Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Vaikea kysymys näin miehelle itselleenkin. Onko jotain mitä mies on halunnut muttei ole raaskinut ostaa? Mutta ehkä sellainen lahja, joka osoittaa että miestä on kuunneltu ja hänen jutuistaan on oltu kiinnostuneita olisi hyvä. Jos on vaikka intoillut että leffateatteriin on tulossa hyviä elokuvia niin lippupaketti sinne.
Tai mikä olisi ehkä paras lahja niin lupa laittaa joku sikaruma kaiutinhässäkkä olohuoneeseen, joka vihaat mutta mies kärsii kun ei pääse kunnolla kuuntelemaan. Tai lupa laittaa videotykki ja valkokangas olohuoneeseen. Eli onko jotain mitä mies mankuu mutta mihin sanot aina että ei todellakaan. Lupa ostaa kerrankin sellainen auto kuin itse haluaa eika aina joku toyotan tila-auto
Lopuksi ihan supervilli mutta ilmainen ja sellainen idea joka ei pilaa kodin sisustusta. Lahjakortti jolla saa 5 suihinottoa.
Toki voit myös sitten vaan ostaa sen paco rabannen tuoksun, jota mies ei itse halua käyttää mutta jolta sinä haluat että mies tuoksuu.
Mielestäni tämä on aika turha
Kiitos hyvästä vinkistä otankin sen huomioon tulevaisuudessa
Miehet jotka uskaltaa sanoa vaimoaan lihavaksi kertovat sen kyllä pyytämättäkin. Ei siis kannata kysellä tyhmiä.
Itse ostaisin lahjaksi jonkun ihana reilun kaupan banaanin, sellofaaniin käärittynä.
Älä koskaan kysy mistä tuote on peräisin.
Monet niistä tykkää halista. Halaat etkä oo äkänen.
Mistä apinat saavat proteiineja? - Apinapavuista.
Mielestäni tämä on vähän huono esitys. Ei ole kovin hyvin tehty.
Ostin miehelleni ihka uuden moottorikelkan. Hän tykkää käydä Lapissa kelkkailemassa ystäviensä kanssa, niin nyt ei tarvitse hävetä vanhaa kelkkaa (3v)
Miksi koira ei koskaan tule toimeen kissan kanssa? - Koirat ovat liian haukkuvaisia ja kissat ovat liian maukkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Uusi kello olis kyllä jees lahja.
Toivottavasti saan. No illalla nähdään :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa lahjaksi RFID-lompakon, collegen, kirjoja, älykellon ja pelihiiren
Kivalta kuullostaa!
En ole täällä leikkimässä vaan tekemässä rahaa.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä puutarhureita? - Koska ne eivät osaa istuttaa siemeniä oikein päin.
En ole pelkuri vaan uskallan ottaa riskin saavuttaakseni päämääräni.
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
En ole välittänyt muiden mielipiteistä ainaisesti ja se on tehnyt minusta menestyjän.
En ole täällä leikkimässä vaan tekemässä rahaa.