa eikä mammonaa. Olisi ihana saada jotain lahjaksi itselleen. Vaikka kastelukannu tai lapio puutarhatöihin. Hyvesignaloiva lahjoittaja voi kuitata oman perheensä lahjat vuohilla, jos tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi