Minkä merkkiset talvikengät sinulla on?
Katsoin kaupassa Kuoma Kari talvikenkiä, hintakaan ei ollut kova. Ennen ollut aina Icepeak ja ne on olleet todella hyvät, mutta nyt alkaa olla jo loppusuoralla.
Kommentit (60)
Yhdet Salomonit, yhdet H&M lastenosaston mokkanilkkurit (lempikenkäni!), yhdet Tokmannin tarjousmaiharit, Prismasta kahdetkin saapikkaat jne. Eri tarkoitukseen mitä mistäkin. Eniten käytän Asicsen juoksulenkkareita talvellakin.
Mulla on monia talvikenkiä, enkä muista yhdenkään merkkiä ulkoa.
Jotain saapikkaat ja nilkkureita tuolta löytyy. Taitaa löytyä coretex-lenkkaritkin.
Kuoma-kenkien ulkonäöstä voi olla montaa mieltä. Ja lesti on tasainen kuin Sahara, joten vaatii tukevan irtopohjallisen.
Mutta pohja on Suomen olosuhteissa ideaali. Korkea, eli räntä ei haittaa, ja materiaali on sellainen, ettei noilla voi liukastua.
Aina Kuomat, vuodesta toiseen.
Pomarin goretex.
Vuosia olen käyttänyt samaa merkkiä.
Olen hyvin hoitanut niitä ja neljäs talvi samoilla kengillä.
On vetoketjulla ja nauhoilla.
Kyllä laadukkaasta kengästä maksaa sen 80-100€.
Vierailija kirjoitti:
Pomarin goretex.
Maksaisin vaikka 300, mutta Suomessa ei enää valmisteta mun kokoa.
Halti ja yhdet mitälie merkkiä Tokmannilta. Tokmanni-kengät ovat kestäneet jopa paremmin.
Kolmet icebugit, parhaita talvikenkiä omalle jalalle. Kahet kitkat molemmat on ns siistimpiä kaupunkinilkkureita, toiset vuorella ja toiset ohuemmat ja yhdet ne perus nastakengät lenkkeilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Pomarin goretex.
Ihana sinä. Minäkin käytän paljon suutarin palveluita. En heitä kenkiä menemään, vaan vaihdatan kantapaloja. Olen jopa kavennattunut suutarilla pitkät korolliset nahkasaappaat, koska Suomessa myydyt nahkasaappaat on liian leveät varresta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomarin goretex.
Kyllä laadukkaasta kengästä maksaa sen 80-100€.Ihana sinä. Minäkin käytän paljon suutarin palveluita. En heitä kenkiä menemään, vaan vaihdatan kantapaloja. Olen jopa kavennattunut suutarilla pitkät korolliset nahkasaappaat, koska Suomessa myydyt nahkasaappaat on liian leveät varresta.
Virosta saa hyvin nahkasaappaita. Niitä valmistetaan kolmea säärikokoa. Ikävä kyllä Suomeen ostetaan vain tuota suurinta kokoa.
Rieker, koska niillä pysyy pystyssä.
Sieviä, kyllä kotimaisesta maksaa ja on paljon tarjouksia netissä.Hyvät pohjat, ei liukastu.
Haltit, Eccot ja Icebugit nastoilla.
Kuomat!