Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.
Tsemppiä.
Joo, hui kamala. Ihan hirveä mies, tuohan on ihan jäätävää selkäänpuukottamista ja valheessa elämistä. Kunnon kaksinaamainen käärme.
Ymmärrän sen, että tunteet voi muuttua ja fiilikset heitellä laidasta laitaan joskus, mutta että vuosia hautoo inhoa toista kohtaan ja sitten lähettää tuommoisen ääniviestin kännissä, missä haukkuu toisen kropankin.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain huonoin provo :(
Keksi itse parempi, äläkä ruikuta.
Vierailija kirjoitti:
0/5 näitä pikkujoulujen jälkeisä tapahtumia tuntuu nyt riittävän.
Niin, oikeestihan sellaista ei ole koskaan tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...
Täysin ää liö mäi nen viesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
Taas näitä Porvoon huutelijoita, eikö teillä ole oikeasti enempää empatiaa jos olisikin tosijuttu?
Itse inhoan näitä pisteyttäjiä muuten vaan, mutta tuota noin, mihin järjestelmään voi jättää 20 minuutin ääniviestin? Hankin heti sellaisen.
En tiedä, mikä Whatsappissa on yläraja, mutta kerran olen saanut siellä 15 minuutin ääniviestin. (en pystynyt vastaamaan puhelimeen ja ystävällä oli tarve purkaa sydäntään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on epäkypsiä kommentteja täällä. Ei ihme että ihmisillä on niin paljon ongelmia, jos heidän ensimmäinen resgointitapansa yllättävissä tilanteissa on toimia tunteella ja luulojen pohjalta.
Eihän mitään eroa aleta puuhaan ennen kuin asioista on edes keskusteltu. Mies on käyttäytynyt lapsellisesti ja törkeästi, mutta se ei ole vaimolle tekosyy käyttäytyä samoin.
Niinkuin Ap arvelikin, pikkujouluissa on varmaan sattunut jotain, mikä on saanut miehen reagoimaan surkealla tavalla.
Asia voi olla pieni tai iso, mutta ennen kuin on asiasta puhuttu ei voi tietää onko se eron arvoinen asia.
Ainoa asia mikä on lähes varmaa, on että ap:n miehen kannattaisi laittaa korkki kiinni. Tuollainen kännissä sekoilu kertoo ongelmasta alkoholin kanssa, joten vaikka muuta ongelmaa tässäkäön tilanteessa ei olisi, ongelma alkoholin kanssa ei ratkea alkoholia juomalla.
Maltti on valttia ja lähes kaiken voi korjata jos on halua ja yritystä.
Ps, miestä ei voi heittää ulos asunnosta vaikka hän ei sitä omistaisikaan. Laki turvaa asukasta, ja ns asumisen irtisanominen pitää tehdä virallisesti irtisanomisaikoineen.
Iso ongelma tässä on se, ettei ap pääse ääliömiehestään eroon helposti. Yhteisen asunnon vuokrasopimusta ei voi ainoastaan toinen osapuoli irtisanoa, vaikka asunto olisi hänen nimissään.
Tuo pätee, jos vuokrasopimus on tehty yhteisvastuullisesti. Muussa tapauksessa ap vain irtisanoo vuokrasopimuksen omalta kohdaltaan.
Mitä sä oikein kuvittelet, että vuokranantaja lähettää sinne toisen yhteisvastuullisen vuokralaisen vai? Nyt vähän sitä realismia kehiin, kyllä molempien pitää se irtisanoa. Joko irtisanotaan se kokonaan tai vuokrasopimus siirretään / jää yksin sen puolison nimiin, joka sinne jää asumaan, oli hän ennestään allekirjoittanut vuokrasopimuksen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikinää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita maalia poskiin ja kipaset paikallisesta pupista uuven ukon, mitä tuota ihmettelemään.
Kyllä suomessa ukkoja piisaa, helssinkissä voi valkata värinkin.
Totta. Ulkomaalaiset miehet komeampia. 40-50v Suomi ukot näyttää tosi vanhoilta.
Eikä mustat ukot pelkästään komeampia, myös isompi mulkkusia.
Ja satavarmasti pahempia rähjääjiä ja omilla teillään menijöitä.
Hupsss kirjoitti:
Äitivm80 kirjoitti:
Tunnen jotenkin suurta iloa katsellessani rautatieasemalla nuoria naisia koiran tai kissansa kanssa. Lemmikki voittaa miehen mennen tullen, säästyy monelta miehipahalta, kun ei ota ukkoa risrikseen.
* Mielipahalta
Miehipaha - sehän on osuva uussana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirrä miehen omaisuus ulos yhteisestä kodistanne ja laita ovi takalukkoon. Tai vaihdata lukko.
ilmiannettu rikokseen yllyttämisestä
Mistä näitä oikein sikiää? Oksettaa, enkä takuulla ole ainoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä näet, et voi oikeasti tietää mitä mies ajattelee naisestaan. Nämä kuule on ihmisen kanssa vaikka oksennusta pidätellen koska on niin laiskoja eroamaan ja toisekseen kodinhoitopalvelut kyllä kelpaa ja laskujen maksaja. Sinä sentään sait tietää totuuden, moni on parisuhteessa ja luulee että puoliso rakastaa häntä vaikka toinen pidättelee inhoa ja vihaansa.
Suurin osa meistä parisuhteessa olevista miehisä lähinnä siedämme kumppaniamme.
Miksi pitää ihan väkisin pysyä noin huonossa parisuhteessa? En pysty ymmärtämään. Luulisi, että eron jälkeen elämä olisi parempaa kuin ennen.
Miehelle huonokin parisuhde on parempi kuin ei parisuhdetta ollenkaan.
Miksi?
Kotipalvelut. Jestas kun joku siivoisi, laittaisi ruokaa, huolehtisi vaatteista ja kaikesta. Edes osan. Joko teet itse tai maksat. Pikkujoulukännissä noita ei muista, muistaa vain sen lihavan lehmän joka tuota tekee.
Minulla olisi huomattavasti vähemmän siivottavaa jos vaimo ei olisi kuvioissa mukana. Saan pidettyä omat sotkuni vähäisinä, vaimolla taas jää kahviloiskeet pyyhkimättä ja tiskit makaa viikon jos olen työmatkalla.
Eli miten miehelle huono parisuhde on parempi kuin ei parisuhdetta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Hupsss kirjoitti:
Äitivm80 kirjoitti:
Tunnen jotenkin suurta iloa katsellessani rautatieasemalla nuoria naisia koiran tai kissansa kanssa. Lemmikki voittaa miehen mennen tullen, säästyy monelta miehipahalta, kun ei ota ukkoa risrikseen.
* Mielipahalta
Jeps, miesvihaa taas yksi ketju.
Vierailija kirjoitti:
Siinä näet, et voi oikeasti tietää mitä mies ajattelee naisestaan.
Samoin mitä nainen ajattelee miehestään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä näet, et voi oikeasti tietää mitä mies ajattelee naisestaan. Nämä kuule on ihmisen kanssa vaikka oksennusta pidätellen koska on niin laiskoja eroamaan ja toisekseen kodinhoitopalvelut kyllä kelpaa ja laskujen maksaja. Sinä sentään sait tietää totuuden, moni on parisuhteessa ja luulee että puoliso rakastaa häntä vaikka toinen pidättelee inhoa ja vihaansa.
Oksettavaa ja surullista, kuinka moni mies tosiaan jää suhteeseen naisen kanssa vain siksi, että hyötyy siitä. Juurikin kodinhoito, tunne turvasta, koti johon tulla, ehkä jopa säännöllistä seksiä. Silti katsellaan jatkuvasti muualle ja halveksitaan hiljaa mielessään toista.
AP kyllästyi tähän leikkiin päivässä
Niinhän ne aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä applikaatiossa mies sai poistettua viestin jälkikäteen kun olit kuunnellut sen?
No vaikkapa whatsapp on sellainen. Etkö tiennyt?
Eikö se edellytä ettei viestä ole vielä avattu?
Täällä joku naisihminen avautuu ihmissuhteistaan. Yksipuolisesti. Miten täällä porukka sokeasti asettuu tämän Naisen puolelle, vaikka eivät Tiedä, millaiset asiat ovat johtaneet tilanteen tähän pisteeseen. ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsss kirjoitti:
Äitivm80 kirjoitti:
* Mielipahalta
Jeps, miesvihaa taas yksi ketju.
Olen nainen itsekin, mutta ihmettelen tämän palstan porukkaa... Heittäydytään haukkumaan joukolla ja lyttäämään koko miessukupolvi jonkun tuntemattoman eukon purkauksen jälkeen. Jospa vaikka tuo nainen ihan itse aiheutti omalla käytöksellään tuon miehensä ääniviestin lähettämisen? Emme voi tietää, koska ei varmasti kerro omaa osuuttaan, kaikki vaan miehen syyksi ja porukka peukuttaa ja raivoaa. HUOH.
Miehellä on oikeus tunteisiinsa
Ja oikeus tehdä siten kuin sydän sanoo
Pystyykö sen viestin edes poistamaan, jos olet sen jo kerta nähnyt/kuullut...