Mikä on ollut elämässänne ihaninta aikaa?
Minulla se, kun odotin lasta ja kun lapsi oli pieni. Koin elämän valtavan merkitykselliseksi.
Toisiksi paras aika oli 18-20 -vuotiaana. Paljon kavereita ja etsimme kaikki "sitä oikeaa". Huoletonta aikaa opiskelujen lomassa.
Kommentit (43)
Varmaan se kun olin rakastunut. Se aika kun olin vielä varma että olen viimein löytänyt etsimäni eikä mikään ollut mennyt pieleen. Olin täynnä energiaa ja tuntui kuin leijuisin jalat irti maasta.
Toisaalta elämäni kamalinta aikaa oli, kun se kaikki loppui.
Pakko kai sanoa, että parhaillaan. Talous on kunnossa, parisuhde voi hyvin ja lapsella ei ole mikään vaihe päällä. Terveitä ollaan kaikki.
Elämää silti varjostaa exien kiusanteko sekä äitini vakava sairaus.
Jos terveyttä riittää, niin voisin ajatella että 10 vuoden päästä on paras aika elämästä. Loppuu lapsiperhe-elämä ja voidaan etsiä se loppuelämän unelmakoti. Mutta jos jotain olen elämässä oppinut, niin se on se ettei tulevaa voi mitenkään ennakoida ja aina joku musta pilvi on taivaalla. Näin on ollut siitä lähtien kun olin 4-vuotias.
Vaikea sanoa. Nyt on hyvä kun ei ole lainoja enää ja omaisuutta asunnoissa, osakkeissa ja rahastoissa yhteensä yli puoli miljoonaa. Toisaalta vajaa parikymmentä vuotta sitten oli velkaa mutta muuten mahtavaa aikaa kun erosin ja löysin nykyisen avovaimoni ja harrastettiin silloin seksiä kuin kanit.