Varattuna ihastunut naimisissa olevaan mieheen.
Tapasimme pari kuukautta sitten yhteisten ystäviemme illanistujaisissa. Ihastuimme aikalailla samantien toisiimme. Hän hakeutui luokseni asap kun saavuin ovesta sisään.. Vaihdoimme Facebookit ja puhelinnumerot tuona iltana. Siitä sitten seurasi viikottainen yhteydenpito, hän soittaa myös minulle silloin tällöin. Olemme myöntäneet puolin ja toisin ihastumisen toisillemme, mutta tiedämme ettei suhdetta voisi koskaan tulla.
Kuitenkin tuo mies kertoo minulle asioita joita ilman olisi parempi.. Hän kehuu minua paljon, pystymme juttelemaan mistä tahansa ja olenkin hänelle kertonut asioita joita muut eivät tiedä ja toisinpäin. Hänen silmiinsä unohtuu ja hän kertoo samasta. Tuntuu kuin olisin taas teini.
Voi miten päästä tästä? Olen täysin sekaisin enkä pysty ajattelemaan muutakuin häntä.
Kommentit (55)
Tänään tulee ohjelma pettäjistä
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009207602.html
Tänään tv:ssä: "Tiina petti, mutta ei kadu: Hän ei koe enää syyllisyyttä, sillä hän ajattelee, että pettämiselle on aina ollut luonnollinen syy."
Se on juuri noin ja voi olla Niin ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on omassa suhteessa pielessä.
Jos hän tekee noin nyt, hän voi tehdä sen myös sinulle
Jotain on heidän kummankin suhteessa pielessä? Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa.
Kaikissa suhteissa on jotain pielessä, katsos kun me ihmiset ei olla täydellisiä. Ei se ole mikään tekosyy pettää.
Pelimies. Et ole edes ainut jota piirittää. Vaimon kanssa voineet vaikka sopia tuollaisen leikin. Ja sinä uskot kuin vettä vain.
Olen myös kerran kokenut aivan älyttömän voimakkaan rakastumisen. En vieläkään oikein ymmärrä mitä tapahtui, varmaan hormonit menivät ihan sekaisin. Sellaista koko kehon tunnetta on todella vaikea vastustaa järjen kanssa, joten ap, ole todella varovainen jos et halua tehdä asioita joita saatat katua.
Tietysti jos päätätte lähteä yrittämään suhdetta niin onnea matkaan ja nykyisistä suhteista kannattaa erota mahdollisimman pian.
Ei tarvitse olla mitään pielessä. Pettäminen on vaan niin kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies myös kertonut ettei ole tuntenut näin luultavammin koskaan. Minä tunnen samoin.
T. apOlet erilainen kuin muut naiset, jne. Olette kumpikin ihastuneet mielikuvitushahmoon, jota ei oikeasti ole olemassa. Pelkää vaaleanpunaista hattaraa, ei velvollisuuksia, jne.
Öö no niinhän joka ikiseen ihastutaan näin, jos sillä tavalla yleensä ihastuu, eli myös siihen nykyiseen kumppaniin? Hattaraa se yleensä aina on ennen kuin tulee arki joten miten tämä nyt eroaa siitä miten on tutustunut nykyiseensä...
Vierailija kirjoitti:
Minä vapaa,ystäväni serkku varattu mies,hänellä vaimo. Huh! Mikä mies,tuoksu,katse,hiukset. Mutta en sotkeudu oman itseni takia varatuihin miehiin.Hän olisi ollut valmis. Sanoin en riko itseäni.
Ei varmasti olisi ollut valmis, kun ulosanti on tuo.
Tuo tunne on k ä s i t t ä m ä t ö n. Olen itsekin sen kokenut muutaman kerran enkä vieläkään ymmärrä kuinka kukaan voi tuntua siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on omassa suhteessa pielessä.
Jos hän tekee noin nyt, hän voi tehdä sen myös sinulle
Jotain on heidän kummankin suhteessa pielessä? Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa.
Kaikissa suhteissa on jotain pielessä, katsos kun me ihmiset ei olla täydellisiä. Ei se ole mikään tekosyy pettää.
Parisuhde jossa hyväksyy itsensä ja toisen vikoineen ja puutteineen päivineen on ehjä parisuhde. Kaikissa suhteissa ei todellakaan ole jotain pielessä.
Jos ei ole lapsia kuvioissa niin erotkaa ja alkakaa olemaan yhdessä.
Tuntui juuri tuolta ja olin varattu. "Uusi" mies oli vanha nuoruuden tuttu/ihastus.
Ajattelin että näin sen kuuluikin mennä ja erosin suhteestani. 6kk myöhemmin paljastui että mies oli juuri se sama epäluotettava ja itsekeskeinen tyyppi kun 15 vuotta sittenkin, hän itseasiassa katosi samalla tavalla kuin nuoruudessa - ei enää vastannut yhteydenottoihin kavereiden kanssa tehdyn reissu jälkeen. Löysi varmaan uuden.
Oli kyllä kova syyllisyys, en niinkään häntä edes syyttänyt vaan itseäni.
Alku kyllä tuntui niiiin ihanalta. Ole varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Piisamirotta sanoisi?
Aake Kallialan laiturista?
Vierailija kirjoitti:
No se on se kielletyn hedelmän kutku, joka vaikuttaa. Jos ette olisi varattuja, ei mitään himojakaan olisi välillänne.
Herää myöskin kysymys miksi olette nykyisten kanssa alkujaankaan alkanut olemaan jos ei ole kerta tuntunutkaan sille oikealle.. Ai niin siitä suhteesta puuttuu se kiellettyn lihan himo.
Kyllä. Pil lun päälle pitäisi päästä.
Kuulostaa enemmältä kuin pelkältä ihastumiselta.
Onko naisia ennenkään kiinnostanut vaikka tuhoaa parisuhteita ja avioliittoja että saa haluamansa
Taas yks syy miks ei ehkä kannata mennä naimisiin ja olettaa, että elämä on kahden lopun elämää niin ihanaa.
Olet erilainen kuin muut naiset, jne. Olette kumpikin ihastuneet mielikuvitushahmoon, jota ei oikeasti ole olemassa. Pelkää vaaleanpunaista hattaraa, ei velvollisuuksia, jne.