Pankissa töissä olevat
Millaiset palkat on nykyään?
90luvulla eivät kyllä olleet mitenkään hyviä.
Kommentit (7)
Piereskelen samalla kun katson asiakasta silmiin.
Katselen asiakkaiden tilejä ja postaan someen.
T. Kuustonnia/ki
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette siellä pankissa nykyään kun asiakkaat tekee itse kaikki pankkihommat, laskunmaksut, tilisiirrot, katsoo verkkopalkat, sun muut?
Et ole ilmeisesti koskaan ottanut pankista esimerkiksi lainaa. Pankkien liiketoiminnan tuotot tulevat ihan muualta kuin niistä laskujen maksuista ja tilisiirroista. Ihmiset ovat kyllä autuaan tietämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette siellä pankissa nykyään kun asiakkaat tekee itse kaikki pankkihommat, laskunmaksut, tilisiirrot, katsoo verkkopalkat, sun muut?
Et ole ilmeisesti koskaan ottanut pankista esimerkiksi lainaa. Pankkien liiketoiminnan tuotot tulevat ihan muualta kuin niistä laskujen maksuista ja tilisiirroista. Ihmiset ovat kyllä autuaan tietämättömiä.
Niin, pankit tekevät kuulemma rahaa tyhjästä, esim. pankkien "palvelu" maksuista, vaikka ihmiset itse joutuvat tekemään ne hommat jotka ennen teki pankkivirkailija! Sikamaista touhua prkele. 90-luvun lamasta lähtien olen vihannut pankkeja ja touhu näköjään menee koko ajan yhä röyhkeämmäksi, prkele!!!
Pankeissa on enää jäljellä johtajia. Muut ovat saaneet monoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankkituista jotka kaatuu veronmaksajien vahingoksi!!!