Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko ihastunut mies naista paljonkin?

Vierailija
19.11.2022 |

Mies on sanonut minua pari kertaa kauniiksi ja vartaloani seksikkääksi. Hän kehuu enemmän luonnettani kuin ulkonäköä. Katselee todella paljon, varsinkin syvälle silmiini ja hymyilee, ei silloin kuulemma mieti mitään, on levollinen. Kertonut myös tykkäävänsä minusta. Emme ole tehneet mitään muuta kuin muutaman kerran suudelleet.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisten miesten kanssa te oikein olette tekemisissä?

Katelkaa muitakin kun tuommoisia.

Vierailija
22/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloituksen tarkoitus on tietää onko mies ihastunut, niin vastaan että on. Tuo mies on.

>>Katselee todella paljon, varsinkin syvälle silmiini ja hymyilee, ei silloin kuulemma mieti mitään, on levollinen.<<

Tuo kertoo kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kehui älyttömästi kun tapasimme 15 vuotta sitten. Nykyisinkin kehuu, ei kuitenkaan niin paljoa.

Vierailija
24/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vaan päästä pukille

Kauheaa ja täysin luonnotonta, jos mies pitää naisesta ja haluaa harrastaa seksiä tämän kanssa. Hyh hyh.

Vierailija
25/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu.

Vierailija
26/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy kehua??

Vierailija
27/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ketjuja lukiessa alkaa aina v i tuttaa oma olo kylmässä liitossa, 10 v tunteita toisiamme kohtaan on ollut yhteensä ehkä 60 min... koska tunnistan heti tuon tunteen kun on oikeasti ollut ihastunut/rakastunut ja saanut vastakaikua. V i ttu... ja mä venaan josko sydämemme kohtaisivat vielä toiset 60 min kun on helpompi jäädä. Mulla on ollut sellaista seksiä, missä molemmat on täysin sydämellä mukana mieheni kanssa yhden kerran. Yhden! Koko ajan yritys päällä, ei helevata...

Miten te sitten päädyitte avioliittoon asti, jos tunteita on ollut vain 60min ja hyvää seksiä vain yhden kerran?

Kävi silleen vähän köpelösti, että mieheni tahtoi olla poikaystäväni siinä 18-vuotiaana ja ajattelin, että mikä ettei, että kokeillaan jonkun kanssa. Kosi heti 6 kk seurustelun jälkeen enkä uskaltanut sanoa ei koska pelkäsin poikaystävän sitten eroavan minusta vaikka en ollenkaan haaveillut meneväni niin nuorena naimisiin. Häitä sain viivytettyä vuodella. Me ollaan ihan hyvä tiimi ja ystäviä ja kyllä pidän miehestäni vaikkei kumpikaan meistä koskaan ihastunut täysillä. Ei vaan pystytä ylläpitämään kipinää suhteessa, se on aina toinen, joka siitä enemmän haaveilee jos kumpikaan. Ollaan vaan ja joskus on muita parempia päiviä. Seksi on yleensä ihan hyvää kuitenkin vaikkei mitään huumaa. Sellaista huumaa on ollut pieniä pilkahduksia ja kerran, itse asiassa tänä syksynä, todella hyvää seksiä intohimon puolesta kokonaisen aktin ajan. Sitten mies käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. 

Vierailija
28/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka kanssa seurustelen ei kehu ikinä..

Vierailija
29/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ketjuja lukiessa alkaa aina v i tuttaa oma olo kylmässä liitossa, 10 v tunteita toisiamme kohtaan on ollut yhteensä ehkä 60 min... koska tunnistan heti tuon tunteen kun on oikeasti ollut ihastunut/rakastunut ja saanut vastakaikua. V i ttu... ja mä venaan josko sydämemme kohtaisivat vielä toiset 60 min kun on helpompi jäädä. Mulla on ollut sellaista seksiä, missä molemmat on täysin sydämellä mukana mieheni kanssa yhden kerran. Yhden! Koko ajan yritys päällä, ei helevata...

Miten te sitten päädyitte avioliittoon asti, jos tunteita on ollut vain 60min ja hyvää seksiä vain yhden kerran?

Kävi silleen vähän köpelösti, että mieheni tahtoi olla poikaystäväni siinä 18-vuotiaana ja ajattelin, että mikä ettei, että kokeillaan jonkun kanssa. Kosi heti 6 kk seurustelun jälkeen enkä uskaltanut sanoa ei koska pelkäsin poikaystävän sitten eroavan minusta vaikka en ollenkaan haaveillut meneväni niin nuorena naimisiin. Häitä sain viivytettyä vuodella. Me ollaan ihan hyvä tiimi ja ystäviä ja kyllä pidän miehestäni vaikkei kumpikaan meistä koskaan ihastunut täysillä. Ei vaan pystytä ylläpitämään kipinää suhteessa, se on aina toinen, joka siitä enemmän haaveilee jos kumpikaan. Ollaan vaan ja joskus on muita parempia päiviä. Seksi on yleensä ihan hyvää kuitenkin vaikkei mitään huumaa. Sellaista huumaa on ollut pieniä pilkahduksia ja kerran, itse asiassa tänä syksynä, todella hyvää seksiä intohimon puolesta kokonaisen aktin ajan. Sitten mies käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. 

No eikös ne yleensäkin tee noin? Mitä miehen olisi sitten pitänyt tehdä, valvoa koko yö hiuksiasi paijaten?

Vierailija
30/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa oma mies

Vierailija
31/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Toinen katsoo salaa,rakastaa salaa, ei lähene. Kunnes uskaltaa. Sitten sänkyynpyrkijä on lipevänä,kehuu,kiertää,kunnes ansaan saa. Sitten jää vai pölypilvi jälkeen ja tuska. Odota,katso ,niin näet mikä mies on.

Vierailija
32/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
33/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin ei koskaan vastata täällä samalla tavalla kuin miesten kysymyksiin naisista, eli että me miehet olemme yksilöitä, emmekä mitään tasaista massaa jotka kaikki käyttäytyvät samalla tavalla. Näin täällä usein pyritään tappamaan alkuunsa kaikki miesten aloittamat keskustelut naisista.

Vierailija
34/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kehuvat, toiset eivät.

Vierailija
35/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jooo.

Vierailija
36/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kehuvat, toiset eivät.

Tämä

Vierailija
37/45 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihastunut ujo mies, niin ei kehu, vaan ennemminkin yrittää vältellä naista. Mutta tuota katselemista voi tehdä paljonkin. Saattaa punastuakin siinä samalla.

Vierailija
38/45 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kehun ja anna usein kohteliaisuuksia. Hyvästä ruuasta, kauniista meikistä, joskus ihan vaan saunaraikkaasta olemuksesta, milloin mistäkin ja hyvin monesta asiasta. Perus positiivinen asenne, kehut ja kiitokset.

Sillä on aika uskomaton ja positiivinen vaikutus parisuhteeseen ja silloin siitä tulee usein myös molemmin puolista. Ei mitään yli-imelää lässytystä vaan ihan vilpittömät kehut ja kiitokset. Suosittelen sitä tapaa myös pitkiin liittoihin, eikä pelkästään siihen suhteen alkuhuumaan.

Nykyään olen toiminut näin, ja huomaan että nykyinen suhde on todella paljon tiiviimpi, on läheisyyttä ja rakkautta. Aiemmin ei tullut ehkä toimittua noin kuin vain ehkä siinä alkuhuumassa. Kyllähän ne parisuhteet väkisinkin sitten väsähtää kun kummallakaan ei ole ollut oikein mitään positiivista sanottavaa kumppanille enää vuosikausiin. Huumoria, toisen kunnioitusta ja niitä kauniita sanoja ja tekoja. Niillä mennään jo aika pitkälle.

M52

Vierailija
39/45 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu

Vierailija
40/45 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Olen kuullut kuinka jotkut miehet livertelevät siirappisia.

Minä en kehu ulkonäköä alkuvaiheessa ollenkaan, koska pelkään että se antaa minusta pinnallisen kuvan ja sen kuvan, että olisin kiinnostunut pelkästään ulkonäöstä ja seksistä. Jos suhde syvenee, niin sitten kehun myös ulkonäköä.

Alkuvaiheessa pyrin kehumaan naisen muita ominaisuuksia, jos vain tulee sopiva tilaisuus. Esimerkiksi jos nainen kertoo puhuvansa sujuvasti neljää kieltä, niin käytän heti tilaisuuden ja ihastelen hänen kielitaitoaan ja sanon, että itsekin haluaisin osata useampaa (ja tämä on ihan totta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän