Nelikymppinen mies, mitat 172cm/65kg, hyvä vai huono?
Kommentit (102)
Olen itse tuota kokoluokkaa ja saanut joka suunnasta kuulla olevani laiha. Siitä ei vaan voi olla kuulematta ja naisetkin sanoo päin naamaa että saisi vähän enemmän kiloja olla. Mitäs jos minä sanoisin, että saisi vähän vähemmän naisella olla kiloja, hmmm.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tuota kokoluokkaa ja saanut joka suunnasta kuulla olevani laiha. Siitä ei vaan voi olla kuulematta ja naisetkin sanoo päin naamaa että saisi vähän enemmän kiloja olla. Mitäs jos minä sanoisin, että saisi vähän vähemmän naisella olla kiloja, hmmm.
On aika absurdia että koska naiset ovat ylipainoisia, terveellisissä mitoissa oleva mies on liian laiha koska ei ole isompi naisiin verrattuna.
Mä seurustelen suunnilleen tuon kokosen miehen kanssa. On varmaan muutaman sentin pitempi jopa.
Kun tutustuin häneen, ei ulkonäkö ollut se ykkösjuttu, koosta nyt puhumattakaan. Toki nykyään, kun on tunteita häntä kohtaan, hän on mun silmään komea ja ihana. Eikä edelleenkään ole sen isompi.
Ja mitä tuohon turvallisuuden tunteeseen tulee, niin en tiedä, oonko yhdenkään aiemman kumppanin (jotka siis olleet isompia) kanssa kokenut olevani näin turvassa. Mies on ehdottoman vilpitön ja luotettava. Hän on tuki ja turva. En käsitä, mitä tällä on koon kanssa tekemistä.
Enkä mä ainakaan halua olla hiiri. Mä haluan olla ihminen ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pituus ok, mutta hieman liian hoikan puoleinen
BMI 21.8
Melko lailla ideaalipaino ellei ole erityisen lihaksikas tai roteva.
Terveyden kannalta.
Ulkonäön osalta tuollainen edustaa 50-luvun ideaalia. Nykyään ideaali tuon pituiselle miehelle on BMI 25-27.
Jos tiukkaa lihasta, voivat näyttää saman kokoisilta eri painoiset
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tarkoittivat tuolla mitään lenkkimakkaralla hankittuja lisäkiloja, vaan salilla pitäisi punpata. Ja itse olivat varmasti epätimmillä tavalla hyvässä lihassa sanojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, pituus on itseasiassa aika ideaali, mutta painon pitäisi sitten ainakin olla puhdasta lihasta. Laihaläski eli liikuntaa harrastamaton ei noissa mitoissa näytä kovinkaan miehekkäältä. Mieluummin 10+ kiloa lisää painoa.
Edis Tatli, 175cm/61,2kg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1e/Edis_Tatli_at_Weigh…
75kg pitäisi olla, ja sekin puhdasta lihasta?
Ei, opettele lukemaan. Tämä on se suurin turn off (naisten sanojen vääristely tukemaan omaa agendaa), ei koko.
Pituus ok. Se että kyselet tätä on ihan helvetin EI ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, pituus on itseasiassa aika ideaali, mutta painon pitäisi sitten ainakin olla puhdasta lihasta. Laihaläski eli liikuntaa harrastamaton ei noissa mitoissa näytä kovinkaan miehekkäältä. Mieluummin 10+ kiloa lisää painoa.
Edis Tatli, 175cm/61,2kg
Otapa selvää monta kiloa nyrkkeiliä saa pois punnitukseen! Ku siinä pitää painaa mahdollisimman vähän. Ja ruipelohan toi on, rasvaa ei juurikaan. Ja voi hyvinkin 90 kg painaa 172 cm mies ja olla lihaksikas ja hyväkroppainen. Tietty varmaan joku 80 kg on tavanomaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edis Tatli, 175cm/61,2kg
Ei, opettele lukemaan. Tämä on se suurin turn off (naisten sanojen vääristely tukemaan omaa agendaa), ei koko.
"Sama, pituus on itseasiassa aika ideaali, mutta painon pitäisi sitten ainakin olla puhdasta lihasta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edis Tatli, 175cm/61,2kg
Otapa selvää monta kiloa nyrkkeiliä saa pois punnitukseen! Ku siinä pitää painaa mahdollisimman vähän. Ja ruipelohan toi on, rasvaa ei juurikaan. Ja voi hyvinkin 90 kg painaa 172 cm mies ja olla lihaksikas ja hyväkroppainen. Tietty varmaan joku 80 kg on tavanomaisempi.
172cm/90kg = BMI 30,20 = merkittävä ylipaino
172cm/80kg = BMI 26,20 = ylipaino
Eli miehen pitää olla ylipainoinen. Ja sano vielä ettet halua bodaria? Koska jos 172cm mies painaa 90kg ja on puhdasta lihasta niin kyseessä on sellainen.
Tämä vahvistaa sen, että nykyään miehellä pitää olla lihasta ja liikarasvaa. Hoikka ja hyväkuntoinen on turn-off, etenkin jos on lyhyt. Pitää olla ISO.
https://www.facebook.com/322957534965942/photos/a.326233927971636/57927…
Siinä 172cm/90kg lihaksikas mies.
Pitää varoa, ettet mene pesuveden mukana viemäriin.
https://qph.cf2.quoracdn.net/main-thumb-427467096-200-homkqqvcsqhnmwknp…
172cm/65kg.
Ei käy naisille, pitää olla massaa. "Strong fat", eli lihasta ja ylipainoa. Jotta nainen voisi uskotella näyttävänsä pienemmältä miehen rinnalla.
Täydellinen. Nykynaiset suomessa on niin isoja siksi äänestivät että eivät voisi seurustella.
172 cm on kyllä tosi pieni mieheksi. Koeta etsiä itsellesi joku 155 cm nainen, ettet tunne itseäsi ihan kääpiöksi.
Luulevat kasiluokkalaiseksi ja kysyvät joko on mopokortti 😂
Useille naisille myrkkyä jos mies painaa vähemmän? 🤔
Erotut ehdottomasti eduksesi lihavien keskeltä.