Mitä mainoksia vauva palsta sulle näyttää ja miksi?
Mun viime mainos oli citymarket sello. Eli sitä ollaan vakoiltu mun gpsää ja nähty että kävin prisma sellossa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki joilla on noita häkkerien selaimia ja laittomia pluginejä, te varastatte rahaa rehellisiltä ihmisiltä.
Muistakaa se!!
Yhyy.
Nosh, Ekovilla ja Matsmart näkyy olevan mainoksina.
Riipisen riistaherkkujen mainos nyt. Poikettiin Riipisellä kesällä mutta on siitä jo muutama kuukausi.
Nämä ovat olleet todella hassuja sen jälkeen, kun viime kesänä olin Metsähallituksen lammaspaimenviikolla. Jossain on taidettu luokitella minut maanviljelijäksi. Tulee rehumainoksia ja tänään näköjään koneliikkeiden mainoksia 😯 Olen asunut kaupungissa yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, olen piilottanut kaiken ylimääräisen AdBlockilla ja uBlockerilla (Chromen lisäosia)
Samoin ja mulla Firefox.
Katsomosta jos haluaa katsella ohjelmia niin AdBlockin joutuu poistamaan siksi aikaa.
Mulla näkyy vain Oikotien avoimet työpaikat ja Viking Linen pikkujouluristeilyt. En katso kuuluvani kummankaan kohderyhmään, olen 71-vuotias eläkeläismummo.
Oikotie, Lumoava joulu -lehti sekä Pentik.
No joku Ruudun "ei koskaan tylsää hetkeä" mainos tossa pyörii🙄
En ole ennen huomannutkaan koko mainoksia. En kiinnitä sellaisiin huomiota.
Muunpigmenttiset laulaa: Tannan ostetan Halvan maukasta lakritsaa. Sellainen tuossa pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki joilla on noita häkkerien selaimia ja laittomia pluginejä, te varastatte rahaa rehellisiltä ihmisiltä.
Muistakaa se!!
Aha. Kerrotko vielä miten saisin nämä rahat käyttööni? Vaatiiko se jonkun erillisen lisäosan? 7 vuotta käyttänyt enkä ole vielä saanut senttiäkään.
Kaalimato piste com, sinful, visit türkyie, en tiedä miksi.