Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miten suhtaudut, jos tapaamasi mies tienaa hyvin nettipokerilla?

Vierailija
17.11.2022 |

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka tekee rahaa verkossa nettipokerilla? Tämä luo vapautta asua missä päin maailmaa vaan.

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rupea peliriippuvaisen kanssa olemaan. 

Peliriippuvaiset ei rahapeleissä pärjää, häviävät kaiken mitä tuurilla voittavat. Ammattipelaaminenhan on aika raakoja todennäköisyyksiä, siinä ei impulsiivisuudella pitkälle pötki. Harvahan noilla tekee rahaa, täytyy olla kohtuu fiksu ja omata itsehillintää sekä strategiaa ihan jo siitä lähtien missä pelaa ja milloin.

Peliriippuvuus=pelit hallitsevat elämää. "Ammattilaisilla", jos keillä niin on. Kun ei sitä rahaa sieltä puolen tunnin päiväpanostuksella kuitenkaan tule. 

Työ hallitsee elämää koska menee 8 tuntia päivässä siihen? Työriippuvuus, työnarkomania! Yrittäjillä pahin kun eivät pääse irtautumaan koskaan.

Pokerinpelaajilla menee kyllä usein enemmän kuin 8h/päivä. Yrittäjä pääsee irtautumaan, jos osaa hoitaa asiansa oikein. 

Vierailija
62/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronkierto ainakin varmaan helppoa nettipokerissa. Tuskin pokerilla rikastuneet mitään veroja maksavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peliriippuvaiset ei rahapeleissä pärjää, häviävät kaiken mitä tuurilla voittavat. Ammattipelaaminenhan on aika raakoja todennäköisyyksiä, siinä ei impulsiivisuudella pitkälle pötki. Harvahan noilla tekee rahaa, täytyy olla kohtuu fiksu ja omata itsehillintää sekä strategiaa ihan jo siitä lähtien missä pelaa ja milloin.

Sellainen ihminen, joka viihtyy tuollaisessa maailmassa, ei ole minun makuuni. Ennemmin vaikka joku ihan tavallinen duunari, kunhan tekee työnsä hyvin ja iloisesti ja on kosketuksissa tosielämään.

Missä maailmassa? Miten eroaa vaikkapa pörssimaailmasta? Ei ei, älyä ei arvosteta, käsillä pitää tehdä ja osallistua perjantaipullon arvontaan.

Kyllä mä arvostan ihmisiä jotka keksivät oman juttunsa. Ei tarvii olla just tietynlainen, että on ihan ok. Ihan kuin kaikki elämä ei olisi tosielämää.

Vierailija
64/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain voitoista puhutaan.

En haluaisi tuollaista miestä.

Vierailija
65/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen, joka viihtyy tuollaisessa maailmassa, ei ole minun makuuni. Ennemmin vaikka joku ihan tavallinen duunari, kunhan tekee työnsä hyvin ja iloisesti ja on kosketuksissa tosielämään.

Missä maailmassa? Miten eroaa vaikkapa pörssimaailmasta? Ei ei, älyä ei arvosteta, käsillä pitää tehdä ja osallistua perjantaipullon arvontaan.

Kyllä mä arvostan ihmisiä jotka keksivät oman juttunsa. Ei tarvii olla just tietynlainen, että on ihan ok. Ihan kuin kaikki elämä ei olisi tosielämää.

Miksi sinulla menee noin isosti tunteisiin, että kaikki eivät ihaile pokerinpelaajia?

t. eri

Vierailija
66/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin lapseton, ihan ok. Mutta kun on lapsi, niin pitää olla selkeä päivärytmi. Ei tule mitään, jos joku valvoo kaiket yöt ja nukkuu päivät.

Terkkuja kaikille kolmivuorotyöläisille, puhumattakaan yötöistä.

Vierailija
67/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin lapseton, ihan ok. Mutta kun on lapsi, niin pitää olla selkeä päivärytmi. Ei tule mitään, jos joku valvoo kaiket yöt ja nukkuu päivät.

Ymmärräthän, että kolmivuorotyö ei tarkoita kaikkien öiden olemista töissä?

Vierailija
68/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä hieman haukut väärää puuta. Itse olen valinnut mieheni nimenomaan älykkyyden perusteella. Mutta älykkyyteen liittyy parhaimmassa tapauksessa myös hyvä sydän, ja sellaiselle ihmiselle pokeriammattilaisuus on raskasta. Voisin kuvitella että myös aidosti kunnianhimoinen ihminen kyllästyy aika äkkiä jatkuvaan pokerinpelaamiseen.

Vierailija
69/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan elättää.

Peliraha tulee aina häviäjältä. Jossain on joku peliongelmainen, jonka lähipiiri kärsii pelaamisen takia. Ja sillä kurjuudella joku elättää itsensä.

Mulle olisi moraalinen ongelma ja aika isokin.

Vierailija
70/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että uhkapelaaminen ei ole älykästä. Mutta kiva, jos sinä tykkäät. Älä kuitenkaan suutu siitä, että kaikki eivät arvosta samoja asioita kuin sinä.

t. eri

Vierailija
71/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kovin positiivisesti. Millaiseen arvomaailmaan tuollainen "ammatinvalinta" perustuisi? Toki jos tekisi elämässään jotain hyödyllistäkin niin saahan sitä harrastuksia olla.

Mitä se hyödyllistä pitäisi sinun mielestä olla? 

Vaihtoehtoja on paljon. Melkein mikä vain ammattiurheilua, pikamuotisuunnittelua ja uhkapeliä lukuun ottamatta. Jos nyt ajatellaan vaikka lähipiirin ammatteja niin esim. käräjäoikeuden tuomari, teleoperaattorin asiakasneuvoja, kokki, sairaanhoitaja, opettaja, lastenhoitaja, työkoneiden manuaaleja laativa insinööri, toimittaja, sähköverkkojen vikojen viestinnästä vastaavaa ohjelmaa suunnitteleva insinööri, kirjaston informaatikko, tutkija...

Vierailija
72/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pokeriammattilaisuus on suoraan verrattavissa huumekaupoilla itsensä elättämiseen. Molemmissa ammattilainen elättää itsensä käyttämällä hyväksi toisten riippuvuutta. Se on mielestäni niin iso arvo-ongelma, että parisuhde ei tulisi kysymykseen missään tapauksessa. 

Vierailija
73/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hakee jotain tiloja ja elämyksiä, on jo todennäköisesti häviöllä. Jos jännittää voittaako vai häviääkö, on jo pelannut väärin.

Fiksut tienaa näillä muilla pelaajilla, jotka maksaa jännityksestä tai pikavoittojen toivossa.

Kuulostaa tosi raskaalta ammatilta, tuo rahan tekeminen muiden ihmisten inhimillisillä virheillä.

Uskon, että ihmisen kokonaishyvinvointi on paljon suurempi, jos hän työssään voi vaikuttaa positiivisesti johonkin osaan maailmasta, sen sijaan että korppikotkana vaanii toisten erehdyksiä ja tekee niillä rahaa.

En tiedä mikä hegemonia tämä on Suomessa, että kaikkien pitäisi olla jossain pienipalkkaisessa auttamis- tai palveluammatissa. Monet alat tekee kuitenkin rahaa toisten virheillä tai valinnoilla, ihan vakuutusyhtiöistä pörssiin. Pikavipit. Lääkärit sillä, etteivät ihmiset huolehdi itsestään. Asianajajat vasta muiden hölmöilyllä tienaavatkin. Siinä missä joku maksaa oikeusavusta, peleihin rahansa laittavat maksavat siitä fiiliksestä.

Tämä taitaa ärsyttää sillä, ettei ole perinteisesti koulutuksella tai muulla säädelty. Moni melkein pystyisi, muttei osaa, eikä kestä painetta, joten "väärät arvot". Kuka mistään tykkää, mutten itse arvosta sitä että vedetään mutkia suoraksi pelkkien omien ennakkoluulojen vuoksi. Se ei oikein sovi kuvaan, jos muuten ollaan niin humaania. Tekopyhyys. Se se on.

Vierailija
74/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ap jolla menee sekaisin elämän arvot ja arvokas työ?

Aletaanko arvailemaan hänen ikäänsä, mä sanon 17. Mitäs te veikkaatte?

Vierailija
75/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronkierto ainakin varmaan helppoa nettipokerissa. Tuskin pokerilla rikastuneet mitään veroja maksavat.

Kyllä maksavat, Suomessa ainakin.

Vierailija
76/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, ettei pokerilla itsensä elättävän tarvitse pelata joka pvä tai yö?

Vierailija
77/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean, että kiinnostavaa. Pyydän häntä kertomaan lisää. Juotuani olueni tai viinilasilliseni toivotan mukavaa illan jatkoa ja menestystä pelissä.

Vierailija
78/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rinnastetaan pokeriammattilainen johonkin hedelmäpeliä hakkaavaan mummoon.

Vierailija
79/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, ettei pokerilla itsensä elättävän tarvitse pelata joka pvä tai yö?

En ymmärrä, koska olen käytännössä nähnyt, että tuo ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
80/179 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä rinnastetaan pokeriammattilainen johonkin hedelmäpeliä hakkaavaan mummoon.

Peliriippuvuus ei katso ikää tai ammattia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi