Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
1981/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismistä se johtuu. On kumma kun ihmiset eivät voi myöntää ilmiselvää tosiasiaa.

Ennen synnyttäjät olivat mukavia ja halukkaita. Nyt pitää olla niin feministiä ja nirppistä. Onneksi Suomeen muuttaa ulkomailta normaaleja synnyttäjiä.

Kuinka monelta vuosikymmeneltä sinun kokemukset synnyttäjistä oikein ovat?

Vierailija
1982/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi allut kyllä pariutuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pariudu, koska en yksinkertaisesti halua. Koen olevani tyytyväisempi elämääni ilman parisuhdetta. Rakastan omaa aikaa, huoletonta arkea, kun ei tarvitse siivota kenenkään jälkiä eikä luovia kompromissien kanssa. Voin olla miten tykkään, ja olla tekemättä mitään, jos siltä tuntuu. Esimerkiksi tämäkin viikonloppu on ollut todella rentouttavaa aikaa. Olen saanut (taas) rauhassa ladata akkuja. Huomenna rentoutuneena aloittamaan työviikkoa.

En ole koskaan pitänyt parisuhdetta tavoiteltavana asiana. Toki itsellä on ollut hyviäkin parisuhteita. Mutta niissäkin olen jossain vaiheessa alkanut kaipaamaan sinkkuna olemista.

En edes harrasta treffeillä käymistä, kun sekään ei kiinnosta. :)

Jotkut ihan päin naamaa kummastelevat, kuinka joku voi viihtyä yksin ja olla onnellinen ilman parisuhdetta. Mutta yleensä nämä ihmettelijät ovat niitä, jotka eivät osaa olla yksin itsensä kanssa.

Täysin samat sanat! Ihmettelijöitä kyllä riittää miksi oot sinkku. Ovat itse luusereita jotka eivät kestäisi puolta viikkoakaan yksin. Luulevat olevansa parempia, kun ovat olleet aina suhteessa. Huutista sääliä heille

Alapeukuista päätellen taisi osua arkaan paikkaan. Tälläisiä lampaita kyllä riittää

Vierailija
1984/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on tullut fiksumpia eivätkä halua sitoutua huonoon suhteeseen. Seksi kelpaa, muu suhdepaska ei.

Olen ylpeä nykyisestä miessukupolvesta, aikaisemmin miehet lammasmaisesti suostuivat suhteeseen.

Vierailija
1985/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuon nuorempien miesten "kovan kohtalon " pohjalta sivusta

seuranneena.  Itse olen sen "Wanhan mallin" tuotos !!

Metsästys , kalastus autot JNE. Ja Liha on hyvää !!!

Lapsen Lapset on lutusia,, aina hyppää kainaloon

kun vaarin näkee !!  Siis "olosuhteisiin nähden," 

siis omani,, kaikki on suhteellisen hyvin !!

Vierailija
1986/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pariudu, koska en yksinkertaisesti halua. Koen olevani tyytyväisempi elämääni ilman parisuhdetta. Rakastan omaa aikaa, huoletonta arkea, kun ei tarvitse siivota kenenkään jälkiä eikä luovia kompromissien kanssa. Voin olla miten tykkään, ja olla tekemättä mitään, jos siltä tuntuu. Esimerkiksi tämäkin viikonloppu on ollut todella rentouttavaa aikaa. Olen saanut (taas) rauhassa ladata akkuja. Huomenna rentoutuneena aloittamaan työviikkoa.

En ole koskaan pitänyt parisuhdetta tavoiteltavana asiana. Toki itsellä on ollut hyviäkin parisuhteita. Mutta niissäkin olen jossain vaiheessa alkanut kaipaamaan sinkkuna olemista.

En edes harrasta treffeillä käymistä, kun sekään ei kiinnosta. :)

Jotkut ihan päin naamaa kummastelevat, kuinka joku voi viihtyä yksin ja olla onnellinen ilman parisuhdetta. Mutta yleensä nämä ihmettelijät ovat niitä, jotka eivät osaa olla yksin itsensä kanssa.

Osaan, osaan. On hemmetin kyllästynyttä elää ilman seksia, läheisyyttä ja "mitään" vuosikymmenestä toiseen. Ihan tarpeeksi ollut yksin, myös suhteessa. Ollapa sun kaltainen mutten ole. En myöskään ole helposti ihastuva.

Mahdat olla todella kyllästynyt ettei mikään määrä huomiota riitä, jos suhteissakin tunnet usein olevasi yksin. Kaikki eivät tarvitse huomiota nuin paljon. Kuulostaa että on suuri ongelma sinulle

Vierailija
1987/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaa vain seksiä. Miehet ja naiset.

Vierailija
1988/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tullut fiksumpia eivätkä halua sitoutua huonoon suhteeseen. Seksi kelpaa, muu suhdepaska ei.

Olen ylpeä nykyisestä miessukupolvesta, aikaisemmin miehet lammasmaisesti suostuivat suhteeseen.

Minulle naisensa kelpaa vain dildo. Sukupuolitaudit on lisääntyneet hirveästi.

Herpes tarttuu, vaikka se olisi oireeton ja käyttäisi kondomia.

Lisääpä joskus se prosentuaalinen todennäköisyys, millä herpes tarttuu oireettomana ja kondomin kanssa?

Vierailija
1989/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta on tulossa markkinoille puolibiologisia seksinukkeja. Ne voidaan räätälöidä jokaisen ihannekumppanin näköiseksi.

Vierailija
1990/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta on tulossa markkinoille puolibiologisia seksinukkeja. Ne voidaan räätälöidä jokaisen ihannekumppanin näköiseksi.

Minkä jälkeen suomalaisia synnyttäjiä tarvitaan vain sijaissynnyttäjiksi.

Vierailija
1991/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolimatta himan karkeista sanamuodoista edellä, olen kyllä vahvasti samaa mieltä.

Erittäin tervettä että seksi naisen kanssa on kokenut niin vahvaa inflaatiota, että harvempi enää juoksee koirana suorittamassa temppurataa.

Eihän tämä voi johtaa mihinkään muuhun kuin aidompiin ja parempiin parisuhteisiin, joissa on joku todellinen yhteys jotta koko suhde olisi mielekäs.

Ja naisillakin tulee enemmän painetta edistää ITSE omaa asemaansa, kun seksillä ei voi enää elintasoa ostaa.

Perheiden määrät varmasti vähenevät, mutta onko se huono asia?

Vierailija
1992/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolimatta himan karkeista sanamuodoista edellä, olen kyllä vahvasti samaa mieltä.

Erittäin tervettä että seksi naisen kanssa on kokenut niin vahvaa inflaatiota, että harvempi enää juoksee koirana suorittamassa temppurataa.

Eihän tämä voi johtaa mihinkään muuhun kuin aidompiin ja parempiin parisuhteisiin, joissa on joku todellinen yhteys jotta koko suhde olisi mielekäs.

Ja naisillakin tulee enemmän painetta edistää ITSE omaa asemaansa, kun seksillä ei voi enää elintasoa ostaa.

Lapsia voitaisiin tuottaa tarvittava määrä laitosolosuhteissa.

Niin mitäpä sitä ei oltaisi valmiita naista sortaakseen tekemään.

Se on jännä että miehet rääkyy että eivåt tarvitse mihinkään naista. Totuushan on se että vai n naisilla on merkitystä.

Vierailija
1993/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille kelpaa vain mies joka on esittelykelpoinen kuin veistos. Persoonalla ei mitään merkitystä. Edes läskit ei anna meille peräkammarin pojille.

Vierailija
1994/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia voitaisiin tuottaa tarvittava määrä laitosolosuhteissa.

Niin mitäpä sitä ei oltaisi valmiita naista sortaakseen tekemään.

Se on jännä että miehet rääkyy että eivåt tarvitse mihinkään naista. Totuushan on se että vai n naisilla on merkitystä.

Kunhan keinokohdut ja keinotekoisten sukusolujen tuottamisteknologia vielä hieman kehittyvät, naisia ei periaatteessa enää tarvita. Toki heitä varmaan edelleen syntyisi, mutta heidän markkina-arvonsa romahtaa.

Vierailija
1995/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille kelpaa vain mies joka on esittelykelpoinen kuin veistos. Persoonalla ei mitään merkitystä. Edes läskit ei anna meille peräkammarin pojille.

Ikäviä rasisteja ovat. Kyllä olisi suotavaa että heruisi silloin, kun ottaja on.

Vierailija
1996/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielipiteillä ole väliä, tätäkin asiaa on tutkittu paljon. Miesten ja naisten halu luoda parisuhde on vähentynyt, naisten huomattavasti enemmän. Sit voidaan vielä vilkaista tutkimuksia nettideittailusta, esim. 20% miehistä saa 80 % naisten viesteistä ja naiset swaippaa tinderissä vain 5% miehistä oikealle.

Parisuhteisiin tarvitaan kaksi ja naisia ei vain yksinkertaisesti miehet kiinnosta ulkonäkökriteereiden takia.

Vierailija
1997/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mielipiteillä ole väliä, tätäkin asiaa on tutkittu paljon. Miesten ja naisten halu luoda parisuhde on vähentynyt, naisten huomattavasti enemmän. Sit voidaan vielä vilkaista tutkimuksia nettideittailusta, esim. 20% miehistä saa 80 % naisten viesteistä ja naiset swaippaa tinderissä vain 5% miehistä oikealle.

Parisuhteisiin tarvitaan kaksi ja naisia ei vain yksinkertaisesti miehet kiinnosta ulkonäkökriteereiden takia.

Kyllä naisia miehet kiinnostaa kunhan vain ylittää riman. Ja sen jälkeen pillua saa ja paljon. Ilman suhdetta.

Ja on täysin miehestä kiinni ylittääkö riman.

Vierailija
1998/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä, miksi ihmiset yleensä eivät pariudu, mutta itselläni on niin mahdoton toivelista, että ymmärrän itsekin, ettei sellaista sankaria tule koskaan vastaan: empaattinen vegaani, päihteetön, keski-ikäinen, jokseenkin fiksu ja hyväkäytöksinen, ei ulkonäkökeskeinen. Satun olemaan hoikka ja siksi lähinnä juttusille tulee niitä pinnallisia, jotka pahimmillaan vielä leveilevät omaisuuksillaan. Olen lyönyt jo vuosia sitten hanskat tiskiin enkä siten yritä edes mitään tinderöintiä listoineni. Ihan oma vika siis, etten pariudu.

Vierailija
1999/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi ottaa ulkomainen puoliso. Miehen näkökulmasta suomalaisten naisten suurin ongelma on henkisen puolen naisellisuuden puute.

Vierailija
2000/2819 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua antaa. Jokainen haluaa olla vuorovaikutteisessa suhteessa jossa itsekin saa siitä seksistä jotain.

Jos sulla ei tarjolla muuta kuin ottamista, miksi kukaan nainen tyytyisi siihen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi