HS:n vastaavaa päätoimittajaa Kaius Niemeä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta
Kommentit (529)
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut Hesaria pariinkymmeneen vuoteen. Koskaan en ole tilannut sitä. Hyvin pärjään ilmankin.
Liian vasemmistolainen minun makuuni ollut pitkään ennen tätä wokekouhotustakin.
Ilmankos Vihreä Lanka lopetettiin.
K. Niemi ja kumppanit, tänne maahan ei tarvita uusia K. Kuoppasalmia. Jos otat, älä aja.
Olen ollut aamulla siirtämässä yön ajan tallissa ollutta autoa Sanomatalosta ulos rampin viereiseen kadunvarsiparkkiin odottamaan noutoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aamulla siirtämässä yön ajan tallissa ollutta autoa Sanomatalosta ulos rampin viereiseen kadunvarsiparkkiin odottamaan noutoa.
1,2 promillen humalassa.
Jos tällä harkintakyvyllå on johdettu Hesarin toimittajia, niin se selittää paljon Hesarin tasosta.
Vierailija kirjoitti:
miksi nyt vasta kertoi tästä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi selitys on, että meni hakemaan autosta lippistä kun auto aivan itsekseen käynnistyi ja lähti liikkeelle.
Oliko työsuhde päättynyt ennen vai jälkeen tapahtuman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi selitys on, että meni hakemaan autosta lippistä kun auto aivan itsekseen käynnistyi ja lähti liikkeelle.
Kuinka syvän kuopan saa kaivettua?
Vierailija kirjoitti:
Hesari valemedia? Missä sitä oikeeta tietoa on?
Arvatenkin Daily Igorista...
ministeri tasoa kirjoitti:
Kuka sitä selvinpäin kännissä ajais.
En ole kännissä! Känni on minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka syvän kuopan saa kaivettua?
Parkkihallissa oli nainen viimeisillään. Lapsivesikin oli mennyt. Piti lähteä viemään sitä synnärille, mutta sitten sitä ei ollutkaan enää missään. Lähdin autolla katsomaan josko hän olisi kadun varressa, mutta sitten poliisi löi pillin suuhun.
Nyt olisi tutkivan journalismin paikka, mitä on tapahtunut ennen parkkihallin episodia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi tutkivan journalismin paikka, mitä on tapahtunut ennen parkkihallin episodia.
Kaisu oli menossa lopettamaan ilmastonmuutoksen, nälänhädän ja vastatuulen pyöräilijöiltä kun joku ilkeä persu juotti hänelle viinaa, työnsi auton sisälle laittoi auton liikkeelle ja lukitsi ovet.
Kaisu onneksi ehti lopettaa ilmastonmuutoksen ka nälänhädän ennen kuin törmäsi autotallissa.
Selvinpäin en ajaisi kännissä!
terv. Sirpa Pietikäinen
Jos tarkoitus oli siirtää auto pois parkkihallista ja ajaa se kadunvarteen, josta sen sitten joku olisi tullut ajamaan kotitalliin, niin miksiköhän päätoimittaja ei pyytänyt vartijaa kuskiksi... Kai vartijoilla sen verran auton ajotaitoa on, että olisi tuo kadunvarteen vieminen onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE:kin uutisoi, että Niemi oli parkkihallissa "siirtämässä" autoansa mutta esim mtv taas uutisoi, että hän oli pyrkimässä ulos liikenteeseen parkkihallista mutta vartijat estivät lähdön sulkemalla ulko-oven, muuten olisi lähtenyt kadulle ajelemaan. Mikä on totuus.
Oli pyrkimässä ulos aamuruuhkaan. HS/Mukka yrittävät valehdella että "siirsi vain autoaan" ja toivoi että totuus ei tulisi julki mutta tulikin.
Eiköhän pääjehulla ole ihan oma parkkipaikka hallissa. Paskapuhetta siirtoselitykset. Ukko aikoi siirtää itsensä autonsa kanssa kotiin. Ei tullu laskuhumalassa mieleen että taksi olis ollu parempi.
Nyt tutkivat journalisti, mitä tapahtui välillä olutravintola Bierhaus to klo 22 - pe 07 Sanoma parkkihalli.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomien vaitonaisuus asiasta oudoksuttaa, mutta nyt toki jo iltalehden yliaktiivisuus. Onko Niemi Iltalehden pt:n bestis vai onko näillä kahdella ollut jotain hampaankolossa keskenään?
Niemihän ei varsinaisesti ole itse mikään erityisempi julkkis, tai en ole rekisteröinyt häntä sellaiseksi, paitsi nyt. Kiitos etenkin Iltalehden.
No kyllähän Suomen suurimman sanomalehden päätoimittaja on julkisuuden henkilö vaikka ei olekaan teeveestä tai instagramista tuttu.
On tää ihan naurettavaa touhua.