Mikä on pisin aika, minkä olet nukkunut putkeen?
Siis luonnollisesti, en tarkoita mitään koomaa tai lääketilaa tms. Oma ennätys on vaan n 12 h, mutta mietin, kuinka pitkään on ylipäänsä mahdollista nukkua, jos on valvonut sitä ennen pitkään?
Kommentit (26)
Teininä 15h, mutta taustalla oli lääkkeen yliannos. Aikuisena suht paljon unta silloin kun oli kipeä esim. joku virus, mutta heräili välillä.
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa.
Et esim kuollut janoon ja nälkään tuona aikana?
Nukuin 16 h erään 16 h työvuoron jälkeen. Oli kohtalaisen sekava olo, kun kuvittelin, että on aamupäivä, mutta olikin jo ilta.
13 h. Saatoin kerran herätä välillä vessaan mutta heti takaisin koomaan. Tätä tein aiemmin säännöllisesti kun olin tarpeeksi väsynyt. Sitten jaksoi taas pari viikkoa raataa hieman liian vähillä unilla.
Kyllä pari kertaa kipeänä ollessani on tullut nukuttua lähes vuorokauden ympäri
Vierailija kirjoitti:
Teininä 15h, mutta taustalla oli lääkkeen yliannos. Aikuisena suht paljon unta silloin kun oli kipeä esim. joku virus, mutta heräili välillä.
Kyllä teitä narkkeja vain riittää tällä palstalla.
Oon huono nukkumaan. Olisinkohan muutaman kerran elämässäni nukkunut kahdeksan tuntia yhteen menoon.
Mulle on iloinen yllätys jos saan nukuttua viisikin tuntia yhteen menoon, enkä heräile parin tunnin välein.
Oisko noin 12 h, tällöin ollut sairaana/kuumeessa.
Raskaiden yövuorojen jälkeen nukuin eka 8 tuntia, olin hereillä pari tuntia ja sit taas nukuin 15 tuntia. Siinäpä ne vapaat meni.
Eipä aikuisena mene yli 8 tunnin uni, vaikka olisi kuinka valvonut. Tavallisesti 7 tuntia.
Monet kerrat olen nukkunut koko viikonlopun, jos se vain on ollut mahdollista, nousten vain vessaan tai ehkä juomaan. Ja on raudanpuutetta ja muuta.
Joskus teininä 10-11 tuntia. Olen huono nukkuja. Aina jää unet kesken.
Loppusodan jälkeen meni lomilla 16 tuntia tirsamaassa.
Eiköhän jokainen armeijan käynyt mies ole jossain vaiheessa lomille päästyään nukkunut 15+ tuntia
Vierailija kirjoitti:
Loppusodan jälkeen meni lomilla 16 tuntia tirsamaassa.
Oletko ollut Ukrainassa?
Joskus teininä noin 17 tuntia. Harmitti, kun missasin formulat 😆
Ilman että heräilen välillä varmaan 8 tuntia on maksimi ja sillon oon joko ollut kipeänä tai ollut muutama täysin uneton yö takana. Oon tosi hono nukkumaan.
2 viikkoa.