Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko ihastunut mies naista paljonkin?

Vierailija
19.11.2022 |

Mies on sanonut minua pari kertaa kauniiksi ja vartaloani seksikkääksi. Hän kehuu enemmän luonnettani kuin ulkonäköä. Katselee todella paljon, varsinkin syvälle silmiini ja hymyilee, ei silloin kuulemma mieti mitään, on levollinen. Kertonut myös tykkäävänsä minusta. Emme ole tehneet mitään muuta kuin muutaman kerran suudelleet.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehun naisia milloin missäkin mutta vain jos ne ottaa multa poskeen tai antaa tussua tai persettä. Pitää ehdollistaa ne, pavlovin koirat nääs.

M32

Vierailija
42/45 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihastunut mies tai vaan teeskennellä tunteita jotta lämpenet s eksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ulkonäköä ei kannata KOSKAAN kehua, suorastaan suuttuvat siitä ja älyä pitäisi kehua enemmän jotteivät tunne olevansa mitään seiskan silikonibimboja.

Vierailija
44/45 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan pelkkiä kehuja. Kaikki haluaa mua.

ei hätää. se menee ohi 5 vuoden päästä 25 vuotiaana, kun rupsahdat

Vierailija
45/45 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia pitäisi kehua?

Koska siitä tulee hyvä mieli ja se nostattaa tunnelmaa?

Ihminen joka kaipaa kehuja on narsisti ja omaa huonon itsetunnon.

Täyttä roskaa. Jokaiselle normaalille ihmisille on tärkeää saada arvonantoa ihmisiltä, joita itse pitää arvossa. Jokainen psykologi ymmärtää tämän.

Minulle näitä ihmisiä ovat muun muassa vanhempani, sisarukseni, ystäväni ja tietyt kollegat sekä - ei lainkaan vähäisimpänä - ihastukseni. Kyllä se lämmittää mieltä kuulla, että ihastukseni pitää minusta tai arvostaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän