Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua niin surettaa ne kaikki miljoonat abortoidut sikiöt, jotka eivät voi tehdä mitään puolustaakseen itseään.

Vierailija
07.11.2006 |

Tänään juuri luin, että Ruotsissa on jo tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana tehty jo yli 18 000 aborttia ja edelleen pitkät jonot abortteihin. Ruotsissa on täysin vapaa abortti viikolle 18. Siis tuolloinhan sikiö on jo täysin kehittynyt, kaikki elimet ovat jo aivan täydellisiä. Muutaman viikon päästä ne voisivat jos syntyä keskosina. Jotenkin ironista, että melkein saman ikäisiä ihmisen alkuja abortoidaan ja toisia pelastetaan keskoshoidolla.

Venäjällä tehdään vuosittain jokaista syntyvää lasta kohden kaksi aborttia. Siis siellä abortoidaan enemmän vauvoja kuin synnytetään!

Vauva on niin kauan vain arvoton sikiö, kun se on äidin vatsassa, mutta sitten, kun se syntyy se onkin yhtäkkiä ihminen. Surettaa niin kovasti, kun tuntuu, ettei voi mitään tehdä. Miten ihmiset voivat olla niin tunteettomia, että tappavat pieniä vauvoja. En ymmärrä. Surettaako teitä muita?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvaitsemattomia, itsekeskeisiä, vastuuntunnottomia, elämää arvostamattomia, jotka tappaa niitä KAIKKEIN VIATTOMIMPIA..

Vierailija
122/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaa nyt pyhät piirakat jotka aborttia vastustatte. kuinka moni teistä syö lihaa? kukaan niistä joka eläimiä syö eli tapattaa viattoman luontokappaleen täysin itsekkäistä syistä, ei ole oikeutettu tulemaan tänne haukkumaan aborttia. jos yksikin teistä myöntää olevansa vege ja muutenkin toimivansa niin että yksikään eläin ei teidän takianne kuole tai kärsi, niin voin alistua kuuntelemaan saarnaanne. muuten....olkaa hiljaa ja lopettakaa tekopyhänä esiintyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perustellaan sitten, että " kyllä se kuolema varmasti oli sille sikiölle parasta" Ei anneta ihmiselle edes mahdollisuutta, vaan tuhotaan elämä heti alkumetreillään.. Leikitään jumalaa ja päätetään toisen elämästä.

Vastuuntuntoinen ihminen, jos harrastaa seksiä ottaa kyllä huomioon sen, että ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi. Ja jos tulee raskaaksi niin kantaa sitten vastuun siitä lapsesta. EI tuhoamalla sen elämää vaan tekemällä kaikkensa huolehtiakseen ja vaaliakseen sitä pientä elämää jo kohdussa. Joten ehkä kannattais aloittaa se seksuaalielämä vasta sitten, kun ajattelee olevansa valmis kantamaan vanhemmuuden vastuun, jos muuten pidätte ainoana vaihtoehtona aborttia.

Vierailija
124/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vastatkaa nyt pyhät piirakat jotka aborttia vastustatte. kuinka moni teistä syö lihaa? kukaan niistä joka eläimiä syö eli tapattaa viattoman luontokappaleen täysin itsekkäistä syistä, ei ole oikeutettu tulemaan tänne haukkumaan aborttia. jos yksikin teistä myöntää olevansa vege ja muutenkin toimivansa niin että yksikään eläin ei teidän takianne kuole tai kärsi, niin voin alistua kuuntelemaan saarnaanne. muuten....olkaa hiljaa ja lopettakaa tekopyhänä esiintyminen.

Eikä Ihmistä voi mitenkään verrata eläimeen! Ihminen on monin verroin arvokkaampi. Silti näitä ihmisen alkuja tapetaan ja AIVAN TURHAAN!

Sinäkö siis vastustat eläinten tappamista, mutta puolustat ihmisen tappamista? aika nurinkurinen ajatusmaailma sinulla

Vierailija
125/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eikä Ihmistä voi mitenkään verrata eläimeen! Ihminen on monin verroin arvokkaampi. Silti näitä ihmisen alkuja tapetaan ja AIVAN TURHAAN!

Sinäkö siis vastustat eläinten tappamista, mutta puolustat ihmisen tappamista? aika nurinkurinen ajatusmaailma sinulla"

SINÄKÖ sen päätät että ihmiset on arvokkaampia kuin eläimet. Sinäkö olet se joka päättää kuka saa kärsiä ja kuka ei. Olet itse vielä pahempi kuin abortin tekijät ikinä!

Vierailija
126/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vastustan ihmisen tappamista ja vastustan eläimen tappamista (ainakin nyky maailmassa jossa eläimiä pidetään erittäin huonosti) mutta en vastusta alkion pois ottamista, koska se ei ole vielä ihminen eikä eläin. se on solumöykky...halusitte tai ette!

Vierailija
127/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Eikä Ihmistä voi mitenkään verrata eläimeen! Ihminen on monin verroin arvokkaampi. Silti näitä ihmisen alkuja tapetaan ja AIVAN TURHAAN!

Sinäkö siis vastustat eläinten tappamista, mutta puolustat ihmisen tappamista? aika nurinkurinen ajatusmaailma sinulla"

SINÄKÖ sen päätät että ihmiset on arvokkaampia kuin eläimet. Sinäkö olet se joka päättää kuka saa kärsiä ja kuka ei. Olet itse vielä pahempi kuin abortin tekijät ikinä!

En minä sitä ole päättänyt vaan JUMALA. Jumala on antanut eläimet ihmisen ravinnoksi ja jokainen päättää itse syökö lihaa vai ei.

Ja Jumala loi IHMISEN omaksi kuvakseen, ei eläintä. Siitä voi kyllä päätellä, että ihmisen elämä on Jumalalle arvokkaampi kuin eläimen.

Vierailija
128/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEskittäisit vain tuon energian jo elämässä huonosti voivien lasten auttamiseksi, siitä olisi enemmän apua, usko tai älä.

Vierailija
129/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta Jumala on vain ihmisen keksintö..ei muuta! Eli sinun päässäsihän se ajatus on tullut ja uskomus, että eläimiä saat tappaa mutta aborttia et saa tehdä! Sinun päätöksesi se on loppupeleissä mitä ajattelet. Turha vierittää vastuuta jonkun olemattoman niskoille!

Vierailija
130/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei ole kukaan verrannut tasa-arvoiseksi ihmistä ja eläintä VAAN solumöykkyä ja eläintä. Vaikka tuossa kyllä eläin on se joka on arvokkaampi kuin solumöykky.

Vierailija
131/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oishan se pitänyt taas arvata, että uskovaiset hihhulit aloittaa jonkun näin typerän ketjun. Huoh!

Vierailija
132/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo mutta Jumala on vain ihmisen keksintö..ei muuta! Eli sinun päässäsihän se ajatus on tullut ja uskomus, että eläimiä saat tappaa mutta aborttia et saa tehdä! Sinun päätöksesi se on loppupeleissä mitä ajattelet. Turha vierittää vastuuta jonkun olemattoman niskoille!

Tämä uskomus, että eläimiä saa käyttää ravinnoksi (mutta ei turhaan tappaa eikä kiduttaa) on kyllä ihan suoraan Raamatusta, Jumalan sanasta, että en ole tällaisia omasta päästäni keksinyt. hohhoijaa.. Ja mitähän vastuuta tässä muka olen vierittänyt Jumalan niskoille? Jumalalla on kyllä oikeus päättää miten hänen luomuksensa täällä olevat ja elävät.

Vierailija
133/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

En minä sitä ole päättänyt vaan JUMALA. Jumala on antanut eläimet ihmisen ravinnoksi ja jokainen päättää itse syökö lihaa vai ei.

Ja Jumala loi IHMISEN omaksi kuvakseen, ei eläintä. Siitä voi kyllä päätellä, että ihmisen elämä on Jumalalle arvokkaampi kuin eläimen.

. . . älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. KUKA on antanut teille oikeuden asettaa itsenne tuomarin virkaan? Kristillisyyteen kuuluu myöskin se, että synnit(en itse pidä aborttia syntinä) annetaan anteeksi. Mutta pahimpia ovatkin ne, jotka käyttävät uskontoa vain sieltä täältä, miten itse parhaaksi katsovat. Eiköhän jumalanne ole siitäkin jonkin sanktion määrännyt. . .

Vierailija
134/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän on suoraan listattu ruoat joihin ei saa koskea.

Vai oletko päättänyt ruokavaliosi ihan omalta mieltymyspohjalta?

Vierailija
135/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittää kunnioittavansa elämää, kunnioittaa kaikkea elämää. Myös eläinten.

Ja mitä tulee tuohon, että eläimiä ei saa kiduttaa, niin tutustukaapa nykyaikaiseen lihantuotantoon.

Vierailija
136/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huvittaa vain tuo joidenkin vouhkaaminen sikiön oikeuksista tai siitä, kun niitä ei ole. Kohta sikiöille ollaan vaatimassa äänioikeutta...

Vierailija
137/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pariin otteeseen olen ketjuun vastannutkin.

Jos ei kannata sikiön kappaleiksi repimistä, on uskonnollinen hihhuli?

En ymmärrä ihmisiä joille abortti on helppo homma.

Vierailija
138/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea paikka oli, abortoida lapsen alku viikolla 5, mutta otin siitä vastuu, surin ja jatkoin elämää jo elossa olevan laseni kanssa opiskelevana yh:na.

Ja olin 2 vuotta selibaatissa.

Vierailija
139/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

. . . älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. KUKA on antanut teille oikeuden asettaa itsenne tuomarin virkaan? Kristillisyyteen kuuluu myöskin se, että synnit(en itse pidä aborttia syntinä) annetaan anteeksi. Mutta pahimpia ovatkin ne, jotka käyttävät uskontoa vain sieltä täältä, miten itse parhaaksi katsovat. Eiköhän jumalanne ole siitäkin jonkin sanktion määrännyt. . .

Eihän tässä ihminen teitä tuomitsekkaan vaan Jumala, koska hän on sanassaan sanonut, että ihmisalkionkin elämä on hänelle arvokas ja hän odottaa että arvostaisimme elämän lahjaa sekä omaamme, että toisten, koska se on lahja häneltä. Hän on tuossa samassa kirjassa myös sanonut, että älä tapa.

No kaikkein pahinta tuomitsemista on kyllä tuomita viaton ihmisen alku kuolemaan antamatta edes minkäänlaista mahdollisuutta elää. Tietenkin synnit annetaan anteeksi, mutta se edellyttää, että ihminen todella KATUU niitä syntejään ja pyrkii vastaisuudessa toimimaan toisin! Ei katumattomille anneta anteeksi.

Sanot että et ITSE pidä aborttia syntinä, mutta otatko huomioon pitääkö Jumala sitä syntinä?

Vierailija
140/142 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIINÄ SANOTTIIN ETTÄ SIKIÖ ALKAA TUNTEMAAN (TUNTOHERMOT KEHITTYY) VASTA n. 25 VIIKOLLA!!!

Joo, ekaa kertaa osallistun tähän ketjuun.