Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tupakoivia äitejä katsotaan niin pahasti?

Vierailija
07.11.2006 |

Mua ärsyttää kun olen jossain vuoden ikäisen tyttöni kanssa ja tupakoin niin ihmiset katsoo niin murhaavasti?

Mitä pahaa siinä on jos äiti tupakoi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekä äiti, että isä tupakoivat, ja vielä tänäkin päivänä jäykistyn inhosta jo pelkästä sytkärin tai tulitikun äänestä.

Meillä ei edes poltettu sisällä, mutta kun joku ei itse polta, niin se haju on sanoinkuvaamaton siinä polttajassa vielä pitkään polttamisen jälkeenkin. Oma äiti haisee yököttävälle!

Lisäksi se tupakan haju leviää väkisin kaikkien ympärilläolijoiden nenään ja haisee pahalta, myös parvekkeelta tms. Tätähän ei tupakoitsija itse ymmärrä kun ei itse sitä kykene haistamaan.

Ja kyllä, poltin itsekin kun esikoinen oli pieni ja minua inhotti ottaa häntä syliin kun olin tupakalla käynyt. Lisäksi en halunnut hänen muistavan äidin tuoksua niin pahana kuin minä muistan! Nyt olenkin jo sitten lopettanut, enkä toiste ala.

Minä katson oikeastaan kaíkkia tupakoitsijoita pahasti, koska he eivät oikein tajua, mikä hajuhaitta siitä savuttelusta muille on. Itse jopa polttaessanikin koitin välttää, etten toisten nenään käryä, mutta kärysin tietenkin, kun se savu nyt vaan haisee niin kauhealle, ja menee joka paikkaan:(

Vierailija
42/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhaltelen savut sitte lapsen korvaan ja katon kun se tulee toisesta korvasta ulos, hehheh...Tiukkapipot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat sitten koko perheen voimin lääkärissä ja lekuri haistoi, että serkkuni mies oli käynyt röökillä.

Lekuri oli paukauttanut suoraan päin naamaa, että ihan turha rampata sairaan lapsen kanssa lääriltä toiselle, jos vanhemmista jompi kumpi polttaa tupakkaa. Koska herkälle lapselle sekin on liikaa ja aiheuttaa nämä sairaukset.

Serkun mies lopetti tupakoimisen. Eikä hänkään polttanut ikinä sisällä.

Mutta kuten täällä jo pariin kertaa sanottu, niin se haju tulee vaatteiden, hiusten ja hengityksen mukana sisälle todella voimakkaana.

Itse olen asiakaspalvelu työssä ja haistan todellakin kaikki ne ihmiset, ketkä polttavat tupakkaa, vaikka ei kylki kyljessä ollakkaan. Varsinkin jos ihminen tulee sisälle juuri röökin polttaneena, niin hyi helvetti sitä lemua!!!!

Että polttakaa vaan arvon naiset ja äidit. Oma on valintanne. Sääliksi vain käy teidän lapset. En sano, että olette huonoja äitejä. Mutta huonoa esimerkkiä annatte....

Vierailija
44/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alistaen lapsensa passiiviselle tupakoinnille, joka on myös erittäin vaarallista.

Vierailija
45/48 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa taas hyvin näkee, että ne jotka ovat tupakointia vastaan eivät törkeästi haku tupakoitsijoita, mutta tupakoitsijat haukkuvat meitä jotka eivät tupakoi.

Sama juttu toisessa ketjussa, jossa ap ei halua vieraita synnytyssairaalaan ja heti kotiin. Häntä ja hänen kannattajiaan haukutaan niiden toimesta jotka ehdottomasti ovat sitä mieltä, että koko suku pitää päästää jo sairaalaan vauvaa katsomaan...

VÄhän meni nyt asian vierestä, sori.

Mutta tosiaan tsemppiä sulle 57.

Vierailija
46/48 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

vaikka minä ja mieheni poltetaan lapsi ei missään vaiheessa altistu tupakan savulle, joten en mielestäni pilaa lapsen terveyttä.

No sä varmaan sitten aina joka tupakan jälkeen käyt suihkussa ja vaihdat vaatteet ennenkö meet lapses lähelle? Tuskinpa näin teet. Hanki lisää tietoa asiasta ennenkö tuut tänne vakuuttelemaan , ettet pilaa lapses terveyttä.

Miten ihmeessä pystytte edes missään liikkumaan. Ihmiset polttaa tupakkaa ulkona, työpaikollaan ym. ei ne todellakaan pääse samantien suihkuun pesulle ja vaatteita vaihtamaan.

Vierailija
47/48 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aine. Jos se keksittäisiin nyt, niin se kiellettäisiin saman tien, koska se on niin myrkyllistä ja koukuttavaa.

Eli mun silmissä tupakoitsijat = narkomaani-alkkiksia.

Samanlaista selittelyä kuin narkkiksilla ja alkkiksilla.

Vierailija
48/48 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimittäin olen ollut polttamatta vain raskausajat. Muuten ei oo tullut mieleen lopettaminen. Joten eipä ole paljon tarvinnut selitellä.

Ja onhan se tiedetty iät ja ajat, että tupakasta on ihan yhtä vaikeaa luopua, kuin esim. heroiinistä. Tai joidenkin on. Toisilla se käy helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi