Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meeri Koutaniemi teki Marinista photoshopatun näköisen maalauksen

Vierailija
21.11.2022 |

https://yle.fi/a/3-12679495

Sanna Marin kehuu - ihana taideteos

Kommentit (475)

Vierailija
141/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin itsekritiikin puute on ihan infernaalista. kukaan itseään kunnioittava ihminen ei olisi hyväksynyt kuvaa koska se on samalla Suomi-kuvakin. Ihan mahdottoman karmeata.

Vierailija
142/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuva on hyvä, toi punavalko filtteröinti epäonnistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi paras muotokuva, naamiot on nyt riisuttu:

https://static.wikia.nocookie.net/bionic/images/7/7f/Lynda_Fembot_unmas…

Vierailija
144/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kuin mun 75 vuotias mummo vahingossa käsitteli kännykän valokuvia. En tiennytkään että niistä maksetaa kolme tonnia.

Vierailija
145/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on grande katastroof, kännykkäkuvan olisi pitänyt maksaa vähintään 300 000 euroa.

Mikään ei ole liian kallista kun demarit käyttää verorahoja.

Vierailija
146/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä otetaan miljoonan kappaleen painos ja tulee pakolliseksi kaikkiin valtion toimipisteisiin pitää sitä keskeisellä paikalla esillä.

Jokaisesta tietenkin 3000 tonnia demareiden vaalikassaan.

Vierailija
147/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi punainen väri on mielestäni liian aggressiivinen ja hyökkäävä. Ihan kaunis naama ja valaistus, ei siinä mitään, mutta mulle tulee mieleen veri, sota, menkat, päänsärky, kipu, SDP,  Venäjä ja kaikenlainen kurjuus.

Vierailija
148/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se tarkoituksellisesti kansallisromanttinen -fiba-tyylillä otettu? Vai onko esikuvana ollut hääkuva?

Ja olen edelleen Sanna-Fani

Vierailija
149/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kieltämättä sellaiset Kim Jong Un fibat. Voisin nähdä tuon valtavana julisteena lavan päällä SDP:n puoluekokouksessa SDP:n viirien liehuessa ja vaalikansan laulaessa uskollisuutta Sannalle.

Minulle tulee sinusta vahvat persufibat. Mestariahan te palvotte, tarkoitan sitä huo raavaa kullauttelijaa, joka laittelee ä p ä r öitä pitkin maailmaa. Tunnetko tyypin, etunimi on Jussi.

Just näin.

Vierailija
150/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kieltämättä sellaiset Kim Jong Un fibat. Voisin nähdä tuon valtavana julisteena lavan päällä SDP:n puoluekokouksessa SDP:n viirien liehuessa ja vaalikansan laulaessa uskollisuutta Sannalle.

Minulle tulee sinusta vahvat persufibat. Mestariahan te palvotte, tarkoitan sitä huo raavaa kullauttelijaa, joka laittelee ä p ä r öitä pitkin maailmaa. Tunnetko tyypin, etunimi on Jussi.

Nousee mieleen kuva, persut polvistuu mestarin eteen perceet paljaana.

Vierailija
151/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin jonkun kommunistisen moskovan punaisen torin marssikulkueen banderolli vuodelta 1937.

Minulle tulee mieleen kuva Che Guevarasta.

Saman tyyppinen katse jonnekin tulevaisuuteen suunnattuna.

Niin.. ikävä kyllä kaikki mahdolliset klisheet niputettuna samaan muotokuvaan. Lopputulos on karsea.

Lisäksi se on karsea siinäkin mielessä, että arvon pääministerimme näyttäisi kuvassa siltä, kuin katsoisi kieroon.

Vierailija
152/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toi punainen väri on mielestäni liian aggressiivinen ja hyökkäävä. Ihan kaunis naama ja valaistus, ei siinä mitään, mutta mulle tulee mieleen veri, sota, menkat, päänsärky, kipu, SDP,  Venäjä ja kaikenlainen kurjuus.

Nimen omaan ei ole sommittelultaan ja valaistukseltaan kaksinen.

Voisin kuvitella, että Marin on itse sanellut, minkä näköisen haluaa. Lopputulos hipoo lähinnä noloa.

Vierailija
153/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin jonkun kommunistisen moskovan punaisen torin marssikulkueen banderolli vuodelta 1937.

Niin.. ikävä kyllä kaikki mahdolliset klisheet niputettuna samaan muotokuvaan. Lopputulos on karsea.

Lisäksi se on karsea siinäkin mielessä, että arvon pääministerimme näyttäisi kuvassa siltä, kuin katsoisi kieroon.

Ei ole pääministerin muotokuva, vaan Tampereen valtuuston puheenjohtajan. 

Vierailija
154/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa näkyy selkeämmin kuvan taustat eli heijastumia kynttilävalaisimista, ikkunasta ja katonraja.

https://www.iltalehti.fi/talous/a/eac3eb9b-f1a6-497b-82c4-6311c84872c0

Vierailija
155/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestistäsi näkee hyvin persujen tyylin, hirveää kielenkäyttöä ja ulkonäön arvostelua. Etteköte muuhun pysty?

Vierailija
156/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se tarkoituksellisesti kansallisromanttinen -fiba-tyylillä otettu? Vai onko esikuvana ollut hääkuva?

Ja olen edelleen Sanna-Fani

Sorry ei kansallisromanttinen vaan kansallissosialistien.

Vierailija
157/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP=päänsärky.

Vierailija
158/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan tunnetuksi kuvaajaksi, kun saan yhdellä kuvalla koko kuukauden duunaripalkan. Yksi parin tonnin kamera lienee ainut panostus. Ja pitää olla kanssa kiva rokkaripuoliso. Mitäs muuta starterpackiin tarvitaan?

Joku erkoinen hattu.

Vierailija
159/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratikka, Nokia-areena, nostokurjet... Tämä kaikki mahtui mukaan – Anna-Kaisa Ikosen muotokuva onkin myös Tampereen kaupungin omakuva

Anna-Kaisa Ikonen on toista kauttaan Tampereen pormestarina. Hän toimi pormestarina myös vuodet 2013–2017 ja kaupunginvaltuuston puheenjohtajana vuosina 2017–2021.

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/4682623

Vierailija
160/475 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö naalin hampaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan