Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön ! Miksi et hae siivoustyötä?

Vierailija
19.11.2022 |

Paljon paikkoja jatkuvasti auki panostasi tarvitaan kipeästi !

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hae mielummin tiskaajaksi se on paljon parempi homma

Vierailija
22/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan enemmän blac ked.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpatyövoimaa on tuotu jatkuvasti maahan jotta palkkataso saadaan mahdollisimman alhaiseksi... sehän on ollut pitkään tavoite yrityksillä ja hallinnolla yhteistyönä

Vierailija
24/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ollut nuorena monena kesänä siivoojana kesätöissä eikä siinä tarvitse kovin nopea olla. Riittää että tekee työnsä reippaasti eikä jää puhelimella norkoilemaan niin kuin näkee monien siivoojien tekevän.

Ap

Niin minäkin olen ollut, ja kuten sanottu en ollut riittävän tehokas joten sain kenkää. Eikä ollut edes kännyköitä.

Vierailija
25/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan enemmän palkkaa kelasta verrattuna johonki paskaduuniin.

Vierailija
26/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut nuorempana siivoustyötä johon oli 1500 hakijaa. Työ on se ensimmäinen joka monelle tulee mieleen kun puhutaan paikoista joihin voi päästä ilman koulutusta.

Vierailija
27/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä tiedät onko työtön hakenut niitä paikkoja? Ei niihin välttämättä oteta, vaikka olisi kymmenen työtöntä laittanut hakemuksen, jos ei ole koulutusta/kokemusta/omaa autoa/asuu kaukana tms. Lisäksi se on yllättävän raskasta hommaa eikä kaikista ole siihen esim. sairauden takia tai ei vaan ole riittävän nopea. Paikat kun on siivottava huolella, mutta tosi tehokkaasti.

Vierailija
28/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnjälkeni on karseeta vaikka saisin rauhassa omaan tahtin siivota. Sama koskee kaikkea käsillä tehtäviä tehtäviä; maalausta, sahaamista ja nikkarointia  jostain hitsaamisesta puhumattakaan. Olen vain täystumpelo.

Vierailija
29/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaksi muodostui alan koulutuksen ja kokemuksen puute.

Vierailija
30/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ollut nuorena monena kesänä siivoojana kesätöissä eikä siinä tarvitse kovin nopea olla. Riittää että tekee työnsä reippaasti eikä jää puhelimella norkoilemaan niin kuin näkee monien siivoojien tekevän.

Ap

Kuinkas kauan siitä nuoruudesta on aikaa?

Kyllä minäkin 80-luvulla olin siivoojana kesätöissä. Se oli leppoisaa silloin, kuten kaikki muukin työtahti noina vuosina.

Vierailija
31/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainosástaan fyysisitä asioista puhutaan, niin selkävammani (joka on terveydenhuollon hoitovirheiden ja epäpätevyyden aiheuttama) ei salli pitkäkestoista kuormitusta-mitään kuntoutusta siihen en ole saanut. Siitä huolimatta minulle tarjotaan "kevyitä" toimistosiivouksia, joita olen joskus nuorempana tehnyt ja ne eivät ole kevyttä nähneetkään mitä selkäni nykyiseen kestävyyteen tulee. Oman alan töitä (suurtalousala) eivät enää sentään kehtaa tarjota, mutta ei se koulutus pitkäaikaistyöttömälle se juttu olekaan, vaan se, mikä on kulloinkin virkanilkeille se sopiva ala/vajaaälyisten puuhapaja, jota tuputtaa. Omat ehdotukseni eri alojen koulutuksista kaikuvat kuuroille korville.

Tiedättekös, mitä työkkärin psykologi kehotti minua viime keskustelumme päätteeksi tekemään? "Katsele puita ja lintuja, taivaasta, pilviä ja luontoa kuinka se viheriöi ja etsi mielihyvää elämän pienistä asioista-käy metsässä lenkillä ja unohda arjen huolet, älä kanna huolta työpaikan löytymisestä,eläkkeellä sitten." Että sellaista psykologiaa ja työnhakupalvelua täällä, kun ihminen on työkyvytön/vaikeasti työllistyvä viranomaisten rikosten johdosta, mutta eläkkeelle et pääse.

Vierailija
32/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
33/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla ihan kuutamolla, niin kuin moni muukin, jotka hokee työttömille, että "mene siivoojaksi". Ei siivoojaksi tosiaan noin vaan enää mennä, pitää olla laitoshuoltajan tutkinto, ajokortti ja oma auto, sekä siivouskohteesta riippuen (mm. kaupat ja virastot) täytyy olla luottotiedot kunnossa. Toisiin paikkoihin tehdään jopa ns. turvallisuuskysely (en muista virallista nimeä) Ottakaa hyvät "työlliset" asioista selvää, ennen kuin päästätte niitä sammakoita suustanne..

Vierailija
34/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välilevynpullistuma. En voi enää tehdä sitä työtä, kun selkä ei kestä.

Vierailija
35/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ansiosidonnaista 3000/kk. Sen loputtua voin mennä oman alan töihin.

Vierailija
36/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinkas kauan siitä nuoruudesta on aikaa?

Kyllä minäkin 80-luvulla olin siivoojana kesätöissä. Se oli leppoisaa silloin, kuten kaikki muukin työtahti noina vuosina.

Kauan. Jopa julkisella on nykyään tappotahti ikuisesta resurssipulasta johtuen (vrt hoitajat). Toimistossa on tosiaan paljon mukavampaa istua, siivous on nuorille ja kovakuntoisille. -ex-sahu, Luojan kiitos

Vierailija
37/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa paikoissa vaatimuksena alan koulutus (ei ole, työkokemusta kyllä on, mutta siitä on aikaa), ajokortti ja oma auto (ei ole) sekä luonnollisesti naurettavan pieni palkka. Ei kannata.

Vierailija
38/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alalla työskennellä sanon,ettei todellakaan ole,jos pomo on vittumainen kuten keittiöllä yleensäkin ovat.

Vierailija
39/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa. N 60v.

Vierailija
40/250 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla ihan kuutamolla, niin kuin moni muukin, jotka hokee työttömille, että "mene siivoojaksi". Ei siivoojaksi tosiaan noin vaan enää mennä, pitää olla laitoshuoltajan tutkinto, ajokortti ja oma auto, sekä siivouskohteesta riippuen (mm. kaupat ja virastot) täytyy olla luottotiedot kunnossa. Toisiin paikkoihin tehdään jopa ns. turvallisuuskysely (en muista virallista nimeä) Ottakaa hyvät "työlliset" asioista selvää, ennen kuin päästätte niitä sammakoita suustanne..

Suppea turvallisuusselvitys. Aika harvinainen siivoojan työssä. Lähinnä pankkikohteissa tms. vaaditaan. Suurin ongelma on tutkinnon puute ja/tai työajat.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän