IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)
Kommentit (1017)
Multa kysyi äskettäin yläkoulun sijaistuksen aikana yksi oppilas, että minkä ikäinen olen. Vastasin, että yli 30 (olen 33), ja oppilas sanoi, että luuli paljon nuoremmaksi. Tuon ikäiset ei mitään kohteliaisuuksia opettajille yleensä lausu. 😅 Olen kyllä aina ollut babyface, mutta otsassa on jo pari ryppyä.
IG:n perusteella pakkomielle tästä ikäistään nuoremmalta. Joka kuvassa mainostetaan tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä. Näyttää kyllä ihan kivalta, mutta kyllä ikä näkyy. Miksei saisi näkyä?
Ihan samaa kategoriaa kun jotkut jutut, arvaa kumpi on äiti ja kumpi on tytär... selvästi sen näkee.Ikä muuttaa kasvojen muotoa ja ihoa.
Enemmän kuin että joku jutustelee itsestään lehdessä ihmetyttää tämä myötähäpeä. Myötähäpeä, miksi? Miten arka asia ikä naisille onkaan? Kun siitä ollaan niin tarkkoja ja jopa hävetään vieraiden puolesta? Itsekö he sen sanelee vai onko ulkoa opittua? Mitään pahaa ei tiettävästi ole tuossakaan tapahtunut, alustavasti missikisaan hyväksytty, ilman sitä ikärasismia.
Ihan kaunis nainen, mutta ei päivääkään ikäistään nuoremman näköinen. Kelpaisi minulle, vaikka bruneteista tykkäänkin. Luonteessa paljon sellaista mistä pidän. Ulkonäkö kylläkin viittaa erilaiseen ihmiseen ja en siksi varmaankaan lähestyisi tosi elämässä. Mutta kun tiedän luonteen, niin miksei...
Vierailija kirjoitti:
IG:n perusteella pakkomielle tästä ikäistään nuoremmalta. Joka kuvassa mainostetaan tätä asiaa.
Ig:n kuvatekstien perusteella hän ei ole kovin hyvä kirjoittaja, vaikka kirjoittaakin pöytälaatikkoon hamassa tulevaisuudessa ehkä julkaistavaa teosta. Teksteissään on sama tyyli kuin täällä yhdellä kommentoijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin joku Putoksen sketsihahmo, joka parodioi joten blondi-bimboa.
Pitsi-missi juttu kruunaa kaiken!
Maria varmaan vei sun paikkasi pitsimissikilpailussa! Sata kaksikymppistä kaunista hehkeää nuorta naista tavoitteli paikkaa. 20% pääsi jatkoon ja keski-ikäinen ja keski-ikäiseltä näyttävä Maria pääsi mukaan.
Aika hyvin! Kyseisestä kisasta on moni miss Suomi ja finalisti tullut myös. Sinuna repäisin myös ja hakisin. Millä tavalla jonkun repäisyt on sulta pois!
Moi Maria! Kiva, kun sinäkin olet täällä taas kommentoimassa!
Vierailija kirjoitti:
"Viime yöltä kuva. Oli ihana tavata erilaisia ihmisiä. Ikääni ihmetellään (44,5) kysellään olenko ottanut botoxia,"
Milloinkohan tuo tajuaa, että ihmiste ovat vain kohteliaita, kun ihmiset luulevat ikäistään nuoremmaksi. Ei kai kukaan kehtaa suoraankaan tolle pamauttaa, että näytät ihan 4o vuotiaalta ylipitkässä tukassassasi
Voi sua Maria-raukkaa, kaikkea vaivannäköä jaksat tehdä lapsellisten keskustelujen takia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viime yöltä kuva. Oli ihana tavata erilaisia ihmisiä. Ikääni ihmetellään (44,5) kysellään olenko ottanut botoxia,"
Milloinkohan tuo tajuaa, että ihmiste ovat vain kohteliaita, kun ihmiset luulevat ikäistään nuoremmaksi. Ei kai kukaan kehtaa suoraankaan tolle pamauttaa, että näytät ihan 4o vuotiaalta ylipitkässä tukassassasi
Minusta on tyhmää sanoa kohteliaisuudesta tuollaista. Jos joku näyttää ikäiseltään tai iäkkäämmältä, voihan sen jättää sanomatta, jos haluaa olla kohtelias. Ja jos haluaa jotain positiivista sanoa, niin voisi sanoa jotain mikä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ig:n kuvatekstien perusteella hän ei ole kovin hyvä kirjoittaja, vaikka kirjoittaakin pöytälaatikkoon hamassa tulevaisuudessa ehkä julkaistavaa teosta. Teksteissään on sama tyyli kuin täällä yhdellä kommentoijalla.
Kylläpä sinua kiinnostaa. Käytä tuo energiasi vaikka lastesi itsetunnon kasvattamiseen. Anna kaikkien kukkia vaan, myös tekokukkien.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin äskettäin vanhan koulukaverini (olemme suunnilleen tuon Marian ikäisiä). Järkytyin hänet nähdessäni, koska hän ei ollut muuttunut juurikaan. Hän näytti myös järkyttyneeltä nähdessään minut, varmaan siksi että näytän vähintään ikäiseltäni.
Kyllä ihmiset ikääntyvät eri tahtiin, mutta mistä se oikein johtuu? Minäkin olen aina elänyt terveellisesti, todennäköisesti jopa terveellisemmin kuin tuo vanha koulukaveri. Voiko se vaikuttaa, että minulla on neljä lasta, kun taas koulukaverillani ei ole yhtäkään? Häneltä ovat jääneet yövalvomiset väliin...
Tuskin olet niin pahannäköinen, että sen vuoksi olisi järkyttnyt. Todennäköisesti hän oli vain yllättynyt, jos ei osannut odottaa tapaavansa sinut. Tai hänelle tuli ikäviä koulumuistoja mieleen ja järkyttyi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua Maria-raukkaa, kaikkea vaivannäköä jaksat tehdä lapsellisten keskustelujen takia :D
Katso vaan itseäsi, jos silmät kestää. Tehän täällä riehutte, ja koitatte vielä viestit pistää kyseisen naisen syyksi. :D
Parin kuvan perusteella on vaikea arvioida, minkä ikäiseltä joku näyttää. Minäkin näytän joissakin kuvissa 20 vuotta ikäistäni nuoremmalta ja toisissa 20 vuotta ikäistäni vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sinua kiinnostaa. Käytä tuo energiasi vaikka lastesi itsetunnon kasvattamiseen. Anna kaikkien kukkia vaan, myös tekokukkien.
Kiinnosti sen verran, että katsoin, mitä linkin takana oli. Olen hyvä tunnistamaan ihmisiä heidän kirjoittamiensa tekstien perusteella (rytmi, maneerit, yleinen kirjoitustyyli), joten lukaisin parin kuvan tekstit, ja tunnistin tyylin heti. Olen nuori, eikä minulla ole lapsia, vaikka asiahan ei varsinaisesti liity tähän mitenkään.
Vanhemman naisen kasvot. Ihan selkeästi. Ehkä just ja just vois mennä alle 40 vuotiaasta.
Noussut päähän toi "ikäistään nuoremman näköinen". Kulmakarvat on ainakin kun joillain teinitytöllä, joka vielä etsii "omaa mallia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso vaan itseäsi, jos silmät kestää. Tehän täällä riehutte, ja koitatte vielä viestit pistää kyseisen naisen syyksi. :D
Maria, Maria :)
Vierailija kirjoitti:
Noussut päähän toi "ikäistään nuoremman näköinen". Kulmakarvat on ainakin kun joillain teinitytöllä, joka vielä etsii "omaa mallia".
Tuo tuntuu olevan ainut ajatus siinä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosti sen verran, että katsoin, mitä linkin takana oli. Olen hyvä tunnistamaan ihmisiä heidän kirjoittamiensa tekstien perusteella (rytmi, maneerit, yleinen kirjoitustyyli), joten lukaisin parin kuvan tekstit, ja tunnistin tyylin heti. Olen nuori, eikä minulla ole lapsia, vaikka asiahan ei varsinaisesti liity tähän mitenkään.
Palsta on iät ajat ollut täynnä tyylin tunnistavia ja kaikki ovat harhaiseksi todettuja.
Maria varmaan vei sun paikkasi pitsimissikilpailussa! Sata kaksikymppistä kaunista hehkeää nuorta naista tavoitteli paikkaa. 20% pääsi jatkoon ja keski-ikäinen ja keski-ikäiseltä näyttävä Maria pääsi mukaan.
Aika hyvin! Kyseisestä kisasta on moni miss Suomi ja finalisti tullut myös. Sinuna repäisin myös ja hakisin. Millä tavalla jonkun repäisyt on sulta pois!