Aihe Vapaa vuonna 2073 - minä aloitan
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Palstan autisteilla on taas niin hauskaa että, joko kaksoisyhdyssanat alkoi kyllästyttää? 🤣
Käytä sinäkin luovuuttasi myönteisellä tavalla, kuten tässä käytetään, eikä muita nimittelemällä. Luovuus on paljon hauskempaa !
Oletko itse vai tunnetko jonkun joka kirjoitti Vauva- keskustelupalstalle internet-verkossa ennenkuin verkko lakkasi olemasta? Kerro muistojasi.
( tämä avaus Vauva-lehden paperiversion keskustelupalstalla )
Paavo Väyrynen asettuu ehdolle ensi vuoden presidentinvaaleissa.
Prince William is ordering red busses to go virtual.
Suomen eduskuntaa on taas pienennetty. Jäljellä on vain 60 jäsentä. Kaikki laita määrätään nyt euroopan yhdysvaltojen kautta. Sote on melkein valmis.
Sairaanhoitajat suunnittelevat lakkoa koska heitä ei arvosteta.
Suomen sadas homomies sai juuri lapsen, nimesi pojan Tuuriksi. Hyvä nimi, tytöt voi sitten sanoa: kyllä nyt taas kävi Tuuri.
Huomenna jaetaan ilmaisia virtuaali ämpreitä Citymarketissa.
Helsingin teleporttikenttä on suljettu teknisen häiriön vuoksi, miten nyt voin teleporttautua Saksan aurinkorannoille?
Missä olitte, kun kuningatar Estelle vietti viime vuonna 60 v päiväänsä?
Viimeinen pala Suomea myytiin ulkomaisille sijoittajille - miltä nyt tuntuu?
1970-luvun kaunis betoniarkkitehtuuri täyttää 100 vuotta - miten näitä ei arvostettu 2000-luvun alussa ollenkaan??
Mummoni muisteli nuoruutensa muoti-ilmiöitä: pistoshoidoilla täytetyt turbohuulet ja pyllynkohotusleikkaukset - Mitä vanhusten jorinoita sinä et jaksaisi kuunnella?
2005 syntyneet: joko olette päässeet eläkkeelle?
Vahva tunnistautuminen saatiin toimimaan vaalijärjestelmässä ja vaalit muuttuvat ensi vuonna sähköiseen muotoon. Tuntuuko muista haikealta luopua perinteisestä paperisesta äänestystavasta?
Onko teillä muilla vielä haamusärkyä fyysisestä vartalosta? Minun hermojärjestelmä ei oikein sopeudu tähän virtuaalitodellisuuteen.