Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattuna ihastunut naimisissa olevaan mieheen.

Vierailija
18.11.2022 |

Tapasimme pari kuukautta sitten yhteisten ystäviemme illanistujaisissa. Ihastuimme aikalailla samantien toisiimme. Hän hakeutui luokseni asap kun saavuin ovesta sisään.. Vaihdoimme Facebookit ja puhelinnumerot tuona iltana. Siitä sitten seurasi viikottainen yhteydenpito, hän soittaa myös minulle silloin tällöin. Olemme myöntäneet puolin ja toisin ihastumisen toisillemme, mutta tiedämme ettei suhdetta voisi koskaan tulla.
Kuitenkin tuo mies kertoo minulle asioita joita ilman olisi parempi.. Hän kehuu minua paljon, pystymme juttelemaan mistä tahansa ja olenkin hänelle kertonut asioita joita muut eivät tiedä ja toisinpäin. Hänen silmiinsä unohtuu ja hän kertoo samasta. Tuntuu kuin olisin taas teini.

Voi miten päästä tästä? Olen täysin sekaisin enkä pysty ajattelemaan muutakuin häntä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota etäisyyttä jos et halua pettää.

Pettää jo.

Eikä petä.

Vierailija
42/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se oikea osuu kohdalle niin silloin kaikki muu unohtuu. Olette nyt löytäneet toisenne.

En sano, että jokaiselle olisi vain yksi ja ainoa oikea, mutta kun sellainen tulee niin ihastuu ensisilmäyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle haaste. Kiinnostat häntä niin kauan kunnes pääsee pesälle. Sitten soromnoo.

Vierailija
44/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei ole enää paluuta. Jos on aitoa.

Vierailija
45/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tismalleen samassa tilanteessa.

Vierailija
46/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi oletko valmis jättämään nykyisesi. Kysy sama mieheltä. Jos molemmat toisenne tahdotte niin asia eteen päin. Salaaminen on ikävää.

Vierailija
47/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis tapailetteko, kun silmiin jäät? Ristiriitaista, että avaudutte ja toisaalta sanotte, ettei suhdetta voi tulla.

Vierailija
48/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmältä kuin pelkältä ihastumiselta.

Himoissaan ovat vain.

Vierailija
49/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia, niin anna mennä. Jos on, niin harkitse ainakin erittäin tarkkaan äläkä tee mitään liian hätiköityä.

Vierailija
50/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas petetään

Vierailija
51/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä taas petetään

Tästä syystä olen sinkku

Vierailija
52/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta hän pyytää rahaa sinulta vastineeksi rakkaudesta ja tosiaan jatkaa sitten vaimonsa kanssa.

Vierailija
53/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te koskaan pysähdy miettimään, mihin tämä teidän syntielämänne vie teitä?

Se vie suoraan ikuiseen kadotukseen.

Onko synnissä eläminen sen arvoista, että sen takia viettää ikuisuuden pimeydessä ja kauhussa, eikä sieltä pois pääse, vaikka kuinka katuisi. Silloin se on myöhäistä.

Vierailija
54/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te koskaan pysähdy miettimään, mihin tämä teidän syntielämänne vie teitä?

Se vie suoraan ikuiseen kadotukseen.

Onko synnissä eläminen sen arvoista, että sen takia viettää ikuisuuden pimeydessä ja kauhussa, eikä sieltä pois pääse, vaikka kuinka katuisi. Silloin se on myöhäistä.

Ei tuossa nyt mitään kauhean väärää ole vielä tehty. Sitäpaitsi iso osa ihmisistä ei elä tuossa sinun satukirjatodellisuudessa muutenkaan. Tiedän muuten uskovaisia jotka ovat eronneet avioliitosta ja menneet jopa uusiin naimisiin. Mene vaikka kivittämään sellaisia jos ei muuta tekemistä ole. Kun itse niin synnitön olet.

Vierailija
55/55 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin teette kummatkin.Haloo. Ja pitää tämmösestä kirjottaa tänne mitä mä nyt teen. On naurettavaa ja lapsellista touhua molemmilta. Kyllä jompikumpi puolisoistainne tulee tietämään ja näkemään touhun hyvin äkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan