Pidätättekö muut pissaa jonkin aikaa ennenkö menette vessaan?
Itellä semmonen tapa tullut että kun hätä alkaa tuntua niin en mene heti vaan pidättelen jonkin aikaa ja menen sitten kun hätä on kova
Kommentit (76)
Googlaa pissan pidättäminen. Ei siis kannata pidätellä pissaa.
En äärimmilleen pidätä mutta en myöskään heti mene kun hätä alkaa tuntua jonkin aikaa annan hädän kertyä ja menen kun hätä alkaa olla kova.
Pakkohan se on välillä pidättää. Teen sellaista työtä, että en voi vaan yhtäkkiä aina lähteä käymään vessassa, vaikka hätä olisikin.
En vaikka olen kuullut että pitäisi. Itse menen heti kun alkaa tuntumaan ja joskus käyn ihan "varaltakin" vessassa vaikka ei olisi hätäkään. Tästä johtuen mulla onkin maailman pienin rakko ja tuntuu että vessassa saa ravata jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kaikki jotain pissapervoja?
Ollaan
En piätä, liritän housuun mennessäni vessaan. Tätäkö tässä haetaan?
Yleensä tulee vetkuteltua jonkin aikaa
Pidättelen jonkun aikaa tälläkin hetkellä hätä mutta en jaksa vielä mennä kun vessa on lähellä pääsee nopeasti sitten kun on pakko mennä
Vierailija kirjoitti:
Mua kanssa alkaa panettaa kun pissattaa monesti siitä syystä pidätän niin kauan että ei meinaa ehtiä vessaan mutta se tunne ahh
Sama. Mutta välillä tuntuu, että se vessahätä häviääkin, mutta panetus jatkuu...
Kyllä!! Se vaan tuntuu niin hyvältä.
Terv. Puutteessa elävä
Pakko pidättää kun töissä ei ole vessaa.
Samaa mieltä en tiedä mistä johtuu mutta aina kun pissahätä on kova niin alkaa panetus ja tekis mieli tehä kaikkee muutakin.
Kyllä pidätän tälläkin hetkellä iha kauhee pissahätä mut ei jaksais nousta sängystä vielä..
En, paitsi jos on jokin paikka missä ei ole vessaa tai ei saa poistua juuri sillä hetkellä.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
En pidätä. En tykkää pissahädän tunteesta vaan haluan siitä eroon. Tosin joskus on käynyt niinkin, että kunnon panetuksen ja pissahädän yhdistelmä on aiheuttanut aika hekumallisia tuntemuksia heppiin, kun on vihdoin saanut päästää kunnon pissat tulemaan.
Virheellisesti päätelty. Ota selvää mistä on kyse. Virtsarakon venyminen on huono asia.