Pidätättekö muut pissaa jonkin aikaa ennenkö menette vessaan?
Itellä semmonen tapa tullut että kun hätä alkaa tuntua niin en mene heti vaan pidättelen jonkin aikaa ja menen sitten kun hätä on kova
Kommentit (76)
Miksi pidättäisin? En nauti siitä.
Monesti aamuisin en millään jaksaisi nousta vessaan ja vetkuttelen ja nytkyttelen sängyssä mutta lopulta pakko jo melkeen juosta kun meinaa tulla pikkareihin
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä en tiedä mistä johtuu mutta aina kun pissahätä on kova niin alkaa panetus ja tekis mieli tehä kaikkee muutakin.
Sama
Vierailija kirjoitti:
En vaikka olen kuullut että pitäisi. Itse menen heti kun alkaa tuntumaan ja joskus käyn ihan "varaltakin" vessassa vaikka ei olisi hätäkään. Tästä johtuen mulla onkin maailman pienin rakko ja tuntuu että vessassa saa ravata jatkuvasti.
Käyn varalta usein, jos olen lähdössä jonnekin ilman hätääkin, että voisin välttää julkisissa vessoissa käymisen. Samat professoorit sanovat, että ei pitäisi käydä varalta ja että ei pitäisi käydä julkisissa vessoissa.
Tälläkin hetkellä pidättelen pissattaa jo jonkun verran mutta vielä pystyy olemaan menen sitten kun hätä alkaa olla liian kova.
En tiiä miksi teen niin mutta aina yleensä odotan siihen viimeiseen mahdolliseen hetkeen mennä pissalle ennenkö lirahtaa jotenkin vain ei saa aikaiseksi mennä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
joskus pidätän vähän. se tuntuu panetukselta. t: nainen
No niin, ovatko kaikki esiteini-ikäiset poikalapset nyt saaneet tarpeeksi huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Googlaa pissan pidättäminen. Ei siis kannata pidätellä pissaa.
Luitko itse? Täyden virtsarakon pidättäminen on haitallista. Jos tulee vain desi ei ole täysi. Ei kerran tunnissa pissaaminen mitään terveellistä ole.
Yritän välillä, kun urologi käski. Kun mulla on ärtynyt virtsarakko ja ravaan turhan usein vessassa ja kuulemma ois hyvä vähän venyttää sitä rakkoa ennen kuin se kutistuu ihan pieneksi.
pidättely pidemmän päälle ei ole terveellistä. Rakko ei enää tyhjene kunnolla ja joutuu katetrilla itse valuttamaan joka kerta kun kusella käy. Puolison veli pidätteli aikansa kun autolla ajeli pitkiä atkoja ja ei viitsinyt kuselle pysähtyä
Nyt jo kohta 10v, on sitä katria käyttänyt.
Tsekissä on pubeissa sellainen kilpailu, kuinka monta tuoppia pystyy juomaan olutta, ennen kuin on pakko mennä pissalle.
En, annan tulla terveyssiteeseen.
Että tällainen hullu sitten vaihteeksi. Ennenkö? Miltäs murrealueelta tämä ilmaisu tulee?
Pidättelen hädän kovaksi ja sitten päästän kaikki kerralla
En pidätä. Meno on ns. juosten kustua.
Pidättelen välillä huvikseen äärimmilleen koska se on jotenkin jännällä tavalla tuhmaa kun kauhea hätä ja vain kiemurtelet sen kanssa tuskissaan
Tälläkin hetkellä pidätän kun ei jaksa vielä vessaan.
Ite taas miehenä tykkään pissahädän tunteesta se jotenkin kihelmöi ja tuntuu kivalle vielä jos alamahasta vähän painaa