Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankissa töissä olevat

Vierailija
20.11.2022 |

Millaiset palkat on nykyään?
90luvulla eivät kyllä olleet mitenkään hyviä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette siellä pankissa nykyään kun asiakkaat tekee itse kaikki pankkihommat, laskunmaksut, tilisiirrot, katsoo verkkopalkat, sun muut?

Vierailija
2/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen samalla kun katson asiakasta silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen asiakkaiden tilejä ja postaan someen.

T. Kuustonnia/ki

Vierailija
4/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te teette siellä pankissa nykyään kun asiakkaat tekee itse kaikki pankkihommat, laskunmaksut, tilisiirrot, katsoo verkkopalkat, sun muut?

Et ole ilmeisesti koskaan ottanut pankista esimerkiksi lainaa. Pankkien liiketoiminnan tuotot tulevat ihan muualta kuin niistä laskujen maksuista ja tilisiirroista. Ihmiset ovat kyllä autuaan tietämättömiä.

Vierailija
5/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti koskaan ottanut pankista esimerkiksi lainaa. Pankkien liiketoiminnan tuotot tulevat ihan muualta kuin niistä laskujen maksuista ja tilisiirroista. Ihmiset ovat kyllä autuaan tietämättömiä.

Niin, pankit tekevät kuulemma rahaa tyhjästä, esim. pankkien "palvelu" maksuista, vaikka ihmiset itse joutuvat tekemään ne hommat jotka ennen teki pankkivirkailija! Sikamaista touhua prkele. 90-luvun lamasta lähtien olen vihannut pankkeja ja touhu näköjään menee koko ajan yhä röyhkeämmäksi, prkele!!!

Vierailija
6/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankeissa on enää jäljellä johtajia. Muut ovat saaneet monoa.

Vierailija
7/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankkituista jotka kaatuu veronmaksajien vahingoksi!!!