Jos saisit valita niin kumman ottaisit, täydellisen kauniin ulkonäön vai huippukoulutuksen?
Kommentit (101)
Koulutuksen ehdottomasti. En tiedä, miten on muissa maissa mutta ainakaan Suomessa ei ole kauneudesta mitään hyötyä, ainakaan minulle ei ole ollut, päinvastoin. Ja jos on esim koulutettu mies, niin hän katsoo naisessa aina ensin koulutusta eikä ulkonäköä.
Tietysti huippukoulutuksen. Ei olisi helppoa rikastua mallina eikä minulla olisi pienintäkään kiinnostusta sille saralle.
Mulla on hyvä koulutus jo ennestään, joten valitsisin tuon nätin naaman.
En voi valita kummastakaan vaihtoehdosta, koska minulla on molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sinulta otettaisiin toinen pois. Kumpi otetaan pois, kumman pidät?
Ulkonäkö ja koulutus...siinä kaksi pidemmän päälle täysin turhaa asiaa joilla ei ole mitään merkitystä rakkauden suhteen mutta valitaan nyt sitten ulkonäkö. Koska koulutus ei takaisi kuin ehkä hyvän toimeentulon mutta millaista olisi elää susiruman rikkaan kanssa? Varsinkaan kun se koulutuskin voi olla alalta mitä en itse koe millään tavalla kiinnostavaksi eikä koulutus myöskään tarkoita että osaisi muuten keskustella järkeviä.
Vaihtaisin hyvän koulutukseni ulkonäköön. Koulutuksella saa rahaa, mutta ei rakkautta. Siinä ulkonäöllä on isompi rooli.
Niin siis toiselle valitsisin ulkonäön, itselle tietenkin koulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sinulta otettaisiin toinen pois. Kumpi otetaan pois, kumman pidät?
Eihän minun pidä sitä valintaa tehdä, vaan niiden, joilta puuttuu toinen tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin hyvän koulutukseni ulkonäköön. Koulutuksella saa rahaa, mutta ei rakkautta. Siinä ulkonäöllä on isompi rooli.
No ei todellakaan saa. Olen ollut koko elämäni yksin ja olen ihan mukiinmenevän näköinen. Koulutettu mies katsoo vain naisen koulutusta, ei ulkonäköä.
yliopistot käyty ja keski-ikä painaa naamassa, joten tuon ulkonäön.
Mitä tarkoittaa huippukoulutus? Tarkoittaako että olisin suorittanut sen koulutuksen menestyksellä? Olisinko koulutukseni huippu? Millä tavalla tuollainen huippukoulutus on kenellekään kovin saavuttamattomissa?
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksen ehdottomasti. En tiedä, miten on muissa maissa mutta ainakaan Suomessa ei ole kauneudesta mitään hyötyä, ainakaan minulle ei ole ollut, päinvastoin. Ja jos on esim koulutettu mies, niin hän katsoo naisessa aina ensin koulutusta eikä ulkonäköä.
Nainen ajattelee noin, että katsoo miehen statusta ensin, esim koulutusta.
-Me miehet katsotaan ensin naisen kauneutta, nuoruutta, hoikkuutta, lisääntymiskykyä ja yhteistykykyisyyttä, eikä tosiaaknaan mitään koulutusta.
Joku keskiluokkainen voi näin toimia pelätessään oman nahkansa puolesta (taloudellisesti), mutta mies jolla on varaa valita, ei katso koulutusta, haloo naiset, mies puhuu nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan saa. Olen ollut koko elämäni yksin ja olen ihan mukiinmenevän näköinen. Koulutettu mies katsoo vain naisen koulutusta, ei ulkonäköä.
Ei minun kokemuksellani vaan. Huippukoulutus, kova palkka eikä miehiä kiinnosta. Ainakaan niitä miehiä joita minä haluan.
Huippukoulutuksen. Kun on älyä ja rahaa, voi tehdä mitä haluaa.
Älykkyydellä voi saada mielenkiintoisia ystäviä, joita kiinnostaa muukin kuin pintaliito. Rahalla voi järjestää itselleen hyvän elämän.
Ulkonäkö on katoavaista. Ne jotka ihastuvat pelkän ulkonäön perusteella, ihastuvat yhtä helposti seuraavaan viehättävään vastaantulijaan. Ulkonäön voi menettää iän tai sairauden myötä, tai onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei siitä ulkonäöstä ole kuin haittaa, paitsi jos on itse joku kusettaja pyrkyri.
Ulkonäön tietysti! Huippukoulutuksenhan voi hankkia ihan omatoimisesti, vaikka se vaatiikin hieman vaivannäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Me miehet katsotaan ensin naisen kauneutta, nuoruutta, hoikkuutta, lisääntymiskykyä ja yhteistykykyisyyttä, eikä tosiaaknaan mitään koulutusta.
Joku keskiluokkainen voi näin toimia pelätessään oman nahkansa puolesta (taloudellisesti), mutta mies jolla on varaa valita, ei katso koulutusta, haloo naiset, mies puhuu nyt!
Kuule, et sinä voi kaikkien miesten suulla puhua vaikka housuissa suunnilleen samannäköinen vehje roikkuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukkua, onko miesten kriteereissä vikaa vai et naisena usko tähän miehen antamaan vastaukseen?
Kuin myös, kauneus on katoavaista, eikä sillä saa hyvää elämää, kuin itseään joka paikkaan tyrkyttämällä. Hyvän koulutuksen saanut haetaan vaikka kotoa, ja sen arvo vain kasvaa.