Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä mies kestää sängyssä?

Vierailija
17.11.2022 |

Kauanko teillä mies kestää sängyssä? Onko riittävästi?

Kauanko teillä mies kestää sängyssä?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun nainen vaatii

Vierailija
42/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä sääliksi teitä muita naisia, joiden miehet kestää alle 10 min. Minä en ehdi saada mitään noin lyhyessä ajassa ja haluan saada orkun nimen omaan naidessa. En saa suuseksillä tai sormettamalla ollenkaan, toki masturboimalla onnistun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kestän, kuin on tarve. Voin tulla minuutissa, tai kahden tunnin kuluttua, ihan kuinka haluan. Eli laukean kun vaimo on saanut.

Vierailija
44/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kestän, kuin on tarve. Voin tulla minuutissa, tai kahden tunnin kuluttua, ihan kuinka haluan. Eli laukean kun vaimo on saanut.

Sama juttu. Mutta tykkään myös joskus tulla, kun itse niin haluan. Turhaa totuttaa naista siihen, että olet joku orkkuautomaatti. Jos ei silloin ehdi mukaan, niin hoitelen hommat loppuun jotenkin muuten. Mutta on mullakin lupa olla joskus sängyssä itsekäs. Ja olenkin. Ihan luvan kanssa.

Vierailija
45/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8 tuntia.Sitten herää ja lähtee töihin.

Vierailija
46/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kyllä sääliksi teitä muita naisia, joiden miehet kestää alle 10 min. Minä en ehdi saada mitään noin lyhyessä ajassa ja haluan saada orkun nimen omaan naidessa. En saa suuseksillä tai sormettamalla ollenkaan, toki masturboimalla onnistun.

Muut eivät ole syyllisiä orgasmivaivoihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä