Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattuna ihastunut naimisissa olevaan mieheen.

Vierailija
18.11.2022 |

Tapasimme pari kuukautta sitten yhteisten ystäviemme illanistujaisissa. Ihastuimme aikalailla samantien toisiimme. Hän hakeutui luokseni asap kun saavuin ovesta sisään.. Vaihdoimme Facebookit ja puhelinnumerot tuona iltana. Siitä sitten seurasi viikottainen yhteydenpito, hän soittaa myös minulle silloin tällöin. Olemme myöntäneet puolin ja toisin ihastumisen toisillemme, mutta tiedämme ettei suhdetta voisi koskaan tulla.
Kuitenkin tuo mies kertoo minulle asioita joita ilman olisi parempi.. Hän kehuu minua paljon, pystymme juttelemaan mistä tahansa ja olenkin hänelle kertonut asioita joita muut eivät tiedä ja toisinpäin. Hänen silmiinsä unohtuu ja hän kertoo samasta. Tuntuu kuin olisin taas teini.

Voi miten päästä tästä? Olen täysin sekaisin enkä pysty ajattelemaan muutakuin häntä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös kertonut ettei ole tuntenut näin luultavammin koskaan. Minä tunnen samoin. 

T. ap

Vierailija
2/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä jos et halua pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on uskomaton. Joidenkin kanssa vain klikkaa heti. Turvallista matkaa teille.

Vierailija
4/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies myös kertonut ettei ole tuntenut näin luultavammin koskaan. Minä tunnen samoin. 

T. ap

Joopa joo. Niinhän ne aina sanoo 🤦

Vierailija
5/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sun suhteesta puuttuu?

Vierailija
6/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin on katkaistava yhteydenpito. Ihan kokonaan. Jos ette pysty tai halua, niin sitten on mietittävä se toinen vaihtoehto että jätätte puolisonne ja katsotte mitä tuosta tulee. Tuollainen tulella leikkiminen on pelkästään typerää - ja äärimmäisen väärin kumppaneitanne kohtaan.

Vierailija
7/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua pettää? Oletko ap kertonut sille omalle kumppanille missä sinun elämässä nyt mennään? Tuskin. 

Vierailija
8/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on uskomaton. Joidenkin kanssa vain klikkaa heti. Turvallista matkaa teille.

No pitäisiköhän ne entiset jättää ensin?

Vierailija
9/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on omassa suhteessa pielessä.

Jos hän tekee noin nyt, hän voi tehdä sen myös sinulle

Vierailija
10/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vapaa,ystäväni serkku varattu mies,hänellä vaimo. Huh! Mikä mies,tuoksu,katse,hiukset. Mutta en sotkeudu oman itseni takia varatuihin miehiin.Hän olisi ollut valmis. Sanoin en riko itseäni.

Vierailija
11/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
12/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Piisamirotta sanoisi?

Vierailija
13/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua pettää? Oletko ap kertonut sille omalle kumppanille missä sinun elämässä nyt mennään? Tuskin. 

Niin, jos tietää että se oma kumppani hyppisi tuosta seinille se on pettämistä. Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa, se on esim salailua, jne...

Vierailija
14/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se kielletyn hedelmän kutku, joka vaikuttaa. Jos ette olisi varattuja, ei mitään himojakaan olisi välillänne.

Herää myöskin kysymys miksi olette nykyisten kanssa alkujaankaan alkanut olemaan jos ei ole kerta tuntunutkaan sille oikealle.. Ai niin siitä suhteesta puuttuu se kiellettyn lihan himo.

Vierailija
15/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös kerran rakastuin ensisilmäyksellä. Se tunne on jotain uskomatonta. 

Vierailija
16/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! On ihana tilanne kun on varattu ja toinenkin varattu, antaa ihan omanlaisensa latauksen suhteeseen. 

Vierailija
17/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ihana seikkailu edessä. Tunnistan sen huumaavan tunteen yhteisestä salaisuudesta!

Vierailija
18/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää jo.

Vierailija
19/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on omassa suhteessa pielessä.

Jos hän tekee noin nyt, hän voi tehdä sen myös sinulle

Jotain on heidän kummankin suhteessa pielessä? Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa. 

Vierailija
20/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta Porvooseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi