Haluaisitko olla valtion virkamies?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ura tehty. Eläke päivät sujuu. M48
Millaisessa valtion virassa on ollut ihminen, joka ei hallitse edes alkeellisia yhdyssanasääntöjä?
Olen eri, mutta teen tuollaisia virheitä, jos kännykällä olen netissä, kun en näe yhtikästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian luova, ei pystyisi.
Luovuutta voi harrastaa vapaa-ajalla tasapainoksi. Minäkin maalaan, laulan ja soitan pianoa sitten.
Olisi kyllä mielenkiintoista katsoa Virallisesta Lehdestä aina viimeisimmät säädökset ja toimia sitten työtehtävissä täsmälleen määräysten mukaan. Ministeriön kiertokirjettä unohtamatta. Sitten joskus olisi täysin palvellut ja seuraavana itsenäisyyspäivänä saattaisi saada ristinkin rintaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikein mielelläni. Hyvä palkka eikä stressi paina.
Minä olen ja huonolla palkalla stressaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa valtion virassa on ollut ihminen, joka ei hallitse edes alkeellisia yhdyssanasääntöjä?
Joku kapiainen puolustusvoimissa.
Ei tarvi tehdä oikeastaan mitään ja pitkät lomat!! Vuosiloma on 38 pv per vuosi!! Revi siitä!!😂🤣🤣👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ja huonolla palkalla stressaan.
No voi harmi. Tsemppiä. Itse olen vaan miettinyt, että minä lottovoiton olen saanutkaan, kun palkka on tosi hyvä vastuuseen nähden. Kohta eläkepäivät häämöttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi tehdä oikeastaan mitään ja pitkät lomat!! Vuosiloma on 38 pv per vuosi!! Revi siitä!!😂🤣🤣👍🏻👍🏻
Pitkät lomat saa, kunhan ensin on ollut 15 vuotta töissä.
Valtiolla voi olla töissä olematta virkamies tai virassa. Suurin osa onkin ihan tavallisessa työsuhteessa.
Virkanilkit. Joku oikein kehuskelee tietävänsä jotain mitä tavan kansa ei. Se siitä tietoyhteiskunnasta, näyttää olevan pikemminkin tiedon panttaamisen yhteiskunta!!!
Valtiolla on jatkuvasti työpaikkoja auki, joten ei muuta kuin hakemaan, niin pääsette kokeilemaan käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Virkanilkit. Joku oikein kehuskelee tietävänsä jotain mitä tavan kansa ei. Se siitä tietoyhteiskunnasta, näyttää olevan pikemminkin tiedon panttaamisen yhteiskunta!!!
Tähän ketjuun vastanneista suurimmalla osalla ei ole hajuakaan valtion virassa työskentelemisestä, joten ei kannata turhaan ottaa kierroksia
En. Koska en haluaisi olla systeemissä joka perustuu rangaistuksiin, pakkoihin tai säännöksiin jotka menevät yli inhimillisyyden. Haluaisin olla aina inhimillisyyden puolella ja asiat saa eri tavalla toimimaan.
En hemmetissä kestäisi sitä pyrogratiaa ja hallintohimmeleitä yhtään.
Joka pikku päätökseen pitää ensin palaveerata 5 henkilön kesken 4x ja tehdä esitys ja mietintö ja lausunto ym ym ja sit ensi vuonna voidaan tuo toteuttaa.
Työyhteisöt on täynnä kuivia introverttitosikoita ja sosiaalisesti lahjattomia suojatyöläisiä. Kireitä vanhoja piikoja jotka on olleet 25 v samassa työpaikassa jossa kaikki muutos koetaan maailmanlopuksi.
lähetän joka kuukausi hakemuksen vtv,e tietenkin ilman työ velvoitetta
Vierailija kirjoitti:
Pukupäällä, tuskanhiki otsassa.
Kovaa työtä, josta maksetaan kovaa palkkaa.
Olet tuskin ollut valtion virkamies, jos olet saanut kovaa palkkaa. Terveisin tähän mennessä 25 vuotta valtion virkamiehenä työskennellyt.
kylläpä onkin monia parantaisia kehumassa omaa erinomaisuuttaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kapiainen puolustusvoimissa.
Ei siitä, että henkilö on valtion virassa, voi päätellä mitään hänen koulutustasostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helt standard. De som kan något skaffar sig riktiga jobb.