Meeri Koutaniemi teki Marinista photoshopatun näköisen maalauksen
Sanna Marin kehuu - ihana taideteos
Kommentit (475)
Itse kuva on hyvä, toi punavalko filtteröinti epäonnistunut
Tässä olisi paras muotokuva, naamiot on nyt riisuttu:
https://static.wikia.nocookie.net/bionic/images/7/7f/Lynda_Fembot_unmas…
Näyttää kuin mun 75 vuotias mummo vahingossa käsitteli kännykän valokuvia. En tiennytkään että niistä maksetaa kolme tonnia.
Tämä on grande katastroof, kännykkäkuvan olisi pitänyt maksaa vähintään 300 000 euroa.
Mikään ei ole liian kallista kun demarit käyttää verorahoja.
Vierailija kirjoitti:
Tästä otetaan miljoonan kappaleen painos ja tulee pakolliseksi kaikkiin valtion toimipisteisiin pitää sitä keskeisellä paikalla esillä.
Jokaisesta tietenkin 3000 tonnia demareiden vaalikassaan.
Joo toi punainen väri on mielestäni liian aggressiivinen ja hyökkäävä. Ihan kaunis naama ja valaistus, ei siinä mitään, mutta mulle tulee mieleen veri, sota, menkat, päänsärky, kipu, SDP, Venäjä ja kaikenlainen kurjuus.
Onkohan se tarkoituksellisesti kansallisromanttinen -fiba-tyylillä otettu? Vai onko esikuvana ollut hääkuva?
Ja olen edelleen Sanna-Fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kieltämättä sellaiset Kim Jong Un fibat. Voisin nähdä tuon valtavana julisteena lavan päällä SDP:n puoluekokouksessa SDP:n viirien liehuessa ja vaalikansan laulaessa uskollisuutta Sannalle.
Minulle tulee sinusta vahvat persufibat. Mestariahan te palvotte, tarkoitan sitä huo raavaa kullauttelijaa, joka laittelee ä p ä r öitä pitkin maailmaa. Tunnetko tyypin, etunimi on Jussi.
Just näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kieltämättä sellaiset Kim Jong Un fibat. Voisin nähdä tuon valtavana julisteena lavan päällä SDP:n puoluekokouksessa SDP:n viirien liehuessa ja vaalikansan laulaessa uskollisuutta Sannalle.
Minulle tulee sinusta vahvat persufibat. Mestariahan te palvotte, tarkoitan sitä huo raavaa kullauttelijaa, joka laittelee ä p ä r öitä pitkin maailmaa. Tunnetko tyypin, etunimi on Jussi.
Nousee mieleen kuva, persut polvistuu mestarin eteen perceet paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin jonkun kommunistisen moskovan punaisen torin marssikulkueen banderolli vuodelta 1937.
Minulle tulee mieleen kuva Che Guevarasta.
Saman tyyppinen katse jonnekin tulevaisuuteen suunnattuna.
Niin.. ikävä kyllä kaikki mahdolliset klisheet niputettuna samaan muotokuvaan. Lopputulos on karsea.
Lisäksi se on karsea siinäkin mielessä, että arvon pääministerimme näyttäisi kuvassa siltä, kuin katsoisi kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Joo toi punainen väri on mielestäni liian aggressiivinen ja hyökkäävä. Ihan kaunis naama ja valaistus, ei siinä mitään, mutta mulle tulee mieleen veri, sota, menkat, päänsärky, kipu, SDP, Venäjä ja kaikenlainen kurjuus.
Nimen omaan ei ole sommittelultaan ja valaistukseltaan kaksinen.
Voisin kuvitella, että Marin on itse sanellut, minkä näköisen haluaa. Lopputulos hipoo lähinnä noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin jonkun kommunistisen moskovan punaisen torin marssikulkueen banderolli vuodelta 1937.
Saman tyyppinen katse jonnekin tulevaisuuteen suunnattuna.Niin.. ikävä kyllä kaikki mahdolliset klisheet niputettuna samaan muotokuvaan. Lopputulos on karsea.
Lisäksi se on karsea siinäkin mielessä, että arvon pääministerimme näyttäisi kuvassa siltä, kuin katsoisi kieroon.
Ei ole pääministerin muotokuva, vaan Tampereen valtuuston puheenjohtajan.
Tuossa näkyy selkeämmin kuvan taustat eli heijastumia kynttilävalaisimista, ikkunasta ja katonraja.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/eac3eb9b-f1a6-497b-82c4-6311c84872c0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman tyyppinen katse jonnekin tulevaisuuteen suunnattuna.Niin.. ikävä kyllä kaikki mahdolliset klisheet niputettuna samaan muotokuvaan. Lopputulos on karsea.
Viestistäsi näkee hyvin persujen tyylin, hirveää kielenkäyttöä ja ulkonäön arvostelua. Etteköte muuhun pysty?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se tarkoituksellisesti kansallisromanttinen -fiba-tyylillä otettu? Vai onko esikuvana ollut hääkuva?
Ja olen edelleen Sanna-Fani
Sorry ei kansallisromanttinen vaan kansallissosialistien.
Vierailija kirjoitti:
SDP=päänsärky.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan tunnetuksi kuvaajaksi, kun saan yhdellä kuvalla koko kuukauden duunaripalkan. Yksi parin tonnin kamera lienee ainut panostus. Ja pitää olla kanssa kiva rokkaripuoliso. Mitäs muuta starterpackiin tarvitaan?
Joku erkoinen hattu.
Ratikka, Nokia-areena, nostokurjet... Tämä kaikki mahtui mukaan – Anna-Kaisa Ikosen muotokuva onkin myös Tampereen kaupungin omakuva
Anna-Kaisa Ikonen on toista kauttaan Tampereen pormestarina. Hän toimi pormestarina myös vuodet 2013–2017 ja kaupunginvaltuuston puheenjohtajana vuosina 2017–2021.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö naalin hampaat?
Marinin itsekritiikin puute on ihan infernaalista. kukaan itseään kunnioittava ihminen ei olisi hyväksynyt kuvaa koska se on samalla Suomi-kuvakin. Ihan mahdottoman karmeata.