Velan painajainen menossa - tuo lapsesi töihin
Tähän sellainen yrjöhymiö. En pidä lapsista, ja nyt niitä pörrää täällä muutama ja meteli on sen mukainen. Onneksi on muihin vain työsuhteet, eli en juuri keskustele mistään vapaa-ajan asioista, kaikkein vähiten lapsista, kenenkään kanssa. Joten eivät ole tuoneet niitä muksujaan minun työpisteelle.
Kommentit (90)
Onneks ei omalla työpaikalla kukaan keksinyt tuoda jälkikasvuaan paikalle. Joka toinen mukula ryystää tällä hetkellä räkää tai on jossain paskataudissa. Taisi ekat täivaroituksetkin olla annettu. Kiitos, mutta ei kiitos...
Nykylapset: kiroilevat,haistattelevat,kiljuvat ilman järjellistä syytä,juoksevat päin,ovat väkivaltaisia eivät kuuntele tai tottele,hyppivät ns silmille. Sitten vielä ihmetellään kun velat ei halua lapsia eikä tykkää muiden lapsista.
Päivä on ihan fiksu sellaisissa työpaikoissa, jossa se on tarkoitettu a) koululaisille ja b) firma on järjestänyt toimintaa lapsille, jolloin tarkoitus ei todellakaan ole, että lapset hengailevat siellä työntekijöiden seassa.
Valitettavan monessa työpaikka ei järjestetä mitään, mutta "osallistutaan" PR:n takia, jolloin ainoa pointti on, että ne lapset siellä kyllästyneenä palloilee normityöpäivän aikana.
Meillä perjantait etätyöpäiviä, vain muutama töissä. Tänään sitten kaikki kynnelle kykenevät olivat raahautuneet toimistolle lapsineen.
Ei siellä mitään töitä tehty, vaan oltiin järjestetty jos jotakin lastenohjelmaa niille kersoille.
Ilmapalloja, leikkejä, herkkuja yms.
Väkisin väännetty ja hypetetty juttu tämäkin.
Jos edes yhtenä päivänä vuodessa ei kestä sitä että tällainen päivä on olemassa, niin jää kotiin saikuttamaan tai etätöihin. Eihän nyt koko maailma voi ihan sun mukaan pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeesti joku ärsyyntyy pienistä ihmisistä? Välillähän niistä lähtee ihan sutjakkaita heittoja ja niiden kanssa voi vaikka leikkiä ja hassutella kahvitauolla. Ihmeellinen asenne. Musta on niin mahtavaa kun saan kertoa jollekin pikku ipanalle mitä teen työkseni ja voimme yhdessä suunnitella ja piirtää vaikka vähän 3D-mallinnosta mun koneella. Olisi kiva jos saan omalla esimerkillä innostettua työkaverin lapsen haaveet edes yhdeksi päiväksi tälle alalle, mitä olen opiskellut.
Terveisin: vapaaehtoisesti lapseton, introvertti. Tosin ei mun elämää kaada jos 8 tuntia päivässä olen lasten kanssa. Aikuiset kurttukurpitsat on yleensä pahempi ja he syövät energiaa enemmän.
Kuulostaa suoraan sanottuna ihan kauhealta. Ne lasten "heitot" on aina vaan myötähäpeää herättäviä typeryyksiä. Lasten "hassuttelu" ja leikkiminen ovat meluisaa ja ärsyttävää. En missään nimessä halua jotain Noro-räkä-kihomato-kersaa viereen häiritsemään kun teen töitä. Eikä todellakaan tarvitse koskea tavaroihini likaisilla käsillä (lapset on todella epähygieenisiä!).
En usko että kirjoittaja on vela, on niin mammapropagandaa viesti täynnä.
Hei kuule, älä itse kaivele nenääsi, nuole sormiasi tai muuten lääpi naamaasi ja pese kätesi ennen ruokailua, niin vältyt kyllä noilta kaikilta pelkäämiltäsi pöpöiltä! Ei ne suhun itsestään pompi.
Ai tekeekö lasten vanhemmat kaikkea tätä, kun he aina valittavat kuinka lapset tuo tauteja kotiin? Myös mm koronatutkijat olisivat varmasti riemuissaan kuulla että näin pienillä vinkeillä koko pandemia olisi ollut pysäytettävissä!
Vakavasti ottaen, ne taudit kyllä tarttuu ihan pisaratartuntana jos taudin kantaja on tarpeeksi pitkään lähietäisyydellä tai koskettaa samoja tavaroita.
Olenkohan maailman ainoa vela, joka pitää lapsista? En vaan halua omia. Joku yksi päivä lasten kanssa kyllä menee, mutta ei joka päivä.
Miten yksi päivä voi olla niin vaikea? Tänään joku toi lapsensa töihin ja olivat ihan hyväkäytöksisiä. Oikeastaan oli hauska nähdä miten innoissaan olivat isänsä töistä ja kiinnostuneita. Ymmärrän että jotkut lapset voivat olla vaikeita, mutta kyllä suurin osa jotenkin osaa käyttäytyä. Te kirjoitatte kuin lapset olisivat jotain kauheita hirviöitä, tautipesäkkeitä jne. Mutta ihmisiä nekin vaan on, itekin olitte lapsia joskus. Ja ei, mulla ei ole lapsia :D Mutten heitä vihaa silti.
Tämä päivä on vain tietyille aloille mahdollistettu.
Meidän toimisto-kampuksella lapsia vilisi toimistoilla, ei näkynyt ravintola-henkilökunnan tai siivoojien perässä kipittäviä lapsosia nähdäkseen, mitä se äiti tai isä siellä töissä tekee.
Vain siistiä toimistoduunia kelpaa lapsille esitellä.
Kyllä näitä lapsia työpaikalla on joskus muinoin nähty päiväkotien loma-aikoina, kun itse oli se ainut nuori jolla ei ollut vielä lapsia. Ei niistä nyt juurikaan häiriötä ollut.