Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani ei ole ollenkaan mustasukkainen vaan kannustaa tekemään asioita ystävien kanssa

Vierailija
19.11.2022 |

Olemme pitäneet yhtä 5 kk ajan ja mustasukkaisuuden puute on alkanut häiritä. En tietenkään kaipaa sairaalloista mustasukkaisuutta, mutta tuntuu loukkaavalta että mies kannustaa menemään usein esimerkiksi ystävättärien kanssa ulos, lenkille, syömään tai drinkeille.

Minusta mustasukkaisuuden puute on epänormaalia ja jos rakastaa, on edes hieman mustasukkainen kumppanistaan. Mitä mieltä te olette vai olenko aivan hukassa?

Mies on puhunut yhteenmuutosta eli kyse ei ole siitä, että hän haluaisi minusta eroon. Päinvastoin, vaikuttaa että hän haluaa miellyttää minua olemalla paras mahdollinen kumppani, mutta, valitettavasti mustasukkaisuuden puutteesta on tullut melkoinen turn off.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet että miehen pitäisi rajoittaa sua?

Vierailija
2/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tulee turvallinen olo kun tietää, ettei miehelle ole ihan sama, missä nainen kulkee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti luulee että olet itsestäänselvää omaisuutta. Sun pitää nyt pettää sitä jotta oppii olemaan.

Vierailija
4/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo.

Vierailija
5/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita että haluan miehen rajoittavan menojani, mutta pohdin että kannattaako sitoutua, jos tuntuu, ettei mies välitä riittävästi. Minusta ei nyt ainakaan pitäisi ehdottaa ulosmenoa vaikka minun kysyessä sanoisikin, että mene vain ja nauti. 

ap

Vierailija
6/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea provo.

Jos olisi provo, niin aika surkea olisi.

ap

Vierailija
7/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen hakkaaja onkin kiinnostavampi vaihtoehto.

Vierailija
8/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu olevan vastaan mustasukkaisuutta, mutta kyllä se jossain mielessä minustakin kuuluu suhteeseen. 

Vierailija
9/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap on oikeassti nainen, vaanjoku säälittävä in ce l joka yrittää tässä hakea vahvistusta omalle dystopiselle maailmankuvalleen.

Vierailija
10/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vanhemman miehen aikaisempi kommentti vain miettimään, että ehkä olisi pitänytkin tehdä se mies mustasukkaiseksi suhteen alussa, niin hän ei ottaisi minua nyt itsestäänselvyytenä. Toistaiseksi en ole antanut hänelle mustasukkaiuuteen mitään syytä. 

ap

Vierailija
11/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että ap on oikeassti nainen, vaanjoku säälittävä in ce l joka yrittää tässä hakea vahvistusta omalle dystopiselle maailmankuvalleen.

Ap haluaa voimakkaan ja hallitsevan alfan, en tue tuota incel-teoriaa :) Muuten incel olisi tarinassa joku sankari. 

Vierailija
12/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen haluaa, että mies on mustasukkainen edes hieman, että et ole mitenkään outo ap

Vierailija
13/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita että haluan miehen rajoittavan menojani, mutta pohdin että kannattaako sitoutua, jos tuntuu, ettei mies välitä riittävästi. Minusta ei nyt ainakaan pitäisi ehdottaa ulosmenoa vaikka minun kysyessä sanoisikin, että mene vain ja nauti. 

ap

Eli siis todella mustasukkainen välittää?

Vierailija
14/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai ihan normaalia odottaa kumppanilta pientä mustasukkaisuutta, mutta eihän hän nyt ole varmaan mustasukkainen jos käyt naispuolisten ystävien kanssa ulkona?? eri asia jos tapailisit toisia miehiä tai miesystäviä paljon.

itse ainakin tarvitsen myös ystäviäni elämääni ja rakastan heitä paljon. miehesti varmaan aidosti yrittää kannustaa sinua elämään ja nauttimaan elämästä jolloin voit paremmin ja teidän suhdekin voi paremmin?

Kaikkea hyvää teille

Vierailija
15/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli siis todella mustasukkainen välittää?

Näin todella ajattelen, ja olen hämmentynyt siitä, miten niin moni ei näe asiaa ollenkaan minun tavallani. Minusta on päivänselvää, että rakkaista ollaan hieman mustasukkaisia tai muuten ollaan omasta mielestä esim niin epäviehättävän kanssa, että mustasukkaisuuden tunne ei herää. 

ap

Vierailija
16/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on kai ihan normaalia odottaa kumppanilta pientä mustasukkaisuutta, mutta eihän hän nyt ole varmaan mustasukkainen jos käyt naispuolisten ystävien kanssa ulkona?? eri asia jos tapailisit toisia miehiä tai miesystäviä paljon.

itse ainakin tarvitsen myös ystäviäni elämääni ja rakastan heitä paljon. miehesti varmaan aidosti yrittää kannustaa sinua elämään ja nauttimaan elämästä jolloin voit paremmin ja teidän suhdekin voi paremmin?

Kaikkea hyvää teille

Naisporukkaan tulee usein miehiä, jotka yrittävät saada naisista seuraa...

Vierailija
17/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan hukassa.

Miehesi on parasta a- ryhmää. Harvinaisuus.

Vierailija
18/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaillut miestä kaksi kertaa kun hän sanoi, ettei ole yhtään mustasukkainen. Siihen päättyi kiinnostus, koska heräsi epäilys, että hän on parinvaihtaja tai polygamisti. 

Vierailija
19/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet!

Opetelkaa vetämään raja terveen mustasukkaisuuden ja sairaaloisen mustasukkaisuuden välille!

Vierailija
20/41 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen mies ei ole mustasukkainen. Ennen seurustelin mustasukkaisen miehen kanssa ja se oli todella vaikea suhde. En saanut mitään tehdä enkä minnekkään mennä ilman kuulustelua kenen kanssa olen ja missä. Jätin miehen sitten koska en kestänyt. Nyt 47 v mieheni ei kysele koskaan minne menen ja kenen kanssa. Ei ole syytäkään koska en petä enkä ole  koskaan pettänyt. Ex mieheni syytti pettämisestä ja oli mustasukkainen. Nyky mieheni on tosi mukava ja koen että saan olla oma itseni ja tehdä omia juttuja ja tavata kavereita ilman kuulustelua ja olen onnellinen ekaa kertaa pitkään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi