Olen ihastunut varattuun naiseen naisena.
Olen älyttömän ihastunut tähän naiseen. Hän on kuin minä, mutta vain hieman nuorempana. Uskomaton tapaus.
Ongelmana on, että hän seurustelee miehen kanssa. Jo 9 vuotta ovat olleet yhdessä. Tällä kyseisellä naisella ja hänen miehellä on ns. sopimus, että nainen saa olla myös naisten kanssa (ei toisten miesten). No nyt olemme molemmat ihastuneet toisiimme, mutten uskalla vaatia häneltä mitään. Olen aivan sekaisin..
Kommentit (19)
Kerro hänelle miltä sinusta tuntuu.
Heillä avoin suhde. Siitä vain.
Kannattaa vähän varmistella omia turvaverkkoja, jos rakastut kunnolla ja toinen pitää kevyenä juttuna.
Miksi pitäisi vaatia? Miksette mene kahville ja sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoittaa että haluaa tuon naisen itselleen
Miksi hän saa olla naisten kanssa muttei miesten?
Varattuun ihastuminen on raastavaa. En suosittele, itse niitä itkuja juuri itkemässä. Mutta se hyvä puoli tuossa teidän asetelmassa on, että kaikki osapuolet pelaavat ilmeisesti avoimin kortein. Onnea matkaan, jos päätät edetä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän saa olla naisten kanssa muttei miesten?
Miehet pitävät toisia miehiä uhkana, eivät naisia.
Oisko narsistista, että ihastuu aivan itsensä kaltaiseen, mietin. Pidä huolta itsestäsi!
Kyllä tuo ihan sekopään tekstiltä näyttää joten olet oikeassa.
Oot sekoileva ja tunteiden vietävissä. En luottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoittaa että haluaa tuon naisen itselleen
Niinpä. Ei useimmat heterotkaan innostu ajatuksesta päästä ihastuksensa sivuhoidoksi, oli siihen lupa tai ei. Miksi naisista tykkäävällä naisella olisi eri juttu?
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttu.
Koska naisethan eivät ihastu toisiinsa :D
Mä jo odottelen kolmen kimppaa!
- ihastuksesi aviomies
Ehkä minun tosiaan täytyy jutella hänen kanssaan kun näemme seuraavan kerran. En halua kolmenkimppaa enkä naimisiin kolmisin kun en miehistä viehäty oikein pätkääkään. -Ap
Olet siis pikkulespo. Kuinka somaa!
Tarkoitan siis, että hän on kuin minä henkisesti. Tulemme toimeen erittäin hyvin. Fyysisesti olemme erilaisia, hän on uskomaton pakkaus.
-ap