IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)
Kommentit (1017)
amis ja amis.. oletteko itse Ressun lukion käyneitä vai kenties matematiikkalukion?
Mikä vika amislaisissa? Monet käy vähemmän aikaa kouluu ja saa enemmän liksaa
Mistä saa edes noi rumia hiuslisäkkeitä. Jossan Moldovassako tuo on käynyt ottamassa nuo härpäkkeet. Tulee mieleen joku catcat ysärillä
Vierailija kirjoitti:
No eihän Maria lopeta, niin kauan ku sille täällä vastaillaan. Huomennakin ehtii hyvin, kun ei mihinkää ole menoja.
En ole Maria, olen tyttäresi ja huolestunut sun netin käytöstä. Osaan hakkeroida ja häpeän mitä sä äiti googlaat!
Ihan kuin joku Putoksen sketsihahmo, joka parodioi joten blondi-bimboa.
surullinen teinityttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän Maria lopeta, niin kauan ku sille täällä vastaillaan. Huomennakin ehtii hyvin, kun ei mihinkää ole menoja.
En ole Maria, olen tyttäresi ja huolestunut sun netin käytöstä. Osaan hakkeroida ja häpeän mitä sä äiti googlaat!
"Hyvin" olet jäljillä, "bugi-Martsu" ;)
Sattumalta tunnen yhden yli 40-vuotiaan naisen, joka oikeasti näyttää teini-ikäiseltä, mutta valittaa koko ajan näyttävänsä vanhalta. Ehkä hän itse luulee olevansa vanhan näköinen, mutta tuollainen on ärsyttävää. Katsoisi vähän, miltä muut samanikäiset näyttävät. Minuakin on luultu kyseisen naisen äidiksi, kun olimme ravintolassa syömässä, vaikka olen vain kaksi kuukautta häntä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin luullaan 10 -15 vuotta nuoremmaksi.
Ei synnytyksiä, terveelliset elämäntavat, ei aurinkoa kuin vähän (allergiaa) ja elämänasenne innostuvainen.
Ihmiset on vaan kohteliaita sinua kohtaan. Ei kukaan kehtaa pamauttaa sullekaan, että näytät ihan ikäiseltäsi ja olet ihan tavallinen ihminen, niin kuin kaikki muutkin. Itsekin elin joskus tuossa "Apua ihmiset luule mua koko ajan 10 vuotta nuoremmaksi"- kuplassa. Lopulta kasvoin aikuiseksi.
Minä myös olin tuossa kuplassa noin kolmevitoseksi asti. Sitten näin itseni tutun ottamista valokuvista. Näytin ihan ikäiseltäni :D Jos poseeraa vessan peilin edessä keinovalossa, näyttää ihan erilaiselta kuin luonnonvalossa huonosta kuvakulmasta :D
Valokuvissa kaikki näyttävät vanhemmilta kuin luonnossa. Siis jos puhutaan normaalikokoisista valokuvista eikä mistään luonnollista kokoa olevista. Pienessä kuvissa rypyt näkyvät selvästi ja korostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Silmänaluset kuitenkin paljastavat, että ei ole ihan nuori. Eniten ihmettelin sitä, kun kertoi ettei ole koskaan käyttänyt rintaliivejä. Täytyy olla tosi pienet ja kiinteät rinnat.
Tämä! Silmänaluset paljastaa aina ihmisen iän. Millään kiristyksillä eikä aineilla niitä ei saa samannäköiseksi, sileäksi ja kuulaan näköisiksi, kuin alle kaksivitosilla on.
Olemus voi toki olla nuorekas. Mutta kyllä sen todellisen iän aina huomaa, kun kasvoja vähän tarkemmin katsoo.
Mun mielestä maria on ikäistään nuoremman näköinen. Lisäksi upean näköinen pitkissä hiuksissaan
(En ole Maria)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin joku Putoksen sketsihahmo, joka parodioi joten blondi-bimboa.
Pitsi-missi juttu kruunaa kaiken!
Kerran nauratti, kun eräs luuli poikaani miesystäväkseni. En kehu olevani nuoremman näköinen, olen ikäiseni näköinen 50 v. tantta. Sain poikani 25 v.
Tapasin äskettäin vanhan koulukaverini (olemme suunnilleen tuon Marian ikäisiä). Järkytyin hänet nähdessäni, koska hän ei ollut muuttunut juurikaan. Hän näytti myös järkyttyneeltä nähdessään minut, varmaan siksi että näytän vähintään ikäiseltäni.
Kyllä ihmiset ikääntyvät eri tahtiin, mutta mistä se oikein johtuu? Minäkin olen aina elänyt terveellisesti, todennäköisesti jopa terveellisemmin kuin tuo vanha koulukaveri. Voiko se vaikuttaa, että minulla on neljä lasta, kun taas koulukaverillani ei ole yhtäkään? Häneltä ovat jääneet yövalvomiset väliin...
Upea ja Kiinteä peppu. mimmit kateellsinan täällä kommentoimassa upealla Missi-Marialle.
Vierailija kirjoitti:
amis ja amis.. oletteko itse Ressun lukion käyneitä vai kenties matematiikkalukion?
Mikä vika amislaisissa? Monet käy vähemmän aikaa kouluu ja saa enemmän liksaa
Monet ei, suurin osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Silmänaluset kuitenkin paljastavat, että ei ole ihan nuori. Eniten ihmettelin sitä, kun kertoi ettei ole koskaan käyttänyt rintaliivejä. Täytyy olla tosi pienet ja kiinteät rinnat.
Tämä! Silmänaluset paljastaa aina ihmisen iän. Millään kiristyksillä eikä aineilla niitä ei saa samannäköiseksi, sileäksi ja kuulaan näköisiksi, kuin alle kaksivitosilla on.
Olemus voi toki olla nuorekas. Mutta kyllä sen todellisen iän aina huomaa, kun kasvoja vähän tarkemmin katsoo.
Ei vanheneminen mistään silmien ympäriltä ala, vaan kasvojen alaosasta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran nauratti, kun eräs luuli poikaani miesystäväkseni. En kehu olevani nuoremman näköinen, olen ikäiseni näköinen 50 v. tantta. Sain poikani 25 v.
Halusi mielistellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ajatteli, että olet sellainen MILF tai Puuma.
Millaisia alkkareita Maria pitää, että saa roikkuvan pyllynsä noinkin kiinteäksi? Haluan samanlaiset.
Kyllä tuossa yhdessä kuvassa on lähes 40 v näköinen. Kuvissa muutenkin näyttää monesti nuoremmalta. En kyllä ymmärrä miksi ilmoittaa tämmöisestä lehdessä. En kehtaisi.