Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan kauhunsekaisissa fiiliksissä ollut koko viikonlopun, pelkään rakastuvani mieheen

Vierailija
20.11.2022 |

Tapasin miehen aiemmin syksyllä. Alussa en oikein ajatellut asiasta mitään sen kummempaa, en ole varsinaisesti mitenkään ollut haku päällä, tai mitään sellaista edes. Ajattelin, että no okei tavataan sitten vaan jne.

Olen kuitenkin huomannut pitäväni miehestä paljon enemmän kuin, mitä olin ajatellut ja aikonut. Nyt olen ihan paniikissa, että entä jos alan kehittää jotain tunteita? Huomaan sen jo tapahtuvan itsessäni. Jotenkin on sellainen kauhea, lämmin olo rintakehässä ja toivon puhtaasti vaan hyvää tälle miehelle. Entä jos rakastun, miten voin estää sen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko teistä tulla mitään? Jos se on mahdollista niin anna mahdollisuus. Jos ei, ootte varattuja tai jotakin niin älä ikinä enää tapa sitä ja keskitä tuo energia omaan puolisoon, käykää treffeillä, lomalla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaminen on seksuaalirikos.

Vierailija
4/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on horroria! 😱

Vierailija
5/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko teistä tulla mitään? Jos se on mahdollista niin anna mahdollisuus. Jos ei, ootte varattuja tai jotakin niin älä ikinä enää tapa sitä ja keskitä tuo energia omaan puolisoon, käykää treffeillä, lomalla jne.

Sinkkuja ollaan molemmat. Varatun kanssa en lähtisi säätämään. Ap

Vierailija
6/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistunut kirjoitti:

No nyt on horroria! 😱

Eikö ketään muuta pelota muka rakastua? Olen ollut rakastunut viimeksi vuosia sitten ja se oli ihan hirveää! Ap

Vierailija
7/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ON todella hirveää. Ei ikinä enää.

Vierailija
8/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa tuntea jotain rakkauden tunteita, ne on helpompi kitkeä pois jo heti alussa. Jos antaa sen tunteen ottaa tilaa itsessä ja kasvaa, tulee todella vaikeaa ja kipeää sitten kun/jos se loppuu.

Vierailija
9/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sullakin ongelmat.

kunpa mäkin löytäisin jonkun jota rakastaa.

Vierailija
10/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on vain kemiallinen reaktio ja menee ohi.

Vierailija
11/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko te kavereita vai mikä suhteenne on tällä hetkellä jos ette siis tapaile?

Vierailija
12/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt. Jos sydän särkyy niin kauhistele sitten. Ainakin voit nauttia nämä kutkuttavat hetket. Ihanaa että saat vielä tuntea noin

Vierailija
13/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut sille pimpslooraa jo, entäpä otitko suikkuliin?

Vierailija
14/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasitte?

Minkä ikäisiä olette?

Etene hitaasti jos olette nuoria. Ei ole kiire mihinkään.

Vierailija
15/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa siinä olisi? Oletko ihminen joka pelon vuoksi jättää elämisen? Elät tylsän ja ankean elämän ja kuolet yksin, koska hui pelottaa liikaa kaikki muu.

Vierailija
16/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei voisi ihastua ja rakastua.

Vierailija
17/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko te kavereita vai mikä suhteenne on tällä hetkellä jos ette siis tapaile?

Siis tapaillaan ja ollaan harrastettu seksiä myös. Siksi luulen olevani niin sekoamassa. Se seksikin tuntuu niin hyvältä ja mies on tosi jotenkin herttainen. APUA. Ap

Vierailija
18/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa tuntea jotain rakkauden tunteita, ne on helpompi kitkeä pois jo heti alussa. Jos antaa sen tunteen ottaa tilaa itsessä ja kasvaa, tulee todella vaikeaa ja kipeää sitten kun/jos se loppuu.

Surullista kun nykykolmekymppiset elää näin :( Pelkäävät niin paljon että mieluummin ovat koko elämänsä sinkkuja.

Kyllä, rakastuminen on pelottavaakin, mutta jos hyvin käy niin se johtaa rakkauteen, joka taas onkin sitten jo paljon tasaisempaa, turvallista ja hyvää <3

Tsemppiä, ja rohkaisen ottamaan vähän riskiäkin rakastumisen suhteen! Toki kannattaa olla järkikin päässä, eli kannattaa tutustua rauhassa ennen sänkyyn hyppäämistä ym.

vanha rouva 

Vierailija
19/25 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tapaillaan ja ollaan harrastettu seksiä myös. Siksi luulen olevani niin sekoamassa. Se seksikin tuntuu niin hyvältä ja mies on tosi jotenkin herttainen. APUA. Ap

Tämä on niin vaikeaa ymmärtää. Miksi rakastuminen on noin vaikeaa, mutta kaikkein intiimein kanssakäyminen ei? Toisin päin sen kannattaisi antaa mennä.

vanha rouva

Vierailija
20/25 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun nyt pitää mennä jollekin narsistilesbojen järjestämälle eheytyskurssille. Ne tekee susta hyvän miesvihalampaan.