Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Orgasmi yllätti Virven metsässä

Vierailija
18.11.2022 |

Se sanoi HÖÖÖÖ!

Kommentit (413)

Vierailija
261/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pekka 48. Saan orgasmin pyöräillessä. Tämä on vaiettu asia ja tabu". Ei tule moista otsikkoa näkymään.

Vierailija
262/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä pilkkakommenteista näkee, että ilman tarkoituksellista stimulaatiota ilmenevästä fysiologisesta orgasmista ei selvästi ole tarpeeksi tietoa.

Jos mieskin voi sellaisen saada, lukisin siitä ihan mielelläni lehdestä.

Toinen asia, jota naiskehoisena en juuri tunne, on miehen siemensyöksyttömät orgasmit. Tiedän joidenkin miesten sellaisia saavan, toiset jopa tähtäävät niihin. Myös näistä voisi mielestäni kirjoittaa. Ei siinä ole mitään likaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan pyöräillessä saada?

Vierailija
264/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sylvesteri sentään tuotakin uutista! Onpa ihme Virva kun oikein orkku yllätti.😂

Fiksumpi pitäisi omina tietoinaan tuollaiset.

Vierailija
265/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa kirjoitti:

Voi sylvesteri sentään tuotakin uutista! Onpa ihme Virva kun oikein orkku yllätti.😂

Onneksi vielä nykyäänkin on fiksuja ihmisiä jotka eivät levittele sukupuoliasioitaan julkisesti.

Vierailija
266/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa kirjoitti:

Oh hoh tuossapa on uutista kerrakseen !

Vierailija
267/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin voimaannun kun saan kailottaa orgasmeistani ja squirttauksistani iltapäivälehdissä!

Jos mies tekisi "käsitöitä" metsässä, niin sitä tuskin uutisoitaisiin samalla tavalla myönteisesti.

Vierailija
268/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan pyöräillessä saada?

Irrota satula ja kokeile seuraavalla kerralla.

Vierailija
269/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä.. mä saan kuule orgasmin kuule ihan ajatuksen voimalla! Ei tarvitse tehdä yhtään mitään! Repikää siitä!

Vierailija
270/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin voimaannun kun saan kailottaa orgasmeistani ja squirttauksistani iltapäivälehdissä!

Jos mies tekisi "käsitöitä" metsässä, niin sitä tuskin uutisoitaisiin samalla tavalla myönteisesti.

Tuo nainen ei runkannut. Usko tai älä.

Vierailija
271/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin noloa kirjoitti:

Onneksi vielä nykyäänkin on fiksuja ihmisiä jotka eivät levittele sukupuoliasioitaan julkisesti.

Enpä kyllä haluaisi takaisin aikaan, jolloin seksuaalisuudesta ei ollut ok puhua.

Vierailija
272/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, ettei teeskennellyt?

Paikalla oli luotettava todistaja: hevonen.

Vierailija
273/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikalla oli luotettava todistaja: hevonen.

Vierailija
274/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.

Minusta tuo on jotenkin perverssiä.

Sama fiilis, eikä normaalit ihmiset todellakaan hetkuta itseään ratsailla vartavasten niin että saa orkkuja. Eikä sen enempää kuntosalillakaan. Noloa.

No ei siinä mitään hetkutusta tarvitse. Minulla tulee helposti orgasmi lenkillä ja tietyissä liikkeissä punttisalilla. Usein menen kuitenkin vessaan ja hoidan itseni käsin loppuun ja jatkan treeniä.

Onpa ihan helvetin kuvottavaa. Kuin uima-altaassa runkkaaminen. Kiva ajatus istua johonkin laitteeseen toisen pillumehujen päälle. Eikö kuntosalilla voi keskittyä treenaamiseen? Ketjussa joku sanoikin että vaihtaa laitetta hyvissä ajoin. En todellakaan tajua miten runkkaaminen kuuluu KUNTOSALILLE (edes vessaan) tai ratsastukseen. Ja ei, en ole kateellinen, saan helposti yhdynnässä.

Tulee mieleen näistä treenirunkkailijoista naiset jotka kertovat saavansa vauvaa imettäessä, voi luoja...

Olen myös ratsastanut vuosia eikä tulisi kyllä mieleenkään hevosen selässä alkaa runkkaamaan. Vmp.

Ei siinä mitään pillumehuja laitteille tule jos punttisalissa joku liike alkaa panettamaan. Siinähän ollaan hyvänen aika housut jalassa! Minkäpä sille mahtaa kun syvien vatsalihasten käyttäminen tuntuu alapäässä niin mahtavan hyvälle, pitäisikö lopettaa koko saliharrastus? Ja joo olen myös nainen, jota rintojen imeminen kiihottaa niin paljon, että siitäkin saan orgasmin. Vauva ei ole se kiihottava asia tietenkään, vaikka haluatkin vääntää asian niin. Jotkut meistä vain on niin herkkiä saamaan orgasmeja ja toiset taas ei.

Vierailija
275/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä pilkkakommenteista näkee, että ilman tarkoituksellista stimulaatiota ilmenevästä fysiologisesta orgasmista ei selvästi ole tarpeeksi tietoa.

Jos mieskin voi sellaisen saada, lukisin siitä ihan mielelläni lehdestä.

Toinen asia, jota naiskehoisena en juuri tunne, on miehen siemensyöksyttömät orgasmit. Tiedän joidenkin miesten sellaisia saavan, toiset jopa tähtäävät niihin. Myös näistä voisi mielestäni kirjoittaa. Ei siinä ole mitään likaista.

Olen samaa mieltä, liian vähän tietoa aiheesta ja minuakin kiinnostaisi miehen erilaiset orgasmit.

Vierailija
276/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla tämä uutinen saa jatkoa kun toimistosihteeri Pirjo 62 v. paljastaa, mikä on varsinainen syy miksi hän käyttää satulatuolia toimistolla ja miksi sillä pitää tehdä jalat levällään edestakaista liikettä päivät pitkät.

Vierailija
277/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen teeskennellyt jokaisen siemensyöksyni.

Vierailija
278/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonpa, ettei myöskään ehdotus miesten käsityökerhosta saisi kovin suopeaa vastaanottoa kansalaisopistossa.

Vierailija
279/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tämä ole jo eläinten seksuaalista hyväksikäyttöä?

Eduskunnassa vain Perussuomalaiset on ollut kiinnostuneita eläimiin sekaantumisesta, muista puolueista ei löydy kiinnostuneita!

Vain perussuomalaiset rakastaa eläimiä oikeasti!

Perussuomalaiset peräkamarinpojat ovat pahin uhka eläinten siveydelle

Vierailija
280/413 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla tämä uutinen saa jatkoa kun toimistosihteeri Pirjo 62 v. paljastaa, mikä on varsinainen syy miksi hän käyttää satulatuolia toimistolla ja miksi sillä pitää tehdä jalat levällään edestakaista liikettä päivät pitkät.

No nyt selvisi, miksi naiset tykkäävät satulatuolista. Itse miehenä olen pitänyt sellaista epämiellyttävän kiikkeränä, kun ei ole edes selkänojaa.