Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tupakoivia äitejä katsotaan niin pahasti?

Vierailija
07.11.2006 |

Mua ärsyttää kun olen jossain vuoden ikäisen tyttöni kanssa ja tupakoin niin ihmiset katsoo niin murhaavasti?

Mitä pahaa siinä on jos äiti tupakoi?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minä ja mieheni poltetaan lapsi ei missään vaiheessa altistu tupakan savulle, joten en mielestäni pilaa lapsen terveyttä.

Vierailija
22/48 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka minä ja mieheni poltetaan lapsi ei missään vaiheessa altistu tupakan savulle, joten en mielestäni pilaa lapsen terveyttä.

No sä varmaan sitten aina joka tupakan jälkeen käyt suihkussa ja vaihdat vaatteet ennenkö meet lapses lähelle? Tuskinpa näin teet. Hanki lisää tietoa asiasta ennenkö tuut tänne vakuuttelemaan , ettet pilaa lapses terveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin tupakalla ja mietin tätä eilen lukemaani ketjua. Tupakka ällöttää ja on jo pitkän aikaa ällötänyt. Aamun jälkeen en ole polttanut, täytyy kohta laittaa laastari koska tekee jumalattomasti mieli!

Olen polttanut 15vuotta ja nyt saa loppua. Minua ei potki eteenpäin haukkujat vaan faktatieto ja fiksut mielipiteet.

Kiitos, jos tämä nyt tästä alkaisi sujumaan!

Vierailija
24/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä, jos haluaa oman terveytensä pilata, mutta entä lapsen terveys?

Vierailija
25/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää röökiä tai tupakoi autossa, jossa lapset samalla kyydissä.

Miksi pitää lapsikin altistaa sille savulle??

Vierailija
26/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi vaikuttaa esim. kätkytkuolemiin ja astmaan

Vierailija
27/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tupakointi on ällöttävä tapa ja sinä vaarannat lapsesi terveyden tupakoiamlla hänen läheisyydessä. On se väärin polttaa lapsen lähellä sillä hän ei voi valita altistuuko savulle vai ei.

Vierailija
28/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mun mielestä kenenkään tehtävä ei ole katsoa murhaavasti tai muutenkaan moralisoida tupakoivaa äitiä.. tai isää, he ovat " valintansa" tehneet.

Vierailija
29/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka polttaisit ulkona, niin sun vaatteet, hiukset, hengitys jne. haisee ällölle tupakalle. Altistat lapsesi passiiviselle tupakoinnille, turrutat hänen hajuastiaan maailman pahimman hajuisella hajulla. YÖKS!!!

Ja sitten ihmetellään, kun lapsella on korvatulehduskierteitä ja astmaa, kun itse poltetaan ja aiheutetaan lapselle nämä sairaudet!!

Hyi hitto!!

Vierailija
30/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei polta lapsen lähellä tai samassa autossa, niin miten se lapsen terveyteen vaikuttaa. enemmän mä olen huolissani kaupungissa pakokaasuista kuin tupakan savusta

Vierailija
31/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkseni vaikkapa ulkotakkiin tarttunut tupakanhaju ei aiheuta astmaa, syöpää tms. tokihan voin olla väärässä...

Vierailija
32/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan huolissasi niistä pakokaasuista. Älykkäänä ihmisenä kuitenkin varmasti ymmärrät, että se tupakoinnin haitat tulevat aina mukavana bonuksena siihen LISÄKSI.

Vierailija
33/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen myöhempää tupakoinnin aloittamista tietenkään voi estää pelkästään sillä, ettei itse tupakoi, mutta esimerkin voima on suuri.

Vierailija
34/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pienempi perheessä, jossa vanhemmat tupakoi. Kun taas jossa ei tupakoida. Sama on alkoholin kanssa

Vierailija
35/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lapsi alkaa todennäköisemmin tupakoimaan?

Vierailija
36/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän äidin tupakointi (paitsi raskausaikana) ole nyt niin kamalaa lapsen kannalta. Paljon kamalempia asioitakin on:) Pääasia että lapsi saa ruokaa, rakkautta ja sillä on turvalliset olot.

Olen itsekin tupakoinut, eli tiedän että tupakan takana voi olla hyvä äiti:) En kuitenkaan ikinä kehdannut polttaa lapsen seurassa ja lopulta se saikin lopettamaan. Raskaus-ja imetysajan olin siis ilman, mutta jostain se taas alkoi, mutta nyt siis tosiaan olen lopettanut.

Vierailija
37/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien ja jälkikasvun tupakoinnin välillä. Mun lähisukulaisissa on vaan yksi mies joka polttaa, ja yllätys yllätys, hänen äitinsä polttaa. Kenenkään muitten perheissä ei polteta, ja myös jälkikasvu on savutonta. Lisäksi tupakoivan sukulaismieheni kaikki sisarukset polttaa!

Vierailija
38/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan haisee vauvakin : (

Vierailija
39/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikoilla yms. järjestetään tupakkahuoneita ja paikkoja ettei ulkopuoliset esim. altitu savulle.. Toiset ne myrkyttää omat lapsensa.. Tervettä????????

Vierailija
40/48 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiahan on että itse tiedän, miten asiat on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi