Nelikymppinen mies, mitat 172cm/65kg, hyvä vai huono?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pituus ok, mutta hieman liian hoikan puoleinen
BMI 21.8
Melko lailla ideaalipaino ellei ole erityisen lihaksikas tai roteva.
Eikö nyt kysyttykään mielipidettä siitä, kiinnostaisiko hän naisia seksi- ja seurustelumielessä? Minä luulin, että kysyttiin. Myös minun makuuni liian laiha.
eri
Vierailija kirjoitti:
Useille naisille myrkkyä jos mies painaa vähemmän? 🤔
Olin nuorena 160/48-52. En olisi silloinkaan kiinnostunut noin hoikasta miehestä.
Jos olet hyvässä kunnossa ja kannat itsesi itsevarmasti, ei paha. Henkilökohtaisesti viehätyn eniten yli 185cm pitkistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, pituus on itseasiassa aika ideaali, mutta painon pitäisi sitten ainakin olla puhdasta lihasta. Laihaläski eli liikuntaa harrastamaton ei noissa mitoissa näytä kovinkaan miehekkäältä. Mieluummin 10+ kiloa lisää painoa.
Edis Tatli, 175cm/61,2kg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1e/Edis_Tatli_at_Weigh…
75kg pitäisi olla, ja sekin puhdasta lihasta?
Mies taas googlettamassa muiden miesten kuvia :-DDD
Hyvä tai huono mihin? En tajunnut otsikkoa, mut ilmeisesti asia liittyy seurusteluun.
Mitoissa ei vikaa, mutta kysymyksessä kyllä. Koolla ei ole oikeasti väliä rakkaudessa.
Aloittajalle (palstavakkari jo monen vuoden takaa) ei kelpaa muu vastaus kuin se, että 95% naisista haluaa häntä (pelkkien mittojen perusteella, haloo!). Lisäksi näiden naisten tulee olla hoikkia ja ap:tä kevyempiä.
Kun näin ei superluotettavan palstakyselyn perusteella ole, ap voi syyttää yksinäisyydestään naisten pinnallisuutta ja läskiyttä.
Ainakin puolet noista haukkumiskommenteista on aloittaja itse kirjoittanut.
Aika pieni mieheksi. Toivottavasti kasvat vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, pituus on itseasiassa aika ideaali, mutta painon pitäisi sitten ainakin olla puhdasta lihasta. Laihaläski eli liikuntaa harrastamaton ei noissa mitoissa näytä kovinkaan miehekkäältä. Mieluummin 10+ kiloa lisää painoa.
Edis Tatli, 175cm/61,2kg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1e/Edis_Tatli_at_Weigh…
75kg pitäisi olla, ja sekin puhdasta lihasta?
Otapa selvää monta kiloa nyrkkeiliä saa pois punnitukseen! Ku siinä pitää painaa mahdollisimman vähän. Ja ruipelohan toi on, rasvaa ei juurikaan. Ja voi hyvinkin 90 kg painaa 172 cm mies ja olla lihaksikas ja hyväkroppainen. Tietty varmaan joku 80 kg on tavanomaisempi.
172cm/90kg = BMI 30,20 = merkittävä ylipaino
172cm/80kg = BMI 26,20 = ylipaino
Eli miehen pitää olla ylipainoinen. Ja sano vielä ettet halua bodaria? Koska jos 172cm mies painaa 90kg ja on puhdasta lihasta niin kyseessä on sellainen.
Tämä vahvistaa sen, että nykyään miehellä pitää olla lihasta ja liikarasvaa. Hoikka ja hyväkuntoinen on turn-off, etenkin jos on lyhyt. Pitää olla ISO.
https://www.facebook.com/322957534965942/photos/a.326233927971636/57927…
Siinä 172cm/90kg lihaksikas mies.
Hyvännäköinenhän tuo on.
Olen urheillut 32 vuotta, että jotain tiedän kropista ja lihaksista.
Riippuu varmaan ihan vartalotyypistä. Itse tykkään että miehellä on sopusuhtaisesti myös muodokkaat jalat ja takapuoli, yleensä silloin painoakin on vähän enemmän kuin esimerkkimittojen miehellä. Itse olen lihaksikas ja tykkään samanhenkisestä kumppanista. Nuorena olin 50-kiloinen laiheliini ja silloin seurustelin tuollaisten hoikkien poikien kanssa.
Katukuvassa taas näkee kaikenlaisia pariskuntia eli kaikki eivät todellakaan ole niin tarkkoja.
Vastausten perusteella 61% voisi seurustella ap:n kokoisen miehen kanssa.
Onpa traagillinen tilanne :,(
Useimmille riittää se yksi kumppani ja aktiivisimmille polyillekin viisi alkaa olla maksimi.
Melkoisen hintelä noin vanhaksi ukoksi
Oma mieheni oli aikas lailla tuollainen silloin melkein 28 vuotta sitten, kun tapasin hänet, ehkä pari senttiä pituutta enemmän. Siksi vastasinkin "täydellinen". Nyt yli viisikymppisenä paino on ihan eri, samoin kuin itselläkin...
Mä olen 164 cm nainen itse ja nelikymppinen ja musta tollanen 172 cm mies olisi juuri passeli.
Vaikuttaa aika hoikahkolta ja itse tykkään rotevammista mutta ei olisi mikään ongelma, jos mies olisi muuten mukava.
Voisin hyppyyttää polvella "körö körö kirkkoon..." 😁
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan mittojen mukaan valitsee.
En voisi seurustella, sorry 42.5%
En minäkään: ei johdu mitoista, vaan VUOSIEN PALSTAULINASTA.
Voi miten pilkuinen. Oletko vielä kasvuiässä?
Vierailija kirjoitti:
Vastausten perusteella 61% voisi seurustella ap:n kokoisen miehen kanssa.
Onpa traagillinen tilanne :,(
Useimmille riittää se yksi kumppani ja aktiivisimmille polyillekin viisi alkaa olla maksimi.
Miten naisena kokisit jos mittasi olisivat vähän turn-off, mutta mies voisi seurustella?
Onneksi asia toimii myös toisinpäin.