HS:n vastaavaa päätoimittajaa Kaius Niemeä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta
Kommentit (529)
Vierailija kirjoitti:
Isot pojat varmaan viritti Kaiukselle pikku ansan.
Veikkaan, että ne oli tytöt jotka sen ansan viritti.
Nyt voi laulaa karaokessa kolmatta linjaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä päätoimmittajahan oli viimeisessä Bilderbergin kokouksessa.
Mistäs nyt tuulee? Eikö lehden linja ollut riittävästi halutunmukainen?
Jospa meillä onkin nyt uudet tuulet
Kaius tuli ylpeäksi ja kohtalo rankaisi häntä.
Knock it back
Have another one
Drinking and driving is so much fun
Niemi juhli yön Sanomatalolla järjestetyissä Hesarin esikoiskirjapalkinnon pippaloissa. Ei sen kummempaa.
Eilen oli hesarilla bileet niin onko Kaius juotettu humalaan ja käräytetty ratista?
joutuuko maanpetturi vihdoin tuomiolle? siirtynee puuttinin lehdistö avustajaksi.
Tuskin on tarvinnut kenenkään juottaa.
Onneksi Kaiuksella on viikonlopppu edessä.
Nyt sauna lämpiämään ja Woltilla pitsaa. Huomenna on jo parempi olo. Heti lauantai-aamuna ilmoitus työvoimatoimistoon. Tuo täytyy tehdä heti, vaikka saisikin erokompensaatiot.
Johtajasopimuksesta ja sen kiemuroista en tiedä. Kai ainakin 2 viikkoa on vielä työsuhteessa? Sitten viimeistään työkkärin portaali auki ja ilmoitusta väsäämään.
Toki olisi vartijat/vahtimestarit/ketkä lie nyt olivatkaan, jotka soittivat poliisin, voineet myös itse hoitaa asian ja viedä Niemen selvittämään päätään. Mulkkuutta on monenlaista.
Jos auto käynnissä ja istut kuskinpaikalla humalassa niin se on rattijuopumus liikkuu auto tai ei. Omalla tontilla saa ajella pöhnässä.
Kaius Niemen Tuomitsijat! Muistatteko Raamatun sanat? Kuka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven?
Timo oli ottamassa Kaijuksen kanssa märkää illalla. Harakka makaa varmaan vielä kohmelossa omissa, eikä tiedä aamun showsta mitään.
Kaius otti tärpättiä vähän normaalia enemmän kun mietti sitä Hesarin isänpäiväkorttikolumnia!
Kaisu miettinee muita uravaihtoehtoja. Samalla alalla on suunta vain alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Nostan siitä hattua että erosi samantien eikä alkanut selittelemään:
”Olen vilpittömästi pahoillani tapahtuneesta. Pyydän anteeksi toimitukselta ja Helsingin Sanomien lukijoilta. En näe mahdollisuutta jatkaa tehtävässäni tämän jälkeen”, Kaius Niemi sanoo.
Itseasiassa aika harvinaista tänä päivänä.
Tämä oli hatun noston arvoinen ilmoitus. Jotkut ne ymmärtää asemansa tuoman vastuun ja kun mokaavat, eivät itkeä tihrusta olevansa "vain ihmisiä". Toisin kuin jauhojengiin kuuluva pm.
Vierailija kirjoitti:
Toki olisivartijat/vahtimestarit/ketkä lie nyt olivatkaan, jotka soittivat poliisin, voineet myös itse hoitaa asian ja viedä Niemen selvittämään päätään. Mulkkuutta on monenlaista.
Ehkä ei uskaltanut alkaa itse estämään isoa pomoa.
Liikenneministerin kanssa normi päivä.
Sirpa Pietikäinen sai aikanaan rattijuopumussyytteen tmv kun kertoi vaan siirtäneensä hieman autoaan.