Pikkujoululahja, n.10-15€, mitä ostaisit/toivoisit saavasi?
Kaveriporukan pikkujoulut, mukana sekä aikuisia että nuorisoa, mitä lahjaksi? Pää lyö ihan tyhjää.
Kommentit (37)
En menisi pikkujouluihin missä pitää ostella jotain typeriä pikkulahjoja. Alakoululaisten juttuja, ei aikuisten.
Vierailija kirjoitti:
Termosmuki
Kannatetaan. Tää ois ihana lahja kelle vaan, nekin jotka ei juo kuumia juomia voi kuljettaa juomaansa tommosessa eikä se pääse lämpenemään.
Ja toisaalta helppo lahja antaa eteenpäin jos todella ei saajalla ole käyttöä mukille.
Kuinka turhaa tuollainen pakkopikkulahjojen ostelu.
Viinipullo, lahjakortti äänikirjapalveluun tai Kicksiin.
**ttu miten naismaisen typerä idea pakottaa pikkujouluvieraat stressaamaan ja ostamaan väkipakolla jotain tarpeetonta krääsää.
Nuorisolle ei aikuisten juotavia, aikuisille ei nuorisotarvikkeita, joten yhdistellen seuraavista
- suklaata, pähkinöitä, jotain parempia karamelleja?
- kynttilöitä?
- villasukat?
Kaikista noista olisin iloinen. Pelkkien aikuisten kemuissa lisäisin mieluisiin vielä hyvän kahvin ja viinipullon.
En ilahtuisi lahjakortista minnekään nuorisopuotiin enkä varsinkaan mistään tontuista tai muista koriste-esineistä (kynttilät poikkeuksena - ne palaa pois).
Liian kallis hintahaarukka. 5 euroa on sopiva pikkujoululahjan hinnaksi. Sillä saa just jotakin pientä kivaa.
Vierailija kirjoitti:
**ttu miten naismaisen typerä idea pakottaa pikkujouluvieraat stressaamaan ja ostamaan väkipakolla jotain tarpeetonta krääsää.
Muuten samaa mieltä, mutta jättäisin tuo sanan "naismaisen" pois. Olen nimittäin naismainen nainen, mutta minustakin idea on aikansa elänyt nyt kun hyvin tiedetään maapallon hukkuvan krääsään.
Täällä oli hyviä vinkkejä: https://lahjavinkkeja.com/2022/11/13/secret-santa-matkaan-jo-kay-pienen…
Suklaa on aina hyvä. Jos ei itse söisi suklaata, tietää kyllä varmasti jonkun, jolle antaa lahjan eteenpäin. Lahjakortti johonkin ihan peruskauppaan, esim. S- tai K-ryhmälle, on myös kaikille sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Aarikan tonttu. On joo hiukan yli hintarajan (15-20e) mutta tuskin kukaan siitä valittaa. Jouluista, suomalaista, voi jopa väittää designiksi. Sopii kaikille.
Et voi olla tosissasi.
Hyvää kahvia ja suklaata. Missään nimessä ei mitään esineitä.
Sellaisen kalliin suklaa konvehti rasian, johon en ikinä itse voisi laittaa rahaa.