IS: Orgasmi yllätti Virven metsässä
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Minusta tuo on jotenkin perverssiä.
Noh monin kokemukseni mukaan ratsastaessa hevosella istutaan istumalihaksilla jotka eivät ole klitorista lähelläkään. Jos väärin ratsastaa niin toki voi ottaa kunnon etunojan. Tämä että on jännittänyt vatsalihaksia ja sen myötä tullut on tuskin kovin monelle mahdollista. Eiköhän se vaiettu aihe johdu ihan siitä. Missään ei puhutakkaan muusta kuin seksistä joten ihmettelen näitä "yhteiskunnassamme vaietaan"- ihmisiä.
Jos luet jutun ja keskustelun, kyse ei ole klitoriksen kärkeä stimuloimalla aikaansaadusta orgasmista, vaan yllätysorgasmista, joka aiheutuu lantionpohjan lihasten työskentelystä.
Sinäkään et näköjään vaikene tästä aiheesta, vaan kommentoit ketjuun, vaikka kukaan ei pakota.
Et ole tainnut ikinä ratsastaa? Kyllä se leveä haaraistunta aika tehokkaasti stimuloin juuri oikeita paikkoja ja varsinkin kun vähän nojaa eteen- ja alaspäin... Tuttua juttua tallilla.
Vierailija kirjoitti:
Impi Lempiväinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me naiset seuraavaksi: Siivooja Siiri saa orgasmeja moppaillessaan. "Jaksan siivota kellon ympäri. Minulla on salaisuus jonka avulla jaksaa."
Sitten tehdään tutkimus kuinka moni siivooja saa orkun siivotessaan.
Yliopistot menettävät kaikki tyttöopiskelijat ammattikoulun puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan, puhdistuspalvelun linjalle.
Ehkä tässä on ratkaisu myös hoitoalan työvoimapulalle. Kuka on ensimmäinen hoitaja, joka soittaa lehdille ja kertoo saavansa tajunnanräjäyttäviä orkkuja töissä potilaita hoidelessaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä uskalla lähteä metsään.
T: Martta mummo
Sama tääl, en miekää lähe metsään, tiijä mite siel käyp? 🙄
T. Erkki-pappa
Ja näistä orgasmeista kannattaa mielellään kertoa naistenlehdille ja omalla nimellä ja kuvalla. Pääsee kerrasta kuuluisaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Erkki-pappa
Menkää yhdessä, mutta mitä ikinä teettekään siellä yhdessä tai erikseen, älkää pliis soittako iltapäivälehtiin. Kukaan ei halua tietää siitä yhtään mitään.
Me naiset: Tästä puhutaan liian harvoin, suomalaisten salattu luontoelämä: "Orgasmi yllätti Villen metsässä, käveli vastaan kauniin blondin muodossa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Erkki-pappa
Menkää yhdessä, mutta mitä ikinä teettekään siellä yhdessä tai erikseen, älkää pliis soittako iltapäivälehtiin. Kukaan ei halua tietää siitä yhtään mitään.
Älä huoli, mie oon se ajan immeisii, et nuist hommist ei olla kylil huuveltu. 😉
T. Erkki-pappa
Orgasmi voi yllättää ihan missä vaan. Se on ihan normaalia, ei otsikoiden aihe
Me naiset: "Suomi on myös seksin mallimaa, oikea koulun malliluokka. Suomalaiset nautiskelevat omasta kehostaan muun muassa ratsastaessaan, punttisalilla harjoitellessaan ja pyöräillessään. Erityisesti naiset ovat tässä vapautuneita ja kertovat asiasta mielellään myös julkisuuteen "Tulin äsken tänne pyöräillessäni viidesti, mahtavaa!" kertoo Virve. Suomessa jopa itse PM näyttää mallia, miten voi tanssin ohella hiukan nautiskella julkisissakin paikoissa. "Olen vain ihminen", PM toteaa."
Vierailija kirjoitti:
Me naiset: "Suomi on myös seksin mallimaa, oikea koulun malliluokka. Suomalaiset nautiskelevat omasta kehostaan muun muassa ratsastaessaan, punttisalilla harjoitellessaan ja pyöräillessään. Erityisesti naiset ovat tässä vapautuneita ja kertovat asiasta mielellään myös julkisuuteen "Tulin äsken tänne pyöräillessäni viidesti, mahtavaa!" kertoo Virve. Suomessa jopa itse PM näyttää mallia, miten voi tanssin ohella hiukan nautiskella julkisissakin paikoissa. "Olen vain ihminen", PM toteaa."
Juu, ennen ihmisillä oli häpyä: Oltiin ihmisiä ja elettiin ihmisiksi.
Esim. kunnialliset naiset eivät esiintyneet päihtyneinä.
Nykyään pyöritään päissään ja revitellään sukupuoliasiat kaikelle kansalle.
Vanhoista harrikoista myös naiset tykkää, kun täristelee oikeesta paikkaa ja enemmän kuin uudemmat.
Ei oo miehillä noin helppoo saada orkkui, ihan harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti/tai sen takia? ihmiset voivat huonommin kuin koskaan ja mielenterveysongelmat lisääntyvät hirveällä vauhdilla. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää ei hävyn häivääkään. Pahaksi on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuohon tyylii Me naiset voisi kirjoittaa. Kaikki lehdet, naisten lehdet etunenässä ovat lähteneet mukaan aivottomuuteen. Äly on seksikkäintä mitä on, mutta sitä ei enää ainakaan lehtien palstoilla tai televisiossa tai edes hallituksessa näy! Tositee -meininki on se joka jyrää kaiken älyn alleen.
Mä sain kerran alle 20-vuotiaana bussin takapenkillä orkun, ihan itsestään. Ei mitään räpläämisiä tai ajatuksia, ehkä bussin tärinä sitten .... pelästyin!
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kerran alle 20-vuotiaana bussin takapenkillä orkun, ihan itsestään. Ei mitään räpläämisiä tai ajatuksia, ehkä bussin tärinä sitten .... pelästyin!
Kai ilmoitit asiasta lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan Virvalle. Osa naisista ei saa edes kumppanin kanssa. En tajua miks seksiasiat ja orgasmiasiat levitetään julkisuuteen..
Miehethän niitä koko ajan jauhaa? Huutonaurua patjoille joilla ei ole omaa seksuaalisuutta, nimeä tai kehoa. Katkeruutenne näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan Virvalle. Osa naisista ei saa edes kumppanin kanssa. En tajua miks seksiasiat ja orgasmiasiat levitetään julkisuuteen..
Miehethän niitä koko ajan jauhaa? Huutonaurua patjoille joilla ei ole omaa seksuaalisuutta, nimeä tai kehoa. Katkeruutenne näkyy.
Virve kertoi orgasminsa Me naisille.
Huomaa että monille (persuja?) on vieraita lehtien eri juttutyypit. Tästä linkistä pääset tutustumaan aiheeseen . . .
https://juttutyypit.fi/
Toivottavasti tämä auttaa hahmotta millaisista sisällöistä lehdet koostuvat.