Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun menette sukuloimaan
23.08.2008 |
Mutta kyllä meillä usein sanotaankin, että ole kuin kotonasi yms
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niin oletteko kuin kotonanne ja menette jääkaapille kun tulee nälkä? Meidän suvussa tämä on normaali käytäntö, on sanottu että kaikki ollaan aikuisia eikä aikuisia tarvia paapoa. Totta kai ateriat ja kahvit ym. nautitaan samaan aikaan mutta välipalaa kukin voi hakea kun tarve vaatii. Tiedän perheitä missä näin ei tehdä. Tosin sukulaiset ovat läheisiä keiden luona tätä tehdään ja meilläkin saavat mennä tekemään välipalaa silloin kun haluavat, ei jaksa kysellä jatkuvasti milloin kenellekin tulee nälkä ym...