Kauanko teillä mies kestää sängyssä?
Kauanko teillä mies kestää sängyssä? Onko riittävästi?
Kommentit (46)
Käy kyllä sääliksi teitä muita naisia, joiden miehet kestää alle 10 min. Minä en ehdi saada mitään noin lyhyessä ajassa ja haluan saada orkun nimen omaan naidessa. En saa suuseksillä tai sormettamalla ollenkaan, toki masturboimalla onnistun.
Niin kauan kestän, kuin on tarve. Voin tulla minuutissa, tai kahden tunnin kuluttua, ihan kuinka haluan. Eli laukean kun vaimo on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kestän, kuin on tarve. Voin tulla minuutissa, tai kahden tunnin kuluttua, ihan kuinka haluan. Eli laukean kun vaimo on saanut.
Sama juttu. Mutta tykkään myös joskus tulla, kun itse niin haluan. Turhaa totuttaa naista siihen, että olet joku orkkuautomaatti. Jos ei silloin ehdi mukaan, niin hoitelen hommat loppuun jotenkin muuten. Mutta on mullakin lupa olla joskus sängyssä itsekäs. Ja olenkin. Ihan luvan kanssa.
Noin 8 tuntia.Sitten herää ja lähtee töihin.
Vierailija kirjoitti:
Käy kyllä sääliksi teitä muita naisia, joiden miehet kestää alle 10 min. Minä en ehdi saada mitään noin lyhyessä ajassa ja haluan saada orkun nimen omaan naidessa. En saa suuseksillä tai sormettamalla ollenkaan, toki masturboimalla onnistun.
Muut eivät ole syyllisiä orgasmivaivoihisi.
Niin kauan kun nainen vaatii