Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi kolmekymppinen äiti pukeutua firman pikkujouluihin?

Vierailija
07.11.2006 |

Mikä on soveliasta, mikä ei? No Fiorella-kuteet ei tietenkään käy, eikä mummo-jakkupuku. Mikä on siltä väliltä, ei paljastavaa. Ei hajuakaan miten nykyään pukeudutaan esim. baareissa, en ole käynyt kolmeen vuoteen!

Olen 174cm, 70kg, pitkät vaaleat hiukset....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai seitsemän lapsen nelikymppinen äiti. Mitä merkitystä onko sulla jo lapsia vai ei ja ootko 20 tai 40? Jospa laittaisit just sellaiset vaatteet jotka on susta kauniit ja unohtaisit noi höpölöpöt mitä päässäsi kasvattelet (enkä tarkoita hiuksia vaan hölmöjä ajatuksia siitä kuinka tietyn ikäisen pitäisi pukeutua tietyllä lailla.) Eiks juu.

Vierailija
2/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkujoulut joihin pitää mennä iltapuvussa. Toinen pulju, jossa olen mukana taas tarjoaa saunaillan jonne mennään farkuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄITIÄ joka pukeutuu paljastavasti tai teinimäisesti!!!! Joku roti! Pistät ap tyylikästä ja hillittyä, mustaa johon lisäät tehosteeks jotain YHTÄ väriä, korot tietenkin ja nätti laukku, ei mitään pinkkiä kiiltonahkaa...

Vierailija
4/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat on hienot, mutta ei mikään gaala jonne mennään iltapuvussa, muttei kyllä farkuissakaan. Kolme vuotta sitten ostin siskoni häihin mustan liituraitapuvun jossa kiva leikkaus ja istuu hyvin, siis suorat housut ja bleiserijakku, käykö se vai olenko jo totaalisen " out" ? Ja kyllä, tiedän kokemuksesta että arvostelevia silmäpareja löytyy, siksi pienoiset paineet...

Mikä kävisi mustan liituraitapuvun kanssa tehosteväriksi? Mitkä on tän talven muotivärit? Millainen paita alle, voi olla että joudun riisumaan takin jossain vaiheessa.

Sori, en omaa tyylitajua yhtään, siksi kyselen tyhmiä.

Jos lähtisin vaatteissa jotka omasta mielestä kivat ja mun tyyliset, menisin farkuissa mutta se ei nyt oikein käy.

Mustat korkokengät löytyy, mustat teräväkärkiset saappaat. Luin kyllä jostain että terävät kärjet olis jo niin menneen talven lumia...?

Ap

Vierailija
5/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kun sen paidan. Olen hoitovapaalla, ja rahat tiukilla....

Ap

Vierailija
6/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se liituraita puku tai jos on musta lyhyt ( säädyllisen mittainen) hame niin sitten hame+ joku kivan värinen tunikamallinen paita +ne saappaat tai toinen vaihtoehto: se liituraita puku ja sinne alle joku kiva paita/toppi ja korkkarit/ saappaat. Ja paita voi olla joku vähän juhlavampi toppi tai paita. Käy H&M, Kappahl ja Lindex läpi niin kyllä jonkun kivan yläosan saa 30 eurolla. Ja itse olen usein löytänyt kivoja paitoja /toppeja ihan prismasta ja cittaristakin.

Vierailija
7/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti muotiväri, osta vaikka huivi tai paita. Simppelit vaatteet, mutta hienot korut, sanon minä. Eikä liian paljastavaa, ei kukaan halua limaska-äijiä kimppuunsa firman pikkujouluissa.

Vierailija
8/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äskeiseen. Että paita/toppi tai tunika voi olla periaatteessa minkä värinen tahansa mikä vain sopii sinulle ja jossa viihdyt. Ja itse ostaisin jonkun yksinkertaisen jossa olisi joku pikku juttu esim. pieni määrä helmiä, paljetteja tai muuta vastaavaa koristetta. Sellainen jolla olisi ehkä myöhemminkin käyttöä. Ja jakun alle voi laittaa ihan perustopinkin.

Vierailija
9/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mekko on aina in kun on kyse pikkujouluista. Jos sinulla ei sellaista vielä ole, suosittelen ostamaan koska sehän on monivuotinen ja monikäyttöinen vaate.

Mustan kotelomekon / pikkumustan kanssa sitten ihonväriset, kiiltävät ja ohuet sukkikset, ei missään tapauksessa mustia.

Korkokengät ja pieni laukku.

Itse en laittaisi liituraita-asua pikkujouluihin, on jotenkin liian bisnesmäinen, sopii töihin paremmin. Olet ollut hoitovapaalla kauan ja ilmeisesti pukeutunut sen mukaisesti, OTA NYT ILO IRTI JA PUKEUDU JUHLALLISESTI JA NAISELLISESTI KUN KERRAN VOIT!

Oikein iloista juhlaa!

Vierailija
10/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään varmasti mitenkään muotitrendeistä perillä, mutta ihan mainiosti noi menee ja osta tosiaan vaikka violetti tai harmaa paita alle (ne tän syksyn uutuuksia) ja sitten kannattaa olla näyttäviä koruja, niin ei näytä bisnesnaiselta niin. Saappaasi kuulostavat oikein kivoilta. Niin ja tietty voit käyttää vain ylä- tai alaosaa tuosta aikaisemmasta jos löydät jonkun kivan ylä- tai alaosan.

Ei muuta kuin hauskaa iltaa!

Vierailija
11/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tiettty jos haluat vielä trendikkäämpi olla, niin niiden saappaiden kanssa vaan kaprit jalkaan. Niin ja liivit tuli tänä syksynä kans tosi kovalla rytinällä takaisin. Käy katselemassa kaupoissa, niin näet vähän missä mennään.

Vierailija
12/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 30v äiti, ostin Vero Modasta juhlavan, seksikkään topin (n. 25e) ja laitoin juhliin päälle mustan jakkupuvun ja saappaat. Näytin hyvältä :D

Vierailija
13/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppinen äiti aion pukeutua ylellisesti sametti- tai satiinimekkoon ja ehkä hieman paljastavastikin. Niinkuin joku muukin sanoi, sen mukaan mikä minulle sopii ja on minusta sievää. jos joku ajattelee ettei äiti-ihmisen passaa noin pukeutua niin sellaisen ihmisen mielipiteellä ei todellakaan oo mitään väliä.

Olen kuitenkin nuori nainen ennenkaikkea (vaikka onnekseni olen päässyt jo monen lapsen äidiksikin ;-))!! Ja aion näyttää niin hyvältä kuin vain voin jatkossakin, ehdin kyllä pitämään niitä peittäviä vaatteita sitten kun paikat alkaa vielä pahemmin roikkua.

Eiks äiti saa olla seksikäs?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi