Jäätyminen mielenkiintoisen naisen edessä
Mistä tuo johtuu? Ei, en ole mikään nössö luonteeltani. Ihan normaali äijä jolla ollu pitkiä suhteita ja keskimäärin saan naisten huomiota ja kaikin puolin oon ihan tyytyväinen elämääni siltä osin, millaisia suhteita ja kumppaneita on ollut.
Mutta sitten on se yks naistyyppi - se tietty - eikä nyt puhuta mistään instamallista vaan esimerkiksi lähikaupan myyjästä - varmaan tää naistyyppi on se, joka on ittelle se 10/10, syystä X (en tiedä?), Elikkä perhosia vatsassa jo pelkästään katsominen ja ei tiedä kuinka päin olisi. Siis epävarmuus! Eli jäätyminen.
Miten tuosta ilmiöstä pääsee eroon? Mistä siinä edes on kysymys? Naiset jotka aiheuttavat tätä eivät ole yleisesti ottaen mitenkään erityisiä, ehkä se vaan sitten on se The naistyyppi joka kolahtaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
naiset jotenkin creepyjä, ihan normaalitkin naiset, siitä johtuu.
Onneksi on miehiä sinulle ja minulle.
Saat ne creepyt, kaltaisesi.
N
Mulla on tullut jäätymiset niiden tyyppien kanssa, joiden kanssa mistään ei ole lopulta tullut mitään. Kun tapasin mieheni niin ei tarvinnut liikaa jäätyillä. Oli sopiva määrä perhosia vatsassa ja helppo ja turvallinen olo. Turvallista oloa ei tullut näiden superihastusten kanssa.
Et menetä mitään vaikka jäädytkin. Naiset vihaa miehiä joka tapauksessa, kuten tämänkin palstan kautta on saanut monet kerrat itsekukin huomata.
Ei se jäätyminen haittaa. Monet meistä naisista on ymmärtäväisiä. Jos itse kokisin jonkun miehen viehättäväksi, mutta se mies jäätyisi edessäni, niin tulisi varmaan itsellenikin perhosia vatsaan...toki jos jäätyminen vain jatkuisi ja jatkuisi, niin sit menisi oudoksi. Mutta siis, yritä päästä sen jäätymisen yli jotenkin. Mitään konkreettista neuvoa en nyt kuitenkaan keksi...kyllä se siitä :)
Kiinnostava näkökulma, jota en ole tullut ennen ajatelleeksi. Siis, että ihminen, jonka kanssa jäädyimme totaalisen puhumattomiksi ennenkuin sai aikaiseksi tulla puhumaan minulle, ei ehkä ollutkaan minulle niin sopiva ihminen kuin se, joka sai minut täysin avautumaan. Sen ensimmäisen miehen kanssa yhteys syntyi hyvin helposti. Keskustelimme syvällisiä, tanssimme villistikin ja oli hauskaa huumoria ja suutelimme intohimoisesti. Olin täysin vapautunut (ja selvinpäin) ja koimme sen miehen kanssa molemmat vahvaa yhteyttä ja yhteisymmärrystä.
Olen myöhemmin miettinyt, että miksi jätin hänet, jonka kanssa koin niin hienoa yhteyttä. Mieheni kanssa oli sitä kitkaa heti alussa ja fyysinen vetovoima kuoli nopeasti. Hän ei ole mielestäni vastenmielinen, mutta en halua häntä yhtään. Vaikea kuvitella, että tilanne muuttuisi. Muuten asiat ovat kyllä hyvin, arki sujuu ja keskustelemme asioista. Tuntuu vain, että olemme eri paria.
Tämä on järkevä ja hyvä suhde, mutta se jokin puuttuu. Ihmettelen kuin joillakin pitkään yhdessä olleilla on edelleen intohimoa. Meillä siitä ei ole tietoakaan. Ihan kuin minusta olisi kokonaan kuollut sellainen fyysinen puoli, vuorovaikutus ja syttyminen, jota koin vahvasti toista ihmistä kohtaan. Olen tuossa mielessä ihan varautunut mieheni lähellä, ja sitähän se oli jo silloin ennen tutustumista. En ole koskaan aikaisemmin yhdistänyt näitä asioita toisiinsa.
En ole kokenut jäätymistä, mutta en ole ihastunut koskaan ensinäkemältä. Tai no kerran bussipysäkillä oli niin komea mies, että piti kääntyä katsomaan. Mutta ihmissuhteeni ovat alkaneet tuttuuden kautta, entinen työkaveri, tai ihminen, joka useampaan otteeseen lähipiirissä jne. Nyt kun sanoin tuon, tänään kaupassa on varmaankin The Man. Minulle jo ihastuminen vaati enemmän kuin ulkokuoren.
Kysymys voi olla siitä, että jännität sitä että kiinnostavan naisen kanssa keskustellessa on paljon pelissä. Jopa yhteinen elämä, lapset, koko tulevaisuus. Oman kohderyhmän ulkopuolisten naisten kanssa ei ole mitään voitettavaa eikä menetettävää, joten ei ole mitään jännitettävääkään.
Jännitätkö paljon kokeita tai kilpailuja?
Minusta tuo kertoo vain siitä, että nainen on täsmälleen tyyppiäsi. Jokainen varmaan tunnistaa ilmiön, minäkin, tosin vain kerran tuntenut samoin yhtä miestä kohtaan.
Sopivuudesta ei tuon perusteella voi paljon sanoa, kun nämä ovat ulkonäköön liittyviä asioita ja ehkä sopivaan tuoksuun. Toisilleen sopivat geenit kenties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne pitää laukaista, jotta se tietty jännite häviää. Sano vaikka, että hei beibe, nuo sun vaatteet näyttäis aika paljon paremmilta mun makuuhuoneen lattialla 👉👌
Juuri näin, mutta kun jäätyy, rentous on poissa/itsevarmuus ja tuollaiset eivät tule luontevasti. Lopputulos on varmasti hirveä. Eli ensin pitäisi saada itsevarmuus ja rentous, mutta jotta nämä saa, niin pitää saada flow päälle jossa pystyt olemaan oma itsesi.
Onko siis kellään konkreettista ehdotusta, miten tuosta pääsee eroon? Altistamalla ko. tilanteille tarpeeksi?
Kantsii vaikka pieraista, niin romantiikka ja jännitys katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se jäätyminen haittaa. Monet meistä naisista on ymmärtäväisiä. Jos itse kokisin jonkun miehen viehättäväksi, mutta se mies jäätyisi edessäni, niin tulisi varmaan itsellenikin perhosia vatsaan...toki jos jäätyminen vain jatkuisi ja jatkuisi, niin sit menisi oudoksi. Mutta siis, yritä päästä sen jäätymisen yli jotenkin. Mitään konkreettista neuvoa en nyt kuitenkaan keksi...kyllä se siitä :)
No juuri näin. Itse ihan nätihkönä (kai?) naisena huomaan välillä ympäristöni miehissä jonkinasteista jäätyilyä ja siitä johtuvaa töppäilyä tsi epätoivoista yrittämistä ja huomionhakuisuutta. Se lähinnä herättää minussa myötätuntoista huvittuneisuutta ja tuo sisäistä iloa siitä, että olen noiden miesten mielestä kiinnostava :)
Vierailija kirjoitti:
Et menetä mitään vaikka jäädytkin. Naiset vihaa miehiä joka tapauksessa, kuten tämänkin palstan kautta on saanut monet kerrat itsekukin huomata.
Höpsis, höpönassu! Kyllä sullekin on jossain tuolla joku ihana oma nainen, joka susta tykkää ja jonka edessä vähän jäädyt, kunnes teillä alkaa juttu kulkea.
Juuri näin, mutta kun jäätyy, rentous on poissa/itsevarmuus ja tuollaiset eivät tule luontevasti. Lopputulos on varmasti hirveä. Eli ensin pitäisi saada itsevarmuus ja rentous, mutta jotta nämä saa, niin pitää saada flow päälle jossa pystyt olemaan oma itsesi.
Onko siis kellään konkreettista ehdotusta, miten tuosta pääsee eroon? Altistamalla ko. tilanteille tarpeeksi?