Joel Harkimo ja Janni Hussi
Ihana parisuhdeidylli! Toivottavasti saavat pian lapsia täydentämään perheonnea. Siinä on kyllä ihastuttava pari, aivan uskomaton talo merenrannalla, symppis mies, kaunotar nainen ja hienot työurat jo noin nuorena!!! Voiko elämä olla heillä ihanampaa!
Kommentit (27)
Joel kylläkin asuu Helsingissä. Sipoolainen ei voi Helsingin valtuustossa olla. Omistaa jääkiekkojoukkueen.
Luulen että ovat päässeet jo muuttamaan sinne uuteen taloonsa Sipooseen merenrannalle.
Vierailija kirjoitti:
Joel kylläkin asuu Helsingissä. Sipoolainen ei voi Helsingin valtuustossa olla. Omistaa jääkiekkojoukkueen.
Osa Sipoota kuuluu Helsinkiin😂
Millä perusteella pidät Joelia symppiksenä? Sen perusteella mitä se sanoo tv:ssä vai tunnetko henkilökohtaisesti miehen.
No en kyllä tunne henkkoht, mutta kerran olen livanä nähnyt muutaman metrin päästä hänet. Tulee vain niin positiiviset fibat miehestä, selkeästi on sympaattinen ihminen. Kyllä sen vaan aistii.
Livenä siis, lisäys äskeiseen. Lisäksi tosiaan siinä muutaman metrin päässä kun olin, tuli ihan sama tunne!
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä tunne henkkoht, mutta kerran olen livanä nähnyt muutaman metrin päästä hänet. Tulee vain niin positiiviset fibat miehestä, selkeästi on sympaattinen ihminen. Kyllä sen vaan aistii.
Ok no sitten sen täytyy olla
Miksi eivät mene naimisiin?ovat monesti siirtäneet häitä. Kaipa sen avioehdon voisi tehdä että voisivat mennä naimisiin.
Saispa Joel myös palautettua Jokerit liigaan. Ikävä Jokerit-HIFK-paikalliskamppailua Hartwall Areenan lehtereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa Sipoota kuuluu Helsinkiin😂
Hjallis ja jolle asuu jossain luukussa Helsingin puolella.
Paljon onnea ja menestystä heille. Hyvä esimerkki, että kuka tahansa voi kovalla työllä ja sinnikkyydellä menestyä isosti.
No totta, ovat siirtäneet monta kertaa häitä. Hitto, toivottavasti ei tiedä pahaa tuo häiden siirtäminen. Karmeaa jos ero tulisi. Ehkä kuitenkin, toivottavasti, saadaan ensi kesänä juhlia heidän häitä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea ja menestystä heille. Hyvä esimerkki, että kuka tahansa voi kovalla työllä ja sinnikkyydellä menestyä isosti.
Joo tuo on totta! Janni Hussi on todellakin luonut itse hurjan omaisuutensa ja tulonsa ihan tyhjästä, ja täysin itse
Ovat mukavan näköinen pari. Kappas vain, kun näitä e i ole enemmän.
Joelin ura on nousujohteinen ollut. Tosin en tiedä mitä se tekee.
Vierailija kirjoitti:
fiba = virhe, viba = viba
On kyllä symppis pariskunta nämä! Jannissa tykkään siitä et hän osaa nauraa itselleen, ei ole mikään tiukkapipo. Vaikuttavat sopivan hyvin yhteen. Ja eiköhän ne häätkin ajallaan järjesty, talonrakennus vienyt varmasti nyt aikaa ja voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo on totta! Janni Hussi on todellakin luonut itse hurjan omaisuutensa ja tulonsa ihan tyhjästä, ja täysin itse
Mutta julkisuuteen pääsi olemalla räppärin petikaveri?😂
Kuin Kennedyt 😍
Niin ylpeä että meillä on Suomessakin nykyään tuollaista! 💖
Onko muita Hurkimo faneja?!