Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wuhuu! Sain sittenkin tehtyä vaaditut työhakemukset.

Vierailija
18.11.2022 |

Viimeiseen päivään se jäi, ja yllätyksekseni haettavia paikkoja oli useampiakin. Ei haittais vaikka haastatteluunkin kutsuisivat, tai vaikka töihinkin pääsisin. Nyt maistuisi viettää perjantaita perinteisesti.
En silti ole tämän pakkohakemisen kannalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sen pakkohakemisen kannalla. Osa työttömistä ovat niin tottuneita siihen kotona makaamiseen ja siihen, että ei tarvitse tehdä elettäkään yhteiskunnan hyväksi. Ovat sitten edes sen verran yhteiskunnan hyväksi, että näyttävät aktiivisilta työnhakijoilta ja vauva palstan sijaan käyttävät aikaansa työnhakuun. Ei heitä luultavasti ikinä palkata, koska motivaatio on alhainen, mutta välillä saattaa onnistaa.

Vierailija
2/7 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma. Haet kaikkiin avoinna oleviin kaupunginjohtajien paikkoihin ja vielä erikoislääkärien vakansseihin jos tarvetta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sen pakkohakemisen kannalla. Osa työttömistä ovat niin tottuneita siihen kotona makaamiseen ja siihen, että ei tarvitse tehdä elettäkään yhteiskunnan hyväksi. Ovat sitten edes sen verran yhteiskunnan hyväksi, että näyttävät aktiivisilta työnhakijoilta ja vauva palstan sijaan käyttävät aikaansa työnhakuun. Ei heitä luultavasti ikinä palkata, koska motivaatio on alhainen, mutta välillä saattaa onnistaa.

"Ovat sitten edes sen verran yhteiskunnan hyväksi, että näyttävät aktiivisilta työnhakijoilta"

Miten tämä on yhteiskunnan hyväksi?

Vierailija
4/7 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Sun kannattaa huomenna hakea niihin loppuihin paikkoihin, niin saat enskuun hakukiintiön täyteen samalla.

Vierailija
5/7 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä paikkoja tarvitse oikeasti hakea. Täälläkin missä asun on yli pari tuhatta työtöntä. Jos jokainen heistä hakee neljää paikkaa kuussa, kuka niitä ehtii tarkastamaan?

Kunhan vain kirjaa ylös joitain paikkoja mihin on mukamas hakenut.

Vierailija
6/7 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä yksi valmis työnhakupohja ja vaihtaa siihen päivämäärän ja yrityksen työpaikka tiedot tilanteen mukaan. Ei tarvitse joka kerta alusta alkaen väsäämään työhakemusta.

Vierailija
7/7 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä yksi valmis työnhakupohja ja vaihtaa siihen päivämäärän ja yrityksen työpaikka tiedot tilanteen mukaan. Ei tarvitse joka kerta alusta alkaen väsäämään työhakemusta.

Muuten ihan hyvä ajatus, mutta pitäkää niistä ajantasaiset varmuuskopiot myös jossain. Kun edellinen läppärini hajosi, piti mun aloittaa ihan alusta. 😁👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän