Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekonne hävettää eniten?

Vierailija
18.11.2022 |

Uskallan tunnustaa kun tapauksesta on jo 10+ vuotta, mutta itse joskus nuorena uimahallissa olin lämpimässä altaassa uimassa ja vatsassa alkoi vääntää. Tunsin miten uimapuvun alaosaan tippui "jotain". No, ajattelin ensin että lähden vessaan, mutta koska altaan ulkopuolella oli kohtuullisen paljon ihmisiä niin en kehdannut sillä kaikki olisivat huomanneet että minulle kävi vahinko. Siirryin siis uima-altaan nurkkaan ja raotin uimapukua niin että tämä vahinko lähti housuista ulos ja meni hetkeksi veden alle.

Ah, mikä helpotus nyt kukaan ei huomaa, ajattelin ja siirryin kauemmas toiselle puolelle allasta. Kuitenkin lähes heti siirryttyäni, käännyin katsomaan oliko kukaan huomannut ja kauhuissani katsoin kuinka pökäle olikin alkanut kellumaan. Pian joku huusi että "hyi tänne on joku tehny tarpeensa". No, esitin olevani kauhuissani ja voivottelin että hyi kuka sairas tälläistä tekee.

Tunnustan, se olin minä. Anteeksi :D

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan kiva niillä muilla uiskennella pskavedessä 🤮

Vierailija
22/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että vedin yhden tutun p@sk@sella väylillä aineita. Puhtaa olis löytyny kotoa parin sadan metrin päästä mut olin niin masentunut ja väsynyt koko elämään että annoin mennä vaan. Nyt sitten verikokeitten tuloksia ootellessa 🙄 Kyllä ihminen on tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että vedin yhden tutun p@sk@sella väylillä aineita. Puhtaa olis löytyny kotoa parin sadan metrin päästä mut olin niin masentunut ja väsynyt koko elämään että annoin mennä vaan. Nyt sitten verikokeitten tuloksia ootellessa 🙄 Kyllä ihminen on tyhmä.

'

Voi ei :( toivotaan ettet saanut mitään! ja ensi kerralla varovaisemmin

Vierailija
24/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis värkeillä.

22

Vierailija
25/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena (täysi-ikäisenä kuitenkin) kävin maksua vastaan pissaamassa outojen miesten päälle.

Vierailija
26/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Voi ei :( toivotaan ettet saanut mitään! ja ensi kerralla varovaisemmin

Sä oot joko mun tuttu tai ihanan empaattinen ihminen 😊 Ite en anna omilla pistää, varsinkaan nyt.

Vierailija
27/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Kuulostaa vähän siltä ettei tainnut olla eka kerta kun noin teit?

Vierailija
28/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli itse asiassa eka ja vika kerta

- ap

Vierailija
29/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli itse asiassa eka ja vika kerta

- ap

ejn usko

Vierailija
30/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen lasku tuosta tulee? 🤔

Veikkaan että altaan tyhjennys ja täyttäminen ei ole kovin halpaa.

Vierailija
31/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite 100 000 Ukrainalaisen perheen tuomiseksi Suomeen

Voisiko joku osaava tehdä?

https://urly.fi/21GO

Saataisiin se lapsivaje korjattua

Osa heistä kuitenkin jää

Hyvää mainosta Suomelle... jne

Ovat kuin suomalaiset

Osa on jo töissä ja hankkii elantonsa sillä. Työvoimapula maassa.

Ukrainalaiset ovat ahkeraa porukkaa.

Vierailija
32/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossamme oli kylpyhuoneremontit ja olisi pitänyt käydä 4 kerrosta alempana wc:ssä. Aloin ulostaa koirankakkapusseihin.

Vierailija
33/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että fanitin Marinia aluksi ja olin kateellinen, että hänen miehensä oli moisen naisen itselleen nuoruudessaan saanut. Kohujen jälkeen en fanita enää, koska huumeet on nounou ja miestäkään en karehdi. Ei ole helppoa olla aisankannattaja.

Vierailija
34/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen tänne aloituksia ja kommentteja.

Vierailija
35/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin esikoulussa.

Vierailija
36/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti armeijassa "hävettää", siitä on kauan.

Kysyttiin ilmavalvonnan tunnilla että miten ilmoitetaan Draken jonka lyhenne on DK, sanoin vahingossa Daavid Goljat kun oikea vastaus on Daavid Kalle.

Naureskelua tuli.

Vierailija
37/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kaksikin juttua, joista toinen on kyllä vakava asia. Sain tyrmäystippoja ja heräsin aamulla oman ulko-oveni edestä. Päälläni oli vain paita ja alushousut. Onneksi poikaystävä oli luonani (ja siis huolehtinut minusta) ja avasi varsin hämmentyneenä oven, kun soitin ovikelloa.

Toinen, oikeasti nolo mutta hauska juttu tapahtui jossain etelänlomalla. Istuin rantavedessä nauttimassa lempeistä aalloista, kun yhtäkkiä tuli valtava aalto. Nousin äkkiä ylös ja ihmettelin, kun bikinien alaosa painoi. Aalto oli aiheuttanut sen, että housut oli täynnä hiekkaa :D Näytin siis siltä, että olisin p a s ko nut housuun. Voi itku. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kävellä suihkun luo ja suihkutella hiekat pois pöksyistä.

Vierailija
38/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin yläasteella kun välkällä odotettiin luokkaan pääsyä.

Sosiaaline itsemurha, ja kammoan vahinkopierua edelleen.

Vierailija
39/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin uimahallissa löylyveteen. Suikusta katselin kun viisi ulkosuomalaista nuota meni saunaan polven alapuolelle yltävissä shortseissa. Tilanne kävi jännittäväksi. Kaksi bodarimiestä meni saunaa. Kohta saunassa alkoikin huuto ja mekkala, suomi - afrikka vapaaottelu. Mitä tästä opittiin? Saunaan ei mennä shortseissa.

Vierailija
40/45 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaduttaa, kun en tajunnut hyödyntää luottotietoja kunnolla ennen niiden menemistä, toista kertaa. Olisi pitänyt ottaa paljon tekstiviestivippejä ja tilata kodinkalusto kokonaan uusiksi. No, kolmannella kerralla otetaan ilo irti koko rahan edestä.

-mies37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi