Mites se Fazer?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli sinisen maku parempi?
Ennen oli kaikki paremmin. Nyt pitää kuunnella jopa räppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja rakenne erilainen, se salasi kesähelteillä. Ei sula enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..tietenkin sulasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..tietenkin sulasi
Suli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäävät nykyään kaakaovoita jopa valuvaiheessa. Se tekee siitä liian kovan.
Fazer perus bulkkisuklaata, halvalla saa mautonta mössöä,kelpaa niille joille määrä merkitsee eikä laatu.
Ei jäätelökään sulanut sisällä yön yli kesähelteellä. Se oli minusta pelottavan outoa.
Niissä kruntseissa on hyvää ideaa kompata muita valmiiksi tuttuja patukoita.
Vierailija kirjoitti:
Fazer perus bulkkisuklaata, halvalla saa mautonta mössöä,kelpaa niille joille määrä merkitsee eikä laatu.
Mikä on siis luxusta suklaamielessä sitte?
Joku Toblerone on ainaki ihan hirveetä sitkospaskaa.
Mainitkaa sana: Lahti ja ihan varmasti tämäkin keskustelu on äkkiä ohi!
Kovasti kunnioitettava ura firmalla. Viime aikaiset liikkeet olleet kieltämättä miten sen nyt sanoisi hieman outoja?
Mutta sininen 1980-1990-luvulla sen maun kun saisi takaisin!
Kuka vielä muistaa ne suklaanapit?
Fazerin laajentuminen (harvojen potentiaalisten suomalaisten elintarvikefirmojen ostaminen "fazerlaadun" alle) ärsyttää minua siinä määrin, että lopetin Aito (Kaslink) -tuotteiden ja Yosa-välpalojen käytön kokonaan, kun siirtyivät Fazerille. Fasu edustaa mulle tänä päivänä ahneutta ja riistoa.
Lapsuudessa mulla oli joka vuosi pitkä lista, mitä Fasun suklaita toivoin joulupukilta...
Vierailija kirjoitti:
Fazerin laajentuminen (harvojen potentiaalisten suomalaisten elintarvikefirmojen ostaminen "fazerlaadun" alle) ärsyttää minua siinä määrin, että lopetin Aito (Kaslink) -tuotteiden ja Yosa-välpalojen käytön kokonaan, kun siirtyivät Fazerille. Fasu edustaa mulle tänä päivänä ahneutta ja riistoa.
Lapsuudessa mulla oli joka vuosi pitkä lista, mitä Fasun suklaita toivoin joulupukilta...
Eniten hämmentää, miten se Fazerin laatu on niin paljon huonompaa nykyään. Itse aika vähän ostan enää Fazerin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten hämmentää, miten se Fazerin laatu on niin paljon huonompaa nykyään. Itse aika vähän ostan enää Fazerin tuotteita.
Ehkä siksi että nykyään tehdään vain tulosta kilot ennen laatua?
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä muistaa ne suklaanapit?
Kukapa ei muistaisi? Kaikki ennen 1990 syntyneet suorastaan imivät niitä.
Tää varma valinta aina, mutta on toki muitaki hyviä. https://www.neuhauschocolates.com/en_BE/home?gclid=Cj0KCQiAveebBhD_ARIs…
Neuhaussia saa kyllä ostettua jos haluaa,ei se miljoonia maksa.