Aihe Vapaa vuonna 2073 - minä aloitan
Kommentit (131)
Ilmiannan laittoman keskustelusi äiti-AI:lle ja Klooni-Klasulle, moiset rikolliset ja itsenäisesti ajattelevat yhteisen hyvän uhmaajat tulee sulkea pois yhteiskunnassa ja kouluttaa uudelleen.
Marinin muistelmat: kun minä vielä tanssin. Alessa nyt hintaan 10 euroa.
Maailmassa enää 3 ihmistä joilla ei ole tatuointeja.
Suomen entinen pääministeri Sanna Marin 88 julkaisi muistelmiensa osan 10 ja muistelee haikeudella loistonsa päiviä. Sanna Marin on vetäytynyt julkisuudesta jo kauan sitten ja viettää nykyään rauhallista elämää syrjässä yhdessä lapsensa Emman 55 kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Millasia 100-vuotisjuhlia muut pitäneet? Mulla kohta omat.
Minä "kuolin " jo 40v sitten, mutta jäädyttivät mut huvikseen ja viikko sitten palauttivat elämään. Kyllä nyt pelottaa.
Miss Suomi kisoissa skandaali! Burkhan alta paljastui liikaa nilkkaa! EU:n suurkalifaatin alueella ennenkuulumatonta!
Pitäisikö kellojen siirtelystä luopua?
(Tätä menoa tätä pohditaan vielä 2073)
Vierailija kirjoitti:
Suomen entinen pääministeri Sanna Marin 88 julkaisi muistelmiensa osan 10 ja muistelee haikeudella loistonsa päiviä. Sanna Marin on vetäytynyt julkisuudesta jo kauan sitten ja viettää nykyään rauhallista elämää syrjässä yhdessä lapsensa Emman 55 kanssa.
Seiskassa juttu jossa muistelee 101 yötä Macronin kanssa.
Englannin kuningas William on nukkunut pois läheistensä ympäröimänä, uudeksi kuninkaaksi kruunataan George.
VIhreät ja ilmastopaneeli tiedottaa: Meillä on enää 12 vuotta aikaa saada hiilidioksidipäästöt kuriin tai maailma loppuu. Vuonna 2093 Helsinki ja koko maailman rannikkoseudut tulevat muuten jäämään nousevan merenpinnan alle! Nyt on viimeistään aika tehdä ilmastotekoja ettei kasvihuoneilmiö tuhoa maapalloa!
Nussii tähtien kanssa 15. kausi alkaa.
Kalle Rovanperä on juuri vaittu Eun osavaltio suomen pääjohtajaksi. Vauhdilla.
Kaikki eniten veroja maksaneet ovat ansainneet hoitosa ja muut tulevat yhteiskunnan siivellä.
Aira samulin ja lenita airisto juoksivat maratonin alle kahteen tuntiin, lue haastattelu miten uusi vitaepro antaa supervoimia.
Danny seiskassa masentuneena: Jouduin tyytymään 25 vuotiaaseen naiseen. Tarvitsenko uuden ja nuorekkaamman tyylin?
Tapio Luoman viimeiset sanat on julkaistu: Mihinkähän minä joudun.
Haussa aito 2000-luvun alun sisustus: mistä voi löytää aidon antiikkilaavalampun edullisesti? Mummo konmaritti kaiken pois 2010-luvulla, harmittaa :(
Kuvaukset yli 90-vuotiaan homoseksuaalin Kalle Laitelan ja hänen muutaman vuoden nuoremman puolisonsa kertaalleen jo kuolleeksi luullut Sami Kososen elämästä luksusvanhainkodissa Salatut elämät-sarjassa herättävät suurta kohua.
Ukrainan jälleenrakentaminen on viimein saatu päätökseen.
Liian pitkään elävä hoitolaitoksessa on pahin riesa omaisille mitä tiedän, eikä se meinaa kuolla ollenkaan rasittaen omaisiaan ravaamassa pakko katsomassa sitä. Ja järkyttävän kalliiksikin se tulee veronmaksajille loppupäästä kituen liian pitkään.
Lihavat maksavat eniten veroja kuolevat aikaisemmin ja tulevat kaikkein halvimmaksi kuin laihat liian pitkään elävät terveysterroristit kuormittaa eniten yhteiskuntaa kitkutellen loppupäästä järkyttävän kauan maksaen ihan järkyttävästi veronmaksajille.