Järkyttävää seurata siskoni alamäkeä. Huumeet ja alkoholi
olin eilen bileissä hänen ja miehensä luona. Oli niin täysin sekaisin. Omasta mielestään koka ei ole mitään vaarallista. Varmasti muutakin vetää. Eilen kuitenkin sitä kokaa ja alkoa. Aloitti käytön tavattuaan miehensä. En silti sitä miestä voi syyttää. Pelkään että joku kerta se viiva liikaa menee.
Ihmettelen miten pystyy vielä työnsä hoitamaan. Lääkäri sentään. Miettinyt olen pitäisikö tehdä ilmoitus Valviraan. Ehkä olisi herätys siskolle.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla taas ihan todellisesta elämästä, tämä tarina.
Ikävää kyllä. Tämä on todellista elämää. Tervetuloa 2020 luvulle. Nuo bileet eivät ole lapsille. Onneksi en jaksanut itse tuollaista. Pyörin aikani piireissä. Aika rankkaa menoa. Eihän siellä kukaan voi ikuisesti jaksaa. Joko kuolema tai tajuta lähteä pois.
Miksi kouluttautua korkeasti ja vetää sitten elämä vessanpöntöstä alas? Ei taida akateemiset tms ihmiset olla niitä terävimpiä kyniä sittenkään jos niin huono arvostelukyky että tälläseen lähtee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän ns viihdekäyttäjä?
Ei taida olla enää pelkkää viihdekäyttöä. Luulen että lähes jokapäiväistä. Tuskin muuten pystyisi niin paljoa illan aikana käyttämään.ap
Kuinka paljon tämä yhden illan aikana käytetty paljon on?
En tiedä mikä nyt sitten on paljon. Mutta monta kertaa laittoi pöydälle viivan ja imaisi kaiken. Ja viinaa päälle. Sekaisin oli kuitenkin. ap
Kokaiinin vaikutus on lyhyt ja Suomessa kokaiini on yleensä huonolaatuista, koska sitä on jatkettu, eikä itse huumetta ole kuin pieni osa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Afganistanista vetäytyminen alkaa nyt näkyä todella.
Miten eteläamerikkalainen ja siellä kasvava kokapensas liittyy Aasiaan?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pitäisi ilmoittaa työnantajalle. Tekee virheen huumauspäissään. Tappaa viattoman Saa potkut siksi. Aineiden käyttö riistäytyy lopullisesti. Ikäviä asioita tulee tapahtumaan varmasti.
Näyttää olevan vaikeaa ymmärtää vapaa ajalla tapahtunut käyttö. Itse en kokaiinia käyttäisi mutta voi muutakin kuin alkoholia viihdekäyttää satunnaisesti. Ei se ole mikään automaatio että kaikista tulee nistejä. Aivan samoin kuin ei jokaisesta alkoholia juovasta tule juoppoa.
Taidat olla sellainen ihminen jota vain laittomuus estää vetämästä kaikkea kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Moni luulee vetävänsä kokkelia mutta oikeasti vetää herskaan tai spiidiä.
No eikä luule :D ei herskaa voi mitenkään sekoittaa piriin tai koksuun, täysin erilainen vaikutus. Pirin ja koksun nyt ehkä voi sekoittaa jos ei ole kumpaakaan aiemmin kokeillut, mutta jos tietää miltä piri tuntuu niin kyllä senkin erottaa ihan selkeästi koksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afganistanista vetäytyminen alkaa nyt näkyä todella.
Miten eteläamerikkalainen ja siellä kasvava kokapensas liittyy Aasiaan?
Kokapensas menestyy vain Andeilla, vaikka sitä on yritetty saada kasvamaan muualla. Afganistanissa on kyllä keksitty luonnonvaraisena kasvava efedra, jota voi kätevästi käyttää metamfetamiinin raaka-aineena. Opiaattitalouden rinnalle on siis tullut laajamittainen pirin tuotanto.
Mutta naisena,narkomaanina ja lääkärinä selviää sakoilla.