Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan kauhunsekaisissa fiiliksissä ollut koko viikonlopun, pelkään rakastuvani mieheen

Vierailija
20.11.2022 |

Tapasin miehen aiemmin syksyllä. Alussa en oikein ajatellut asiasta mitään sen kummempaa, en ole varsinaisesti mitenkään ollut haku päällä, tai mitään sellaista edes. Ajattelin, että no okei tavataan sitten vaan jne.

Olen kuitenkin huomannut pitäväni miehestä paljon enemmän kuin, mitä olin ajatellut ja aikonut. Nyt olen ihan paniikissa, että entä jos alan kehittää jotain tunteita? Huomaan sen jo tapahtuvan itsessäni. Jotenkin on sellainen kauhea, lämmin olo rintakehässä ja toivon puhtaasti vaan hyvää tälle miehelle. Entä jos rakastun, miten voin estää sen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistunut kirjoitti:

No nyt on horroria! 😱

Eikö ketään muuta pelota muka rakastua? Olen ollut rakastunut viimeksi vuosia sitten ja se oli ihan hirveää! Ap

Psykoterapia.

Omin varoin alkuun. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
22/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pelottaa?

Se ettei toinen tunne samoin?

Se että menetät kontrollin tunteistasi?

Se että joskus särjet sydämesi?

Mulla on itselläni noi pelot, mutta niistä huolimatta haluisin rakastua ja rakastaa.

Aika harvoin kuitenkin kohtaa ihmisen, kenen kanssa voisi olla molemmipuolista rakkautta. Sitä ei kannata jättää väliin pelkojen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän vastaan taistelet, sen voimakkaammat fiilikset. Hah, onnea matkaan

Vierailija
24/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus mä en ymmärrä nykyaikaa ja ihmisten ongelmia. Kun mä olin nuori, sitä rakastettiin ja rakasteltiin täysillä. Kenenkään ei kuullut pelkäävän tai loputtomasti suunnittelevan elämää. No, näin se ihmislaji loppuu. Sääliksi käy miehiä, jotka joutuvat etsimään panoa tai parisuhdetta näiden neurootikkojen joukosta.

Vierailija
25/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastut mieheen, niin kannattaa tulla heti ulos kaapista mahdollisimman suurella julkisuudella!