Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on "tätinainen"?

Vierailija
22.07.2024 |

Jos kerta on olemassa "setämiehiä" niin millainen on tämän naispuolinen vastine🤔?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että voi olla vain miedosti sitä tai vahvasti. Osasta se huokuu enemmän?

Vierailija
2/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtiva, hieman ylipainoinen. On aina iloinen kohdatessaan nuorempia sukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun katselee, että omia asioita on hoitamassa joku "nuorempi likka" ja television asiantuntijamies näyttää pojanklopilta. 

Vierailija
4/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen opettaja.

Vierailija
5/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen

Vierailija
6/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekassa kesätyössä oli oppikirjamainen tätinainen. Ei jaksanut opetella mun nimeä, joten olin aina "hei poika". Kahvihuoneessa papatti siitä miten on suurinpiirtein kaikessa parempi kuin nuoret naiset.

Vierailija
7/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinaiset raivosiivoaa ja ostaa kauppakassiin marjoja. 

Vierailija
8/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nelikymppinen, kaikin puolin tavallinen nainen jota ei enää kiinnosta oikein mikään. Viisastelee aina tilaisuuden tullen. Viihtyy kotona. 

Vierailija
9/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ylipainoinen, hyväsydäminen huolehtija, joka leipoo paljon ja harrastaa virkkaamista.

Vierailija
10/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehtiva, hieman ylipainoinen. On aina iloinen kohdatessaan nuorempia sukulaisia.

Joo... ja nuoremmille sukulaisille pitää tarjota rahaa ja ruokaa sekä olla huolissaan, ettei ne vaan käytä päihteitä. 

Vierailija
11/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni 35-55 vuotias. Vanhemmat on jo mummoja. Nuorin tätimäinen nainen oli noin parikymppinen,mitä olen nähnyt. 

Vierailija
12/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni 35-55 vuotias. Vanhemmat on jo mummoja. Nuorin tätimäinen nainen oli noin parikymppinen,mitä olen nähnyt. 

🖕

Vierailija
13/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästä on puhuttu täällä aikaisemmin. Monet kerrat.

Vierailija
14/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nuorempana en uskaltanut puhua nuorille komeille miehille yhtään mitään ja nykyään "haastattelen" kaikkia ihmisiä, varsinkin niitä nuoria miehiä :D Kannustan ja kehun myös, mutta tätinaiset on pääosin juuri haastattelijoita.

N42

Vierailija
15/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämieshän ei ole varsinaisesti ällö hahmo, muuta kuin nuorten naisten mielestä. Setämies voi olla suosittu omanikäisten joukossa. Setämiehen ongelma on se, että se ei tajua ikäänsä. Näitä on naisissa aika paljon, että vastine varmaan löytyy.

Vierailija
16/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintonsa liki kaikkee menettänyt lihavahko ei itsestään huolta pitävä kouvolatukkainen kaiken tietäjä. Pukeutuminen toki myös tätimäistä.

Vierailija
17/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ekassa kesätyössä oli oppikirjamainen tätinainen. Ei jaksanut opetella mun nimeä, joten olin aina "hei poika". Kahvihuoneessa papatti siitä miten on suurinpiirtein kaikessa parempi kuin nuoret naiset.

Just näin. Tätinainen joutuu myös korjaamaan muiden "huolimattomasti" tehdyt työt ja muistaa siitä aina myös mainita. Sivusilmällä pitkin nokkavartta mitaa nuorempia naisia päästä varpaisiin ja muka hyvän huumorintajun omaavana kertoo "leikkisästi" miksi ei kannata pitää jotain vaatetta tms.

Vierailija
18/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman ylipainoinen, hyväsydäminen huolehtija, joka leipoo paljon ja harrastaa virkkaamista.

Hyväsydämisyys on kaukana tätinaisesta.

Vierailija
19/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämieshän ei ole varsinaisesti ällö hahmo, muuta kuin nuorten naisten mielestä. Setämies voi olla suosittu omanikäisten joukossa. Setämiehen ongelma on se, että se ei tajua ikäänsä. Näitä on naisissa aika paljon, että vastine varmaan löytyy.

Setämiehen ongelma on tytöttely, muiden alentaminen ja itsensä korostaminen.

Vierailija
20/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinaiset paheksuvat muita. Ovat vetäytyneet omaan tätikuplaansa, jossa salaa pelätään omaa ikääntymistä ja nuorempia pidetään uhkana. Kehitystä ja kaikkea uutta pidetään uhkana. 

Sedät ja tädit ovat yleensä positiivisia henkilöitä. Setämiehet ja tätinaiset taas eivät. 

Kaikista ei ole vanhetessaan setämiehiä tai tätinaisia. Se riippuu paljon, miten on elämänsä elänyt ja onko katkeroitunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi